contractbreuk a2f

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
saxgod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 20 feb 2004, 00:05
Locatie: Turnhout

Heeft iemand nu ook daadwerkelijk zijn contract daadwerkelijk vroegtijdig opgezegd ?
Heeft die schadevergoeding moeten betalen ?
Heeft die dat ook betaald ?
Heeft die er nog iet van gehoord als het niet betaald was ?

Ze hebben mij nooit gewaarschuwd (zelfs niet via mail laat staan schriftelijk) dat er een wijziging van hun kant uit in het contract zat. Ben nu een maand verder en heb nog niks gehad..

ik ben dus ook van plan omt contract hierom te verbreken.. aangezien ze me de keuze niet gegeven hebben omdat ik niets afwist van de wijziging..
Maar ze gaan dan ook niet moeten afkomen met een schadevergoeding omdat zij de breuk pleegden.. zo denk ik ertoch over..

Maar kwil eventjes wat info zoda'k wa weet als ze die toch vrage..
Network Engineer @ WirelessBelgie
FIesta

Het staat in de algemene voorwaarden dat je het contract stil zwijgend verlengd word, en dat het om een jaar contract gaat.

Dus als je wilt opzeggen zal je voor de resterende maanden moeten betalen .

Ik zelf had ook een aangetekende brief gestuurd voor opzegging , en kreeg een lekkere rekeining van 8 maanden adsl2fit in men, bus , dus heb een opzegging om een opzegging gestuurd :-D .

Dus nu zit ik nog bij die klojos voor 8 maanden,

En het nieuwste is nu sinds 29 maart vanav 15:03 heeft vermoed ik niemand van adsl2fit internet meer. STATUS pagina werkt niet meer TELEFOON OPNEMENE KENNEN ZE NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik hoop dat ze rap failliet gaan, als het al niet het geval is :P :P
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

Leest gij de rest van dit forum eigenlijk wel?
Gebruikersavatar
kikker46
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 29 mei 2004, 01:25
Locatie: Kikkerland

Daarnet nog iemand van adsl2fit aan de telefoon, wel 0900 nummer. Je moet zeker opzegbrief versturen dat is duidelijk je gaat bij EDPNET onder nieuwe voorwaarden, daarom hebben ze jouw handtekening nodig en is de duur 1 jaar.

Mvg,

Kikker
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

FIesta schreef:ik hoop dat ze rap failliet gaan, als het al niet het geval is :P
Lukse schreef:Leest gij de rest van dit forum eigenlijk wel?
Hier dan de juiste link Daar kan je lezen wat je te doen staat. :-)
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”