Moderators: Moderators, Userbase Crew

Anonymous schreef:Ik heb wel nooit een opzegging gedaan geloof ik aangezien Versatel dit precies voor mij had gedaan.
Ik heb Versatel aangevraagd en de 2 weken daarop had ik GEEN internet dus bij mijn weten hadden ze bij webvisie de kraan toegedraaid en ik zat toch trouwens aan het eind van mijn contract.

r2504 schreef:Anonymous schreef:Ik heb wel nooit een opzegging gedaan geloof ik aangezien Versatel dit precies voor mij had gedaan.
Ik heb Versatel aangevraagd en de 2 weken daarop had ik GEEN internet dus bij mijn weten hadden ze bij webvisie de kraan toegedraaid en ik zat toch trouwens aan het eind van mijn contract.
Hier ben je echter wel zelf in de fout... Versatel neemt het ADSL signaal over, maar zij stoppen niet je contract met A2F, da's jou verantwoordelijkheid ! Je zal dus inderdaad nog de resterende maanden moeten betalen voor dat jaar.

misterjo schreef:r2504 schreef:Anonymous schreef:Ik heb wel nooit een opzegging gedaan geloof ik aangezien Versatel dit precies voor mij had gedaan.
Hier ben je echter wel zelf in de fout... Versatel neemt het ADSL signaal over, maar zij stoppen niet je contract met A2F, da's jou verantwoordelijkheid ! Je zal dus inderdaad nog de resterende maanden moeten betalen voor dat jaar.
Dat dacht ik er ook al van...![]()
Uhmz ziet er tof uit 400 knotsen dokken aan melkerij webvisie.
(en deze keer zijn ze precies is niet in fout : count 1 ;wrong count = customers - 1)

Ronald schreef:Die 35 euro zal inderdaad wel kloppen en zal ik vandaag nog storten,

SeNsEi Ze0n schreef:Eerst en vooral: Klaag die factuur aan!, negeer ze zeker niet.
Als je de factuur niet aanklaagt ga je er namelijk mee akkoord en dat zou ik in dit geval niet riskeren...

SeNsEi Ze0n schreef:Libra, kan goed zijn, ik ben zeker en vast geen jurist, maar wat ik me van de lessen recht herrinner is: als je een factuur of aanmaning krijgt moet je deze aanklagen of je verklaart dat je er akkoord mee bent.
Dit kan uiteraard fout zijn, maar ik wou het toch melden.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten