Vragen omtrent omschakeling gebruikers ADSL2FIT naar EDPNet

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
eddy131
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 11 jun 2004, 13:54
Locatie: affligem

Anonymous schreef:
eddy131 schreef:Ik heb deze morgen mijn formulier doorgestuurt, hoe lang duurt het dan vooraleer ze mij mijn nieuwe gegevens opsturen?
Al eens geprobeerd je A2F-login te wijzigen naar A0...@EDPNET i.p.v. A0...@A2F, met hetzelfde wachtwoord als van je A2F-abo? In principe zou dat meteen moeten werken.
ik heb het gisterenavond zo geprobeert maar het werkte niet, ik heb ook de DNS verandert naar 212... maar dat hielp ook niet,
iemand enig idee waar het aan ligt?

eddy
Gast

eddy131 schreef:
Anonymous schreef:Al eens geprobeerd je A2F-login te wijzigen naar A0...@EDPNET i.p.v. A0...@A2F, met hetzelfde wachtwoord als van je A2F-abo? In principe zou dat meteen moeten werken.
ik heb het gisterenavond zo geprobeert maar het werkte niet, ik heb ook de DNS verandert naar 212... maar dat hielp ook niet,
iemand enig idee waar het aan ligt?
Kwam je wel on line, maar kon je niet surfen/mailen? Of kwam zelfs je verbinding niet tot stand?
eddy131
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 11 jun 2004, 13:54
Locatie: affligem

zelf de verbinding kwam niet tot stand
maar ik heb ondertussen ook kontakt gehad met de helpdesk van edpnet (zij helpen wel bij problemen, iets wat ik niet meer gewoon was sinds A2F)en zij vermoeden dat ik EDPnet heb gebruikt ipv EDPNET, ik ga dit dus deze avond eens proberen
Gebruikersavatar
kikker46
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 29 mei 2004, 01:25
Locatie: Kikkerland

Ik had EDPNET gebruikt dus daaraan lag het bij mij alleszins niet.

Mvg,

Kikker
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Op het bestelformulier staat ook op TYPE telefoonlijn ??? Wat bedoelen ze daar eigenlijk mee ?

Bedankt :)
Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

PSTN of ISDN, als je niet weet welke, is het 90% van de gevallen PSTN :p
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Wel ja dan zal het wel PSTN zijn omdat de telefoonlijn van Belgacom is dus .... :-)
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Oke ik kan nog altijd niet inloggen op de statuspagina van Edpnet. Wat doe ik fout ?


Ik heb vandaag dus een email verzonden en hopelijk word dit dus ook aanvaard als geldig bewijs ?
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

Als je overstapt naar EDPNet en je kunt een factuur en betalingsbewijs van A2F voor de maand april voorleggen, dan wordt daar rekening mee gehouden.
Anders kunt ge naar uw geld fluiten.
Gast

Net van helpdeskmedewerker gehoord dat de A2F-abo's die door EDPNET worden overgenomen GEEN extra volume zullen kunnen bijkopen boven hun 40GB limiet. Dus sowieso smallband vanaf 40GB en geen mogelijkheid om dit uit te breiden.
Typhobob
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 maa 2005, 21:27

Anonymous schreef:Net van helpdeskmedewerker gehoord dat de A2F-abo's die door EDPNET worden overgenomen GEEN extra volume zullen kunnen bijkopen boven hun 40GB limiet. Dus sowieso smallband vanaf 40GB en geen mogelijkheid om dit uit te breiden.
Dit is dus belachelijk he :s
Alleen al hiervoor stap ik niet over naar Edpnet
Gebruikersavatar
SchizoSirhc
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 13 maa 2004, 09:40

op de EDPNet site lees ik toch anders..
Klanten die meer dan hun toegelaten trafiek verbruiken, worden op smalband geplaatst. De extra vebruikte trafiek wordt niet gefactureerd. U kan wel steeds trafiek bijkopen (1GB = € 1 incl BTW). U kan uw trafiek zowel voor upload als download gebruiken, dus u mag bvb. 1GB downloaden en 39GB uploaden.
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Anonymous schreef:Net van helpdeskmedewerker gehoord dat de A2F-abo's die door EDPNET worden overgenomen GEEN extra volume zullen kunnen bijkopen boven hun 40GB limiet. Dus sowieso smallband vanaf 40GB en geen mogelijkheid om dit uit te breiden.
Dit zou dus wel echt heel belachlijk zijn en gewoonweg schandalig omdat daar niets over vermeld staat op het moment.
Gast

Ik heb het PDF formulier van EDPnet gedownload en begrijp dat ik dit kan doormailen naar [email protected]
Stomme vraag: Ik kan in Acrobat Reader die PDF niet invullen of exporteren naar een ander formaat.
Hoe doen jullie dit?

Of drijft hier ergens een formulier rond in Word formaat ofzo?
Gast

je moet het afdrukken, invullen, inscannen en doormailen

zelfs met een word document zou dit moeten want je kan je handtekening ook niet op het scherm tekenen
Gast

Had ik een scanner staan had ik dit ook niet gevraagd...
Ik heb ze gewoon een mail gestuurd met mijn gegevens.
Als er iets niet in de haak is zullen ze wel terug mailen zeker...
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Ik heb een virutele printer (zit bij de laatste office) en die slaat da op als .tif, wat gewoon te bewerken valt met paint of ander programma. Gelukkig had ik ook mijn handtekkening ergens op mijn pc staan en heb die der dus in geplakt. 8)
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Dit forum is trouwens Powered by EDPnet :)
Gast

Tae schreef:
Anonymous schreef:Net van helpdeskmedewerker gehoord dat de A2F-abo's die door EDPNET worden overgenomen GEEN extra volume zullen kunnen bijkopen boven hun 40GB limiet. Dus sowieso smallband vanaf 40GB en geen mogelijkheid om dit uit te breiden.
Dit zou dus wel echt heel belachlijk zijn en gewoonweg schandalig omdat daar niets over vermeld staat op het moment.
wel de helpdeskmedewerker was fout
je kan steeds gigs bijkopen
zoals vermeld staat op de site...

ps:vertrouw op de site....daar staat de correcte informatie
door de korte termijn is het mogelijk dat niet iedereen de volledige of correcte informatie heeft gekregen/begrepen (menselijkheid noemen ze dat dacht ik)
:roll: :roll: :P :-D
airzimmy
Erelid
Erelid
Berichten: 1047
Lid geworden op: 19 sep 2002, 14:01

ZMD schreef:Dit forum is trouwens Powered by EDPnet :)
zie: http://www.userbase.be/forum/portal.php?show=sponsors
Gebruikersavatar
NuKeM
Administrator
Administrator
Berichten: 5491
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 234 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik weet niet of de vraag al beantwoord werd, maar een newsserver hebben ze ginder dus duidelijk wel:
EDPnet has brought its new news server into use on July 20. This new server offers many times the capacity of the old one. A couple of advantages to the new server are:

* higher speeds
* over 400 terabytes of news including binaries
* retention times of 40 days and more
Ik verschoot even toen ik dit las op hun website ;)

Oeps, even verder gelezen:
Each customer's volume will be restricted. This implies that any customer will have the right to download 10 gigabytes of data from our news server per month. If more is used up, the account will be blocked.
Je kan niet alles hebben dus :(
Maar zeker goed genoeg voor de fills als secondary newsserver.

http://www.edpnet.be/cms.aspx?S=helpcentre_newsgroup
NuKeM
Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Ik heb een mailtje gekregen ven EDPNet dat ze onmogelijk al de faxen kunnen bevestigen, ik quote even de mail:
Doordat we overspoeld worden met faxen kunnen we niet garanderen dat iedereen een bevestiging krijgt dat we deze hebben toegekregen (geldt ook voor e-mail). Als er één gestuurd is kan je er wel zeker van zijn dat je online blijft TENZIJ dat de kwaliteit te slecht was (onleesbaar) of er fouten op de fax staan. Aan de mensen die een fax hebben gestuurd en die toch tijdelijk offline gaan, onze excuses. Zij kunnen ons telefonisch bereiken of via e-mail/fax. Zie de gegevens op onze website.

ps: we proberen de onleesbaren te contacteren.
Dus bij deze weet je wat je te doen staat mocht je gedisconnect worden.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Pandoriaantje
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 dec 2003, 23:37
Bedankt: 1 keer

NuKeM schreef:...

Je kan niet alles hebben dus :(
Maar zeker goed genoeg voor de fills als secondary newsserver.

http://www.edpnet.be/cms.aspx?S=helpcentre_newsgroup
Heb je'm al geprobeerd? Hier haal ik snelheden van <10KBs met af en toe pieken van 20KB ofzo.
Dus snel is'm zeker niet... :lol:

Ben je wel paar uur zoet als je de eerste keer de volledige headers binnen haalt.. en dan heb ik't nog niet over binaries.. :P
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Ik kan nog altijd mijn statuspagina niet bereiken met mijn inlog gegevens van A2F of moet ik soms wachten tot wanneer ik nieuwe inlog gegevens krijg ?

Hoe zit het dan met mijn data dat ik verbruik of word dat niet meegerekend dan ?
Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Ik denk dat je zal moeten wachten tot je je nieuwe gegevens krijgt. Hoe het met de traffic zit weet ik niet.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
SvenVdS

Pandoriaantje schreef:
NuKeM schreef:...

Je kan niet alles hebben dus :(
Maar zeker goed genoeg voor de fills als secondary newsserver.

http://www.edpnet.be/cms.aspx?S=helpcentre_newsgroup
Heb je'm al geprobeerd? Hier haal ik snelheden van <10KBs met af en toe pieken van 20KB ofzo.
Dus snel is'm zeker niet... :lol:

Ben je wel paar uur zoet als je de eerste keer de volledige headers binnen haalt.. en dan heb ik't nog niet over binaries.. :P
sorry voor verder off topic te gaan, maar wie gebruikt er nu nog headers? 8)

wat betreft die newsserver: telt die 10GB mee voor je trafiek? Ik zou denken van niet uitgaande van het feit dat je binnen hun netwerk blijft en niet de radius passeert (voor zover ik Paul A2F z'n uitleg nog herinner)
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Wanneer krijgen we onze nieuwe login enzo?
Wordt het volume (wat we niet kunnen nagaan) dat we nu verbuiken meegerekent?
Kyokushin
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 apr 2005, 13:48
Locatie: antwerpen

Heeft er nog iemand nieuws ontvangen van A2fit ( Webvisie Net4all ) :???:
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Neen en dat is goed zo, dat die bedriegers mij maar met rust laten, dat ze maar verder werken aan Realdsl.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gast

Kyokushin schreef:Heeft er nog iemand nieuws ontvangen van A2fit ( Webvisie Net4all ) :???:
Ik heb nog een rekening gekregen van €2 omdat ik in maart over m'n limit zat. :P
Alle beetjes helpen denks. Ze zullen wss wel meer administratieve kosten hebben dan ze er aan over houden maja juist is juist zeker.. :-D
Gast

The_Borg schreef:Neen en dat is goed zo, dat die bedriegers mij maar met rust laten, dat ze maar verder werken aan Realdsl.
De logica hiervan ontgaat mij geheel.
DeNB3rt
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 apr 2005, 15:46

Hoe werkt die teller van EDPnet, want die blijft maar doorlopen.
Voor april had ik 20gig verbruik, maar die blijft nu doorlopen in april, zit nu ongeveer aan 30gb?? heb ik dan maar 10 meer over voor de rest van de maand of is dit een foutje?
Of heb ik het fout op :-D
Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 9104#69104

de meter is dus glijdend, wat wil zeggen dat de traffiek van de laatste maand genomen wordt (30d denk ik) al je vandaag 10gb verbruikt is die 10 gb op 9 juni beschikbaar.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gast

Ik schrok wel effe toen ik van deze post de "eerste" boodschap las..in van die rode letters.... : "Hier zal streng worden gemodereerd, alleen vragen of antwoorden mogen hier komen! " :?

Niks op te merken aan de huidige EDPnet, maar iemand de mond snoeren .... hoe objectief is een ISP forum dat gesponsord is door een euh... "ISP" ??

Groetjes,
DodiDoing
Gebruikersavatar
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie

Oftopic
@ Gast
Anoniem een bericht plaatsen getuigt ook niet van veel tact maar dit is nu niet aan de orde.
De reden waarom dit in de starttopic staat is dat in het verleden(lees de posts in het het A2F forum) deze topics uitlopen op scheldpartijen en over en weer gepraat waar de waarde van de topic verloren gaat.
Als je dan ook nog de objectiviteit gaat in vraag stellen om dat we gesponsord worden door EDPnet vraag ik me af of jij dan geen servertje kan plaatsen voor ons, legaal wel te verstaan.

Greetz
Weetgraag
Laatst gewijzigd door Weetgraag 08 mei 2005, 22:51, in totaal 2 gewijzigd.
"Carpe Diem"
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 824
Lid geworden op: 05 okt 2003, 23:00
Locatie: Hoogstraten
Contacteer:

Anonymous schreef:Ik schrok wel effe toen ik van deze post de "eerste" boodschap las..in van die rode letters.... : "Hier zal streng worden gemodereerd, alleen vragen of antwoorden mogen hier komen! " :?

Niks op te merken aan de huidige EDPnet, maar iemand de mond snoeren .... hoe objectief is een ISP forum dat gesponsord is door een euh... "ISP" ??

Groetjes,
DodiDoing
Userbase werkt onafhankelijk van EDPnet. De server wordt er gehost en er zijn duidelijke afspraken gemaakt tussen de mods en EDPnet. De objectiviteit omtrent EDPnet wordt niet aangetast door deze "geste".
Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Anonymous schreef:Ik schrok wel effe toen ik van deze post de "eerste" boodschap las..in van die rode letters.... : "Hier zal streng worden gemodereerd, alleen vragen of antwoorden mogen hier komen! " :?

Niks op te merken aan de huidige EDPnet, maar iemand de mond snoeren .... hoe objectief is een ISP forum dat gesponsord is door een euh... "ISP" ??

Groetjes,
DodiDoing
Toch nog even verder off topic gaan:

dat geldt alleen voor DIT topic aangezien er veel vragen waren die rechtstreeks aan EDPNet werden gesteld via dit topic wouden wij het de mensen zo makkelijk mogelijk maken door hier niet te veel onzin posts te hebben, over andere dingen mag je, uiteraard, een topic maken.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gast

heeft er nog iemand last van disconnects bij EDPNET?

Heb nog nooit Langer dan 3 dagen online geweest, is wel kut op IRC als je terug in al je chans moet inloggen?

Is dit niet op te lossen bij EDPNET?


P.S: Sorry dat ik dit als Gast moet vragen maar had geen zin om te registreren.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Ik heb inderdaad ook regelmatig disconnects meestal om de twee dagen denk ik.
Gebruikersavatar
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Anonymous schreef:heeft er nog iemand last van disconnects bij EDPNET?

Heb nog nooit Langer dan 3 dagen online geweest, is wel kut op IRC als je terug in al je chans moet inloggen?

Is dit niet op te lossen bij EDPNET?

P.S: Sorry dat ik dit als Gast moet vragen maar had geen zin om te registreren.
Ik heb ook liever geen disconnects, maar je kan dat toch allemaal mooi automatiseren? Ik heb maar m'n irc-client op te starten en die logt overal in en hij joint alle kanalen die ik ingesteld heb.
Wat betreft de disconnects bij EDPnet heb ik er niet echt veel info over.

Cheers
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”