geen internet

eapresley2
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 Mar 2004

geen internet

Berichtdoor eapresley2 » 09 Jan 2005, 09:03

nog adsl2fitters niet niet online kunnen met hun a2f account.
Status pagina meld niks dus niet afgesloten of zo.

Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4137
Lid geworden op: 15 Sep 2002
Locatie: Belgium, Haacht
Contact:

Berichtdoor Sensei Zeon » 09 Jan 2005, 13:11

Ik ben zonder problemen online.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding

C1nder
Plus Member
Plus Member
Berichten: 224
Lid geworden op: 06 Apr 2004
Locatie: Tielt-Winge (3390)

Berichtdoor C1nder » 09 Jan 2005, 14:15

Ik dus ook!! GVD :D miserie.. hopelijk is er iemand wakker vandaag
bij a2f/scarlet ofzo..

greetz

byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 02 Dec 2003
Locatie: Genk
Bedankt: 6 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Berichtdoor byter » 09 Jan 2005, 15:50

het was weer eens een tijdje geleden maar idd hier ook authentication failed

Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 Dec 2003
Contact:

Berichtdoor The_Borg » 09 Jan 2005, 16:27

Idd, hier van hetzelfde. Mijn small lijntje thuis (Stekene) ligt plat. Authentication failed as well. De 8 Mbit lijn op kot daarentegen werkt perfect. kan het dan echt nooit 3 maand probleemloos blijven :/
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."

canabeez
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 18 Dec 2003

Berichtdoor canabeez » 09 Jan 2005, 16:35

ondertussen is het weer in orde hier

greetz

triggertje

Berichtdoor triggertje » 09 Jan 2005, 21:27

deze morgen om 8am uitgevallen,
dan maar gaan slapen,
was in orde toen ik wakker werd :D

Gast

Berichtdoor Gast » 09 Jan 2005, 22:20

Ik heb hier geen problemen ondervonden zolang ik online ben geweest vandaag :)

Maar ik heb nogaltijd geen factuur ofzo in de bus gekregen, ook kan ik nog niks terug vinden op de statuspagina :?

Tja zolang ik er niet word afgesmeten kan het mij niet veel schelen maar als ze dat dan toch doen kan ik weer naar hun dure hulplijn bellen en dat is weer wat minder natuurlijk !!! :x

Frogman
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 Jun 2004
Contact:

Berichtdoor Frogman » 27 Feb 2005, 21:11

Ik raak niet ingebeld, wel sync op de lijn, ik kan inloggen op statuspagina en die meld niets vies.
Ik bel vrijdag ochtend "kantoren gesloten vanaf 12 uur", het was 10 uur ...

Snelheden waren bij mij ook aan het droppen en sinds vrijdag ochtend ben ik er volledig afgesmeten, buchtprovider, ik in alle haast me server gan re-locaten bij de Sensei Zeon...

Iemand enig idee waar die "ik kan nemeer aanloggen op hun netwerk" problemen vandaan komen en of er een mogelijke oplossing is.

Prullemanne zijn die van adsl2fit, die krijgen maandag serieus telefoon, nu nog hopen dat ze opnemen, wat ze toch niet zullen doen, binnen de werkuren bellen werkt daar niet.

Gebruikersavatar
Seal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 315
Lid geworden op: 28 Feb 2004
Locatie: Antwerpen

Berichtdoor Seal » 28 Feb 2005, 00:08

En die zijn dicht op maandag :roll:

Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 15583
Lid geworden op: 18 Feb 2003
Twitter: meon
Locatie: Bree
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 442 keer
Contact:

Berichtdoor meon » 28 Feb 2005, 09:51

Ik vraag me af of je je als internetprovider wel een dergelijke mentaliteit kan aanmeten ...
Op een vrijdag gesloten zijn vanaf de middag, hele dagen gesloten zijn, ...
Internet-toegang is nu niet meteen iets waar je in geval van nood makkelijk een alternatief kan aannemen.
Als je op een zondag-ochtend tot de conclusie komt dat je favoriete bakker gesloten is kan je op zoek gaan naar een andere; uiteindelijk heb je nog steeds brood op de plank. Hier is dat niet zo; ook nog eens bemoeilijkt door jaarlijkse opzegbaarheid.
Ik kan me goed voorstellen dat verschillende mensen écht het Internet nodig hebben: dochterlief moet een werkstuk rond Egypte maken tegen de maandag, zelf moet je even die facturen betalen via online banking (waaronder die van je provider :p), je vrouw moet toch nog even dat recept opnieuw opzoeken, ze weet niet goed meer of het 100 of 200 gr suiker was, je zoon wilt 'skypen' met de vriendin (is nu eenmaal beterkoop dan gewoon bellen).
Er zijn gewoonweg té veel services die via het Internet lopen om daar mee om te gaan alsof het een futiliteit is. Nemen die hun product daar wel serieus? :?

inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 Nov 2003

Berichtdoor inter » 28 Feb 2005, 20:46

meon schreef:Ik vraag me af of je je als internetprovider wel een dergelijke mentaliteit kan aanmeten ...
Op een vrijdag gesloten zijn vanaf de middag, hele dagen gesloten zijn, ...


volgens hun algemene voorwaarden moet ook hun helpdesk functioneel zijn tijdens de voorziene uren maar velen weten al dat dat ook zo niet is. Als excuus is dan het antwoordapparaat of de centrale deffect ... Ondertussen wel kassa kassa voor dat telefoontje.

Tja, ik vraag me af hoe het is met die twee "ratten" die het schip zouden verlaten hebben ...

Inter
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]


Terug naar “ADSL2FIT”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast