ADSL2fit vragen/klachten/...

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

Ik denk dat ik me verkeerd heb uitgedrukt, ik bedoelde dat ik ook al lang bij A2F was, en dat ik dus de hele geschiedenis heb meegemaakt.
En dat ofdat ik al lang lid ben bij het forum daar dus niet veel mee te zien heeft.
Gebruikersavatar
Chupacabras
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 mei 2004, 18:12
Locatie: leuven
Contacteer:

Het blijft moeilijk bij A2F...
De ene is het beu en vertrekt
De andere is het beu en wacht af (groot geduld blijkbaar)
Nog ene heeft geen problemen (persoonlijke kennis van mij)
Weer een andere merkt recent verbeteringen en verwacht binnen dit en een maand of zo dat alles OK is...
Julie maken het mij heel moelijk (waarvoor dank want ik begrijp dat indien ik een beslissing neem ik ook voor langere tijd vastzit bij die provider...)
Hun website wordt hopelijk op tijd bijgewerkt en hopelijk vermelden ze daar dan ook eindelijk waar ze staan en waar ze naartoe gaan.
Enfin, ik ga ook nog effe naar de concurrentie kijken, surfadsl.be belooft zijn nieuwe abo's tegen het eind v/d week online te hebben op hun website, effe kijken of ook zij een 40 Gig gaan hebben (momenteel is hun 20 Gig 33.33 incl BTW)... en poorten open laten om serverke te kunnen spelen.
De komende weken zijn belangrijk voor mij, ik ga een nieuwe provider kiezen en A2F is nog niet van de lijst geschrapt... (en degene die vertrokken is, bij wie zit je nu en waarom?)
groetjes,
Chupa :drool:
goos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 apr 2004, 13:42

Heeft er trouwens iemand een idee hoeveel de A2F opzegvergoeding bedraagt?


Heb dit nog nergens tegengekomen

gegroet,

goos
Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

het bedrag van de loop van het abo

maw als je in jan bent aangesloten en in sep opzegt:

kosten: november+december
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

Ik heb een crazy gedacht... kan zijn dat ik er totaal naast zit hoor (gebeurt wel vaker, ga mijn berichten maar es na :wink: ) maar als ik me niet vergis, is de snelheid tot aan A2F goed, en dat bij iedereen.
Volgens A2F is er geen snelheidsprobleem, of toch voor de meeste niet, maar dan zou het nog steeds de fout zijn van scarlet, niet?
Kunnen ze dan gene proxy opzetten?
Dan hebben ze een mooi overzicht over de snelheden, en heeft iedereen die erop zit een goeie snelheid.
Welja, tenminste als A2F hem onderhoudt.
Dat zou toch een mooie tijdeljike oplossing zijn.
Maar moest dat teveel werk zijn of te dure hardware, kent er iemand een gratis proxy in belgie?
(aangezien de meesten in belgie toch mooie speeds halen)
Gebruikersavatar
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Yep, ik ken een hele goeie proxy : proxy.telenet.be/proxy.skynet.be, maar daar kan je helaas met a2f niks gaan doen :)

En op de oudaan zelf hebben ze maar 34Mbit, dat is te weinig om iedereen daar over te trekken. Het idee van de proxy is eerder al eens aan bod gekomen hoor. Je moet maar eens zoeken.

Cheers
Afbeelding
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

Sub Zero schreef:Yep, ik ken een hele goeie proxy : proxy.telenet.be/proxy.skynet.be, maar daar kan je helaas met a2f niks gaan doen :)

En op de oudaan zelf hebben ze maar 34Mbit, dat is te weinig om iedereen daar over te trekken. Het idee van de proxy is eerder al eens aan bod gekomen hoor. Je moet maar eens zoeken.

Cheers
Dju, nu dacht ik iet goed te hebben gevonden :wink:
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5526
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
Bedankt: 467 keer
Recent bedankt: 6 keer

Prince,

Ik je al eens voorgesteld om de a2f berichten op mijn naam te lezen hé. Als ik u was zou ik dat echt eens doen ... je zal wel zien waarom :p

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
sgt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 30 okt 2003, 00:49
Locatie: heusden-zolder

zo zijn we alweer bijna 2weken verder en nog steeds geen snelheidsverbetering merkbaar op buitenlandse sites en de timeouts elke minuut zijn ook al niet meer bij te houden.
een poging om een isp te krijgen met *112 is ook mislukt want ze kunnne geen bepaald ip nr aan iemand daar dit willekeurig gebeurd.
pffff gelukkig is het mooi weer dan zullen we ons maar buiten bezig houden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Ze zijn me aant klote verdoemme toch :evil: .

Eerst zat ik op range *112. Die tamelijk goed, laat me zeggen voldoende om te surfen en te leechen.

Daarna zat ik op range *99. Surfen ging niet meer zo goed, leechen wel, maar met mindere snelheid dan op *112.

Nu zit ik opeens, zonder iet te zeggen, op range *119. Ze hebbe me gewoon gedisconnect for no reason. Surfen gaat minder goed als op *99, leechen gaat nie meer.

Dus kom ik tot de conclusie, als ze zien da ge veel download, dan gaan ze der iet aan doen. Zo denk ik er toch over. en lijn resette doen ze toch nie, ook al vraagt ge der naar. Kheb het twee weken terug gevraagd, ze zeggen ja tis in orde, ma kzat wel nog altijd op het zelfde ip adres en range.

Kga morge terug bellen en ne keer zien wa ze te vertellen hebben.
Gast

Weet er hier eigenlijk wel iemand wat een lijnreset juist inhoudt?

Want dit heeft NIETS te maken met snelheid what so ever
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1197
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 12 keer

Shag schreef:Kga morge terug bellen en ne keer zien wa ze te vertellen hebben.
- "Ja meneer, we zijn ermee bezig"
- "We hebben het doorgegeven aan de bevoegde voor dit probleem"
- "Ik zal een linereset proberen, maar ik kan niets beloven"
- "Het is mogelijk dat er lokaal probleem is"
- "Alles draait perfect"
- "tuuuuuuuut" -> opgehangen!! :twisted:
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Spacekiek schreef:
Shag schreef:Kga morge terug bellen en ne keer zien wa ze te vertellen hebben.
- "Ja meneer, we zijn ermee bezig"
- "We hebben het doorgegeven aan de bevoegde voor dit probleem"
- "Ik zal een linereset proberen, maar ik kan niets beloven"
- "Het is mogelijk dat er lokaal probleem is"
- "Alles draait perfect"
- "tuuuuuuuut" -> opgehangen!! :twisted:
lol, maja we zulle wel zien wa ze zeggen

Btw, kzit opeens weer op een andere range :x Ze zijn der nu echt mee aant spele zenne.
guest

Weet iemand al iets van die nieuwe producten af van adsl2fit ?

Want die website blijft al een ganse tijd onveranderd. Ik had iets gehoord van 40 gb traffic en de zekerheid dat je nog servers mag draaien?
Weet iemand hier iets meer van?

Of welke formule ze in de toekomst gaan hanteren?

Greetz!
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5526
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
Bedankt: 467 keer
Recent bedankt: 6 keer

Shag schreef: Btw, kzit opeens weer op een andere range :x Ze zijn der nu echt mee aant spele zenne.
Wa kan da nu kwaad? Bij Tiscali, Skynet e.a. zit je bijna elke dag op een andere range !

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Visi0n4ir
Plus Member
Plus Member
Berichten: 165
Lid geworden op: 04 feb 2004, 09:37
Locatie: Rillaar

Sasuke schreef:
Shag schreef: Btw, kzit opeens weer op een andere range :x Ze zijn der nu echt mee aant spele zenne.
Wa kan da nu kwaad? Bij Tiscali, Skynet e.a. zit je bijna elke dag op een andere range !

Grtz,

Sasuke
Hier wil ik ff op inpikken, sinds een jaar heeft skynet een hoop ip-ranges meer, en inderdaad die switchen als zot.
Moet zeggen dat a2f wel redelijk stabiel is bij mij qua ipranges
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Sasuke schreef:
Shag schreef: Btw, kzit opeens weer op een andere range :x Ze zijn der nu echt mee aant spele zenne.
Wa kan da nu kwaad? Bij Tiscali, Skynet e.a. zit je bijna elke dag op een andere range !

Grtz,

Sasuke
Jah, ik dacht toen nog dat er "goede" en "slechte" ranges waren. Nu zijn ze allemaal even slecht. :P

Enfin, heeft iemand al meer nieuws wanneer de probs zullen opgelost worden? Kzit bijna heel de maand op deze crappy snelheden.

Greetz
Shaggie

edit: ff nog een vraagje. Als je het contract tekent met de 40Gb limiet, krijg je dan wel degelijke snelheden?
Visi0n4ir
Plus Member
Plus Member
Berichten: 165
Lid geworden op: 04 feb 2004, 09:37
Locatie: Rillaar

Denk niet dat het tekenen van het contract (40 gig) enige verandering brengt, ze limiteren gewoon je acount dat je nu hebt.
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie

ik heb limiet, ik zit nog maar aan 15GB, en we zijn vandaag de 15de :evil:

reken en tel, das nog maar een min van 1 GB per dag, in 24 uur

conclusie, limiet geeft nog niet er zijn maar 30 of 31 dagen in de maand dus ik zit veilig voor de moment
Gebruikersavatar
NuKeM
Administrator
Administrator
Berichten: 5491
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 234 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik vind dat de mensen van A2F maar eens een webcam moeten zetten die kan bekeken worden vanop de status page ofzo.
Zo kunnen de gebruikers zien dat ze hard werken + kunnen ze zien of er iemand is en weten ze dus of ze kunnen bellen of niet ;)
Misschien dus wel een erg goede hint voor webvisie, privacy komt niet echt in gevaar als de camera wat ver staat (+ dat geeft een mooi overzicht) en er is geen sound bij.
Ik vind dat ze dat maar eens moeten doen, lijkt mij een leuk idee al was het maar om aan de users te laten zien "Kijk wij zijn daar en we werken!" :)
Natuurlijk kan zo'n camera altijd afgezet worden indien nodig ;)
NuKeM
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

NuKeM schreef:Natuurlijk kan zo'n camera altijd afgezet worden indien nodig ;)
Zoals een telefoon? ;) - sorry, kon het niet laten.. open doel...

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Styno schreef:
NuKeM schreef:Natuurlijk kan zo'n camera altijd afgezet worden indien nodig ;)
Zoals een telefoon? ;) - sorry, kon het niet laten.. open doel...

Styno
LOL, die steekt. mja ik bel nooit daarhene want da kost megaveel dus ik zou het nie weten :)
cuteftp

4mb lijn zou het moeten zijn! haal nog niet eens 100kb/s!!!!! wat een schande is het omdat het brussel is!! neen toch met belgacom haalde ik 350kb/s het zijn toch dezelfde lijnen!!!

kan er iemand een goeie site geven voor uw download snelheid te testen
thx
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5526
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
Bedankt: 467 keer
Recent bedankt: 6 keer

cuteftpke,

Ge moet nu ook niet dubbele posts beginnen te maken hé. En voor ge moord en brand roept, bekijk eens eerst ALLE andere topics. 100kb/sec is VEEL vergeleken met de echte problemen. Wees blij dat je nog 100kb/sec haalt.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Sasuke: inderdaad ...


Ik heb er gisteren meer dan 2 uur over gedaan om een ET map van 18MB te downloaden ... druppelde binnen aan 2kbyte/s :eek:


My kingdom for 100kbyte/s ;)
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

cuteftp schreef:4mb lijn zou het moeten zijn! haal nog niet eens 100kb/s!!!!! wat een schande is het omdat het brussel is!! neen toch met belgacom haalde ik 350kb/s het zijn toch dezelfde lijnen!!!

kan er iemand een goeie site geven voor uw download snelheid te testen
thx
1° Ik begrijp het verband niet tussen Brussel en snelheid ... omdat ge in Brussel woont zou het rapper moeten gaan, is da wat ge bedoelt? :???:

2° Vroeger had ge Belgacom (Turboline) en nu hebt ge Scarlet (BROBA2) ... helemaal niet dezelfde infrastructuur dus (of 'lijnen' zoals gij het simplistisch voorstelt)

3° Ik heb een 8Mbit lijn en ik haal 2 kbyte/s ... klaagt nu nog is ...
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
War

De sukkelaars van ADSL2fit kunnen nu éénmaal geen formule blijven hanteren "zonder limieten" en deftige snelheden blijven houden.

Logisch eigenlijk maar aan zoiets moet je denken vooraleer je je produkt aan de man brengt.

Mij hebben ze in april een maand en half in de kou laten staan na een verhuis, en weigeren mij voor die periode te compenseren. Ze werden ondertussen in gebreke gesteld.

F~ck ADSL2fit, f~ck them right in the ear!
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

ff een vraag
ik kan nog op de statuspagina inloggen ...troubleticket & hoofdpagina kan ik nog zien
maar als ik op facturatie duw wordt ik uitgelogd
nog mensen met dit probleem ¿

want als ik moet wachten op factuur via post :roll:
Gebruikersavatar
kikker46
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 29 mei 2004, 01:25
Locatie: Kikkerland

Beste,

Iedereen zit met dit probleem.

Straks ga ik eens bellen.

Mvg,

Kikker
Laatst gewijzigd door kikker46 03 sep 2004, 13:49, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

byter schreef:want als ik moet wachten op factuur via post :roll:
OOOhhhh wat jammer ;)

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

hier ook byter, gisteren is het aan a2f gemeld geweest toen hij terug even op de chat kwam
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Somatik

Ik heb vorige week nogal veel gedownload, en sinds dit weekend haal ik maximaal 6k uit mijn verbinding, als antwoord op mijn troubleticket krijg ik het volgende:
Beste,

Ik zie niet in hoe uw lijn gelimiteerd kan en zou zijn.
Op 2 dagen heeft u reeds een verbruik van 36 GB.

Ik kan dan ook maar enkel besluiten dat uw lijn naar behoren werkt.

Mvg,
A2F
Wat heeft dat nu te maken met mijn lijn die momenteel 6k max geeft. Ik kan dus ook maar enkel vaststellen dat ze mij cappen en het niet willen zeggen. We zijn ondertussen 4 dagen verder, ik krijg geen antwoord meer op het trouble ticket. Na een half jaar zonder problemen zijn we weer zo ver, en hoe lang gaat dat duren...

Het staat mij gewoon niet aan dat ze de waarheid niet zeggen.

Soma
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5526
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
Bedankt: 467 keer
Recent bedankt: 6 keer

Tja,

Welkom op userbase én join the club zou ik zo zeggen :(

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
goos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 apr 2004, 13:42

tzijn in ieder geval gekken dat nu nog hun contract verlengen

Zelfs al zou de service & de lijn goed zijn, en de voorwaarden zijn ook ok, dan nog uit principe moet zo een isp doodgestoken worden, dit zijn zaken die enkel in het belgenland of in een dictatuur kunnen

grtz
Gebruikersavatar
kikker46
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 29 mei 2004, 01:25
Locatie: Kikkerland

Dat liedje heb ik ook al veel gehoord. (U hebt al 32 GB op 4 dagen) Wat heeft een aantal giga's nu te maken met de status van uw lijn nu. En dat iemand anders het gat dicht trekt komen ze ook mee af. Mocht dat laatste het geval zijn, moeten ze maar maken dat dit niet het geval kan zijn. Waarvoor betalen wij anders ?

Mvg,

Kikker46
Gebruikersavatar
seppie
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 12 maa 2004, 19:59

Wat kan je eraan doen?

Ik ben er (gelukkig) vanaf sinds 1 september, ik heb jammer genoeg nog 1 neef en 1 kameraad die A2F heeft, de rest heb ik de wijze raad gegeven om ze links te laten liggen.

Ik kan je wel zeggen dat ik een 3 tal maand geleden dagin - daguit via TT en email (2x zelfde berichten dus) tegelijkertijd heb gestuurd. Ik denk dat er ongeveer 32 mails (en berichten) over het weer zijn gegaan totdat ze eindelijk toegaven dat zij iets moesten ondernemen.

Ik heb toen op het einde gezegd dat ik met 100KBps tevreden zou zijn en niet meer zou komen zagen. Vreemd genoeg enkele uren later had ik terug 100KBps ipv 2 à 3KBps en dit heeft zo geduurd (bijna 2 volle maanden) totdat ik mijn abbo heb opgezegd, de laatste week hadden ze mij terug "normaal" gezet en had ik soms snelheden van 260KBps, dit tot en met 1september 12:00:00 toen abbo gestopt werd en ik eindelijk met een gerust hart terug kon slapen, A2F was eindelijk uit mijn leven, gedaan met de nachtmerrie :-D .

Dus enige raad die ik kan geven: probeer te onderhandelen over 100KBps constante snelheid als je veel wil downloaden om zo toch aangenaam je abbo uit te zitten. Dit is voor sommige misschien niet veel maar dan heb je wel nietmeer dat je na enkele dagen 350KBps op de onmogelijk werkbare smallband terecht gaat komen.

Let op ik heb wel momenten gemerkt dat zij zelfs geen 100KBps constant konden leveren, 's nachts wel maar overdag soms zelfs geen 45KBps maar ik had toen mijn 2de abbo versatel al en ging dus voor de laatste weken niet extra moeilijk doen.

Tot nu toe versatel nog niet kunnen betrappen dat ze onder de 50KBps gaan, heb wel al ingeschreven voor verhoging naar 1Mbit, zal ook wel in orde zijn.
goos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 apr 2004, 13:42

Aangetekend schrijven sturen, 30 dagen wachten, en facturen niet meer betalen...

Laat ze dat maar is hard maken voor een rechtbank
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3970
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 410 keer
Bedankt: 100 keer

Ik heb dat ook al gemerkt, als je veel download en upload dan heb je na een paar dagen een veel tragere snelheid. Dus ik denk ook dat ze je cappen, alhoewel ze zeggen van niet, maar wat moet je nog geloven van zo een provider. ;)
Somatik

Hehe, tvalt echt niet op, we zijn 5 dagen verder (aan 6k), plots haalt mijn lijn 100k, hieronder wat ik kreeg als reply op mijn trouble ticket
We zien niet echt een probleem met deze account.
We hebben voor alle zekerheid een lijnreset gedaan.
Maar er is bijna 40 gigabyte traffiek over deze lijn gegaan op 6 dagen..

On-Line (maand) 06 d 16 u 14 m 16 s
Traffiek (maand) 38543,11 MBytes
Kom zeg, stop met de mensen hun voeten te spelen, wie kan nu nog vertrouwen hebben in dat bedrijf...
whacker

ik snap niet dat ze zagen over uw traffiek, dan moeten ze het maar niet limietloos maken eh, djeezes
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”