Nu, op het werk is er ene die die mensen nog kent van toen die nog op de KDG-hogeschool zaten ... toen waren die ook al op de manier bezig dat ze met A2F bezig waren
Moderators: Moderators, Userbase Crew
meon schreef:Onstlagneming van Paul en Herman

pluppie schreef:meon schreef:Onstlagneming van Paul en Herman :eek:
Tja, de reden is heel logisch bij een nakend faillisement. Sluw zijn ze genoeg in ieder geval. Ik vraag me alleen af hoe dat het komt dat N4A al opgericht is in 1995. Zou het een overgenomen bvba zijn?

verdickt schreef:Ik dacht dat ik alles betaald had maar ik kan me vergissen, weet er nog iemand wanneer ze ons juist hebben laten overschakelen naar een andere

Deej_1977 schreef:Test aankoop inschakelen. Hun advocaten werken gratis op een dossier als ik me niet vergis. En ze brengen het met wat geluk nog op het nationale nieuws.

airzimmy schreef:pluppie schreef:meon schreef:Onstlagneming van Paul en Herman
Tja, de reden is heel logisch bij een nakend faillisement. Sluw zijn ze genoeg in ieder geval. Ik vraag me alleen af hoe dat het komt dat N4A al opgericht is in 1995. Zou het een overgenomen bvba zijn?
nee, net4all was van hun

pluppie schreef:airzimmy schreef:pluppie schreef:meon schreef:Onstlagneming van Paul en Herman :eek:
nee, net4all was van hun
Zeker, maar opgericht in 1995? Is dat niet wat vroeg voor een internetfirma?
En vandaag een nieuwe aanmaning gekregen van 500 euro :eek:
15% extra kosten. Het is wel een incassobureau dat mij deze factuur opstuurde. Hoe rapper ze in faling zijn, hoe beter.
Maar van welke firma komen deze aanmaningen eigenlijk? Webvisie, A2F of Net4all?
http://www.userbase.be/forum/portal.php?show=review&cat=adsl2fitADSL2fit is een product van Net4All, wordt verkocht door WebVisie en, de vermelding waard, Net4All werd opgericht in 1995 en staat er nog steeds.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast