Moderators: Moderators, Userbase Crew

inter schreef:"Geen limieten: sluit zoveel gebruikers aan als u zelf wilt, draai eigen servers, download er op los. Geen enkele provider liet u ooit zó vrij!
ADSL2FIT = écht internet zonder grenzen! "

inter schreef:Geblokkeerd wegens klacht abuse corporate identity

Spock schreef:Dan stel ik voor dat Userbase het IRC-kanaal vervangt door een ander middel waarbij het onmogelijk is te achterhalen wie achter welke nick schuilt

AnD schreef:Spock schreef:Dan stel ik voor dat Userbase het IRC-kanaal vervangt door een ander middel waarbij het onmogelijk is te achterhalen wie achter welke nick schuilt
Ja dat vind ik ook, het is schandalig als ze zo al gaan beginnen, die gaan nog veel klanten verliezen als ze zo blijven verder doen.

Sasuke schreef:Ook stel ik iedereen voor een vhost van undernet aan te vragen, want anders indien je inlogt kan men je IP adres zien!!

Djorre schreef:Sasuke schreef:Ook stel ik iedereen voor een vhost van undernet aan te vragen, want anders indien je inlogt kan men je IP adres zien!!
Kan je eens verduidelijken voor beginners onder ons welke stappen je moet ondernemen?
/msg x@channels.undernet.org LOGIN username paswoord
/mode <nick> +x

Sasuke schreef:Ik denk dat webvisie hun standpunt reeds duidelijk genoeg heeft gemaakt i.v.m. deze zaak. Ik denk niet dat zij nog verder zullen uitwijden.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast