De ombudsdienst en adsl2fit

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
CoDE
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 maa 2004, 14:34

Heeft er hier iemand al problemen met adsl2fit kunnen oplossen via de ombudsdienst?

En hoelang heeft dit dan geduurd? Wat heb je zelf moeten doen? Hoe heeft adsl2fit daarop gereageerd? ...

Ik denk wel dat het interessant is voor mensen met problemen dat deze weten hoe ze het probleem best aanpakken.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1197
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 12 keer

Ik heb me daar ook regelmatig mee bezig gehouden, maar die ombudsdienst kan weinig invloed uitoefenen vind ik.

Je stuurt dus een klacht, zij forwarden het geheel naar Webvisie die daarop moet antwoorden binnen de maand. Doen zij dit niet (zoals bij mij) sturen ze een herinnering waarop binnen de 14d moet geantwoord worden... Uiteindelijk ben je een paar maand verder en dan krijg je (eindelijk) een antwoord met de cliché ontkenning en/of smoeskes. Ben je niet tevreden met het antwoord kan de cirkel weer opnieuw beginnen door te reageren etc etc...

Ik heb dan ook een paar keer gebeld om er wat spoed achter te zetten en met de vraag of er nu werkelijk iets aan die situatie kon gedaan worden. (Bleek dan dat er enorm veel klachten tegen Webvisie werden ingediend) Maanden later, nadat ik allang op Versatel zat, kreeg ik nog maar eens de cliché brief van Webvisie met uitreksels van het volume etc etc (terwijl ze me duidelijk cappen op 1Mbit, of dat ik gedurende daaagen op 10KB/s zat werd zelfs niet besproken...) Ik heb het gelaten zoals het was ... het bracht toch niks op, 't beste wat je kan doen is ze in gebreke stellen via aangetekend schrijven en naar een andere ISP gaan... bye bye A2F !
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”