Error 734: The PPP link control protocol was terminated

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SchizoSirhc
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 13 maa 2004, 09:40

Afbeelding

Sinds een week ofzo krijg ik deze foutmelding af en toe bij het inbellen. Na vele redials kom ik er dan uiteindelijk weer in.

Heeft iemand een idee wat er mis?
OS: Win XP. Modem: Speedtouch USB
Siglo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 579
Lid geworden op: 06 sep 2004, 14:56
Locatie: /var/www
Bedankt: 1 keer

Je zou uw tcp/ip stack eens moeten refreshen. Dat kan met winsockfix of het 'netsh int ip reset reset.log' commando

En de dialup eens opnieuw aanmaken kan zeker geen kwaad.
Gast

734 is een foutmelding die vooral voorkomt indien je meerdere keren ingelogd bent met dezelfde gebruikersnaam.
Of misschien is er nog iemand anders aan het surfen met jou gebruikersnaam en wachtwoord ...
Gebruikersavatar
SchizoSirhc
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 13 maa 2004, 09:40

Siglo schreef:Je zou uw tcp/ip stack eens moeten refreshen. Dat kan met winsockfix of het 'netsh int ip reset reset.log' commando

En de dialup eens opnieuw aanmaken kan zeker geen kwaad.
Bedankt! ik heb dat netsh commando uitgevoerd en alles draait weer :-)
Liquidz0r
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 feb 2005, 01:17
Locatie: Lummen

kan iemand hetgene wat Siglo zei ook eens in mensentaal aan mij uitleggen want ik heb dat probleem ook en vind het vreselijk irritant...hij blijft de hele tijd hangen bij "bezig men controlen van gebruikersnaam en wachtwoord" en geeft dan ook de error van PPP gedoe aan...

Vind dit alles behalve fijn, ik zou ook graag willen weten hoe ik dit:
-->winsockfix of het 'netsh int ip reset reset.log'<--

doe...

Help me plz, want nu zit ik op een scarletlijn van een vriend en die doet het wel prima
Liquidz0r
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 feb 2005, 01:17
Locatie: Lummen

ik heb wel error 718 ipv 734...
Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

voor die winsockfix zal je even moeten googlen want het is een programmaatje, dat adnere moet je gewoon in start/run (uitvoeren) ingeven en dan (best) herstarten.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Liquidz0r
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 feb 2005, 01:17
Locatie: Lummen

Heb dat programma net gedraait, men computer gereboot, opnieuw geprobeert in te loggen op men a2f-account en nog steeds die Error :-( ..

Kan iemand me helpen?
Liquidz0r
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 feb 2005, 01:17
Locatie: Lummen

Afbeelding

Zo ziet het er dus uit... :-(
allexiel
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 maa 2005, 20:28

hallo ^^

Ik heb hetzelfde probleem sinds deze middag.. rond 14 u +-...

Op de log van mijne modem (DIVA) is er steeds een "PPP failed".
Ik weet ok niet echt wat ik zou moeten doen :/
(die PPP failed-veermelding gebeurd meestal als er problemen zijn op hun netwerk...)
Maar vandaag is het wel al lang dat ik wacht :/


Hopelijk wordt het deze avond hersteld.
Liquidz0r
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 feb 2005, 01:17
Locatie: Lummen

idd, gisteren ondervond ik al enige last met mijn internet, had gistere al enige last met connecten (3e poging was raak).

Vandaag kom ik thuis van school en probeer ik te connecten rond 19u ofzo en lukt het me dus niet, nu zit ik al de hele tijd op scarlet en geregeld probeer ik nog eens met A2F, heb ondertussen al troubleticket geopend maar steek er niet teveel hoop achter want A2F kennende krijg ik daar de eerste we(e)k(en) nog geen antwoord op.

Hoop dat die problemen snel voorbij zullen zijn want ik kan niet eeuwig op het internet van men vriend blijven surfen he
Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Het zal dan aan a2f liegen waarschijnlijk, zeker als jij op je eigen pc kan connecten met de scarlet user/pass van je vriend.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
allexiel
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 maa 2005, 20:28

Update :p

Nu geeft mijne modem het volgende:

CHAP: Request Denied!
Daarstraks was het nog: PPP failed...

Meestal heb ik dit probleem van Request Denied wanneer ik een probleem heb met de facturen.
Maar op mijn status pagina is alles ok :)

Hum er is tenminste al iets verandert :p
Liquidz0r
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 feb 2005, 01:17
Locatie: Lummen

of het positief is, is dan weer een andere zaak he...afwachten wrsch
Liquidz0r
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 feb 2005, 01:17
Locatie: Lummen

en het gaat van kwaad naar erger...

Ik krijg nu een error die zegt dat men username/pass invalid is terwijl dit helemaal niet zo is lol...
allexiel
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 maa 2005, 20:28

hum... nog altijd niks nieuws :/

Misschien ben ik ondertussen bij scarlet? :x
Mijn vader had aanvraag op een Scarlet One gedaan een paar weken geleden ^^ Maar aangezien we "te laat waren" om ons contract op te zeggen moesten wij doorgaan bij 2fit...

En aangezien ik geen nieuws had van scarlet...

Nu begin ik te twijfelen of ze mij op scarlet kunnen veranderen zonder te verwittigen :x

.... maar ja... ik ben niet de enige bij wie zoiets gebeurt dus is de fout zeker niet bij mij ^^
Gebruikersavatar
SchizoSirhc
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 13 maa 2004, 09:40

Ik heb af en toe ook nog problemen.
Bij het connecten krijg ik ook af en toe een tijdje 718 (time-out), dan weer 691 (invalid username/pass).
Heb ervoor naar A2F gebeld, maar die zeiden dat mijn lijn gewoon in orde zou moeten zijn.
Na enkele en soms vele redials kan ik dan wel weer connecten.
De error 734 krijg ik iig niet meer.
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Ik heb hier dus ook al meer dan een week last met een connectie te maken of dat de connectie wegvalt na een tijdje niet te surfen.

Na opnieuw op te starten kan ik weer een connectie maken met de server en dan gaat alles weer naar behoren.
Liquidz0r
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 feb 2005, 01:17
Locatie: Lummen

Mja De nacht van vrijdag op zaterdag kon ik EINDELIJK weer terug op mijn A2F, maar deze morgen weer hetzelfde verhaal, maar na de x-de redail kwam ik er toch op....was het geluk dat het nu net de ene keer was dat ik er geen hoop meer instak en me al klaar ging maken voor de begrafenismis van mijn opa?

Ik kwam terug en zag aan men traybar-icoontje een message "adsl2fit 100,0 Mbit verbonden" . Ik was blij dat ik er eindelijk terug op kon en heb men computer tot nu toe nog niet uitegeschakeld om mogelijke problemen van de voorbije dagen voorlopig te vermijden...

Vind het spijtig dat het zo moet maarja...
Liquidz0r
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 feb 2005, 01:17
Locatie: Lummen

Weer dezelfde problemen, na een halfuur te redailen nogsteeds geen verbinding.

Ik had een troubleticket geopend over dat ik niet kon inloggen en dat het heel lang duurde. Dan heb ik gisteren 1 of 2x kunnen inloggen en dan krijg ik dit antwoord op mijn trouble ticket:
user's been online - prob solved - tt closed
Ik vind het ronduit zwak dat ze nog niet eens de moeite doen om er een deftige uitleg bij te schrijven.

Ze hebben op de statuspage wel een vermelding gezet met de problemen die ik (en meerdere mensen dus) hebben:
11/03/2005 22:28:03 Login may be slower due to prob on AUTHENTICATION SERVER 1
Ik noem het niet trager, ik noem het eerder onmogelijk :/
triggertje

11/03/2005 22:28:03 Login may be slower due to prob on AUTHENTICATION SERVER 1
Nu zijn ze er toch ECHT mee aan het lachen hé ?

Ik ben verdomme van het hele weekend amper online geraakt, behalve zaterdag dag, en toen was de verbinding NOG rotweg instabiel (alle 10-30 min disconnects)

Als ik de statistieken van mijn router mag geloven,
ben ik op een periode van 48 uur (jawel, 2 volle dagen), slechts 10 uur online geweest, en dan spreken ze hier van een VERTRAGING op een authenticatie server ?????

Get real, dit is pure DENIAL van A2F uit....

Shame on you !!!!!
Gebruikersavatar
SchizoSirhc
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 13 maa 2004, 09:40

inderdaad, ik kom er sinds gisteren ook niet meer op..
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1197
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 12 keer

Op http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?p=67751 kan je positieve ervaringen neerschrijven :twisted:
Gebruikersavatar
SchizoSirhc
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 13 maa 2004, 09:40

"14/03/2005 17:35:06 Due to a hardware prob some users may have experienced problems loggin on. The "faulty" disksets have been replaced and the situation should be normal again"

Aldus de status pagina van A2F :-)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

SchizoSirhc schreef:"14/03/2005 17:35:06 Due to a hardware prob some users may have experienced problems loggin on. The "faulty" disksets have been replaced and the situation should be normal again"
Pfff... geen RAID... wat een prutsers :roll:
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”