ADSL2fit vragen/klachten/...

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Gebruikersavatar
sgt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 30 okt 2003, 00:49
Locatie: heusden-zolder

het ligt dus inderdaad weer aan de ip ranges.
menne kameraad zit ook op 112 en haalt ook overal minimum 250 kbyte/s op buitenlandse tests en 310kbyte/s hier en op speedtest.nl.
we zullen er dus blijkbaar nooit vanaf geraken van die problemen aangezien ze geen vast ip beloven in hun abonnement.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1197
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 12 keer

sgt schreef:het ligt dus inderdaad weer aan de ip ranges.
menne kameraad zit ook op 112 en haalt ook overal minimum 250 kbyte/s op buitenlandse tests en 310kbyte/s hier en op speedtest.nl.
we zullen er dus blijkbaar nooit vanaf geraken van die problemen aangezien ze geen vast ip beloven in hun abonnement.
Idd, voor MIJ geldt dat tenminste toch! Maar als ge dat zegt aan den helpdesk ... dan KAN dat NIET en is dat een VERZINDSEL !
Enfin, kan alleen maar zeggen dat wanneer ik op den *112 spring, mijne download METEEN omhoog knalt! :eek:
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Kan je ook op een andere range terecht komen zonder een line reset aan te vragen? Zoja hoe lang kan zoiets duren voordat je erop zit, na een maand? Jaar?

En hoe doe je het dan?

Greetz
Shag
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5526
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
Bedankt: 467 keer
Recent bedankt: 6 keer

Shag,

Dat is niet te bepalen ... maar me dunkt dat als je je modem een weekje af laat staan je wel een ander ip hebt, maar misschien in dezelfde range.

Zoek maar eens op google naar de werking van een DHCP server ... dan snap je het direct.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
misterjo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 712
Lid geworden op: 30 nov 2003, 13:23
Locatie: leuven
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 24 keer

Weet eigenlijk iemand waarom ik met isp mon men verbruik van a2f niet meer kan zien?
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

misterjo schreef:Weet eigenlijk iemand waarom ik met isp mon men verbruik van a2f niet meer kan zien?
Dit zal waarschijnlijk opgelost zijn eenmaal wij ons datavolume kunnen nakijken. Het zal helemaal niet lang duren voordat de mannen van ISP Monitor er dan opspringen om dat terug in orde te maken.

Dit is terwijl ook de reden waarom het niet meer werkt. Ze zijn aanpassingen aan het maken aan het systeem.
Morgen komt de nieuwe www.adsl2fit.be online, dus wie weet ook onze nieuwe statuspagina.

Ik ga toch rond 24u eens inloggen... al is het voor de fun. Waarschijnlijk gaan ze pas morgen rond 10u of zo de aanpassingen doorvoeren.

Hun huidige vervanging vind ik ook wel leuk.
Momenteel werken wij aan een aantal nieuwe producten.
Onze nieuwe site zal vanaf 01/06/2004 bereikbaar zijn.
U kan ons ondertussen wel bereiken
via de Helpdesk

of

via email op

[email protected]
Je kan ze bereiken via de helpdesk... hmm... op welk telefoonnummer?
Dat mochten ze er toch wel even bijschrijven. Inclusief fax trouwens.

Mja, nu, de dag ervoor, heeft het ook geen nut meer hé.
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 maa 2004, 20:02

sgt schreef:het ligt dus inderdaad weer aan de ip ranges.
menne kameraad zit ook op 112 en haalt ook overal minimum 250 kbyte/s op buitenlandse tests en 310kbyte/s hier en op speedtest.nl.
we zullen er dus blijkbaar nooit vanaf geraken van die problemen aangezien ze geen vast ip beloven in hun abonnement.
pff waarom blijft iedereen denken dat hun speed iets met de ipranges te maken heeft? Dit is níet zo!
canabeez
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 18 dec 2003, 14:23

Kerberos schreef:
pff waarom blijft iedereen denken dat hun speed iets met de ipranges te maken heeft? Dit is níet zo!
wil je dan even bewijzen waarom dit niet zo is?
(als je de routering van de 2 ranges naar een bepaald ip vergelijkt
is er wel degelijk een verschil, niet alleen in routering maar
ook in snelheid ;) )

for the record: been there done that!
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1197
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 12 keer

Sasuke schreef:Shag,

Dat is niet te bepalen ... maar me dunkt dat als je je modem een weekje af laat staan je wel een ander ip hebt, maar misschien in dezelfde range.

Zoek maar eens op google naar de werking van een DHCP server ... dan snap je het direct.

Grtz,

Sasuke
Een kwartier uwe modem uittrekken en uw IP komt vrij ... Maar of ge in een ander IP range geraakt ... i don't think so ! Ik probeer al een gans weekend!

En de speed is bij MIJ wél gelinkt aan de IP range !! Daar valt zelfs niet over te discussiëren ... (bij mij thuis) :roll:
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5526
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
Bedankt: 467 keer
Recent bedankt: 6 keer

Errm,

Lees ik verkeerd of wa ? Dat zeg ik toch hé spacekiek ... een ander ip misschien wel, maar wss in dezelfde range.

En dat het aan de range gekoppeld is is mij ook al lang duidelijk. Maar spijtig genoeg verwarren veel mensen het huidige ip-range probleem met het probleem van een tijd geleden toen men ook al begon te speculeren over ip-range gekoppelde problemen, en toen was dat NIET het geval.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gast

hoe komt dat da ge wel van ip kunt switchen maar da da meestal in zelfde range blijft?

is daar technische verklaring voor?
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

Anonymous schreef:hoe komt dat da ge wel van ip kunt switchen maar da da meestal in zelfde range blijft?

is daar technische verklaring voor?
Natuurlijk is daar een verklaring voor, dat is de functie van een DHCP server. IP-adressen uitdelen aan wie ze nodig heeft binnen een bepaald bereik
Gebruikersavatar
sgt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 30 okt 2003, 00:49
Locatie: heusden-zolder

beste moderatoren is er in de nabije toekomst nog een vergadering gepland met webvisie want op deze manier komen we geen stap verder.
nu halen we hier op belgische sites wel goede snelheden maar aangezien dit nog geen 1% is van heel het web zijn we daar eigelijk geen stap verder mee geholpen.daarom ben ik wel eens benieuwd naar een 'statement' van webvisie over deze kwestie.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Er is niks gepland van ons uit. Hier kan mss wel nog eens iets van komen. Maar het zal niet voor direct zijn. De meeste van ons hebben immers examens.

Cheers
Afbeelding
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

sgt schreef:beste moderatoren is er in de nabije toekomst nog een vergadering gepland met webvisie want op deze manier komen we geen stap verder.
nu halen we hier op belgische sites wel goede snelheden maar aangezien dit nog geen 1% is van heel het web zijn we daar eigelijk geen stap verder mee geholpen.daarom ben ik wel eens benieuwd naar een 'statement' van webvisie over deze kwestie.
vergeet niet dat voor erg veel klanten het al terug goed is hé. Welja, die +300KB snelheiden noem ik dus goed, denk wel dat je daar akkoord mee gaat.

En eigenlijk hebben ze nog 8 minuten :lol:
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Prince schreef:En eigenlijk hebben ze nog 8 minuten :lol:
Daar zeg je me iets. Opeens rond 0:00 had ik geen internet meer, dus ff het net afgezet, terug aan en wat merk ik? Het gaat al sneller :twisted: Maar kzit nog altijd op dezelfde range als ervoor. Kga nu eens wat testjes doen die ik de vorige keer ook heb gedaan. Eens zien of ze wel verschillen.
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

Shag schreef:
Prince schreef:En eigenlijk hebben ze nog 8 minuten :lol:
Daar zeg je me iets. Opeens rond 0:00 had ik geen internet meer, dus ff het net afgezet, terug aan en wat merk ik? Het gaat al sneller :twisted: Maar kzit nog altijd op dezelfde range als ervoor. Kga nu eens wat testjes doen die ik de vorige keer ook heb gedaan. Eens zien of ze wel verschillen.
yep, ik lag er ook uit. ik stond er ook van verbaast, maa de routering is bij mij nog steeds via nederland.

Edit: Maar toen ik de 300KB snelheden had (met een niet .be site dus) ging dat ook al door nederland
Laatst gewijzigd door Prince 01 jun 2004, 00:21, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Prince schreef:yep, ik lag er ook uit. ik stond er ook van verbaast, maa de routering is bij mij nog steeds via nederland.
Hoe kan ik dit nagaan by the way?
Gebruikersavatar
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Door een tracert te doen naar de host. In een opdrachtenprompt geef je in 'tracert www.google.be' ofzo

Cheers
Afbeelding
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

Shag schreef:
Prince schreef:yep, ik lag er ook uit. ik stond er ook van verbaast, maa de routering is bij mij nog steeds via nederland.
Hoe kan ik dit nagaan by the way?
Oei, ik neem het terug, toch niet via nederland, direct naar waar het moet :-)

open een command prompt en typ tracert www.apple.com
(of welke site / ip dan ook)
Gebruikersavatar
bitonw
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 mei 2004, 20:22
Locatie: Bristol

the same here, at midnight no internet for about 2 min. was looking at pinkpop web tv... my cisco pix still is in the same ip range... speed according speed.nl the same as before june the 1st.
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

K, sorry voor deze lange post hier, maar was ff om aan te tone dat sommige toch wel sneller gaan.

Test1:
Your connection is: 38 kbps (about 0 Mbit)
You downloaded at: 5 KB/sec
Bottom Line: You are running: 1 times faster than 56K and can download 1 megabyte in 221 seconds

Test2:
Nedlastnings-hastigheten er: 26.765 14 kbit/s

Test3:
File Size: 150.005 KB
Time Elapsed: 120.016 seconds
10 Kbps
(1.25 KBps)

Test4:
Niet uitgevoerd omdat ik geen jave heb geinstalleerd.

Test5:
39kbits/s
5kByte/s
Size 500kB
Time 105.72

Test6:
Your current bandwidth reading is:
17.70kbps
which means you can download at 2.21 KB/sec. from our servers.

En dan de test die altijd goed is:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sun May 30 2004 om 18:19:57 UTC+0200)
Download : 327.1 KByte/sec
Upload : 65.5 KByte/sec
Connection : 565.0 Conn/min
Ping test Nederland : 12.0 ms
---------------------------------------------------
Test na de disconnect.

Test1:
Your connection is: 41 kbps (about 0 Mbit)
You downloaded at: 5 KB/sec

Test2:
29.907 13 kbit/s

Test3:
File Size: 150.005 KB
Time Elapsed: 14.485 seconds
82.88 Kbps
(10.36 KBps)

Test5:
26154kbit/s
3205kByte/s
size 500kB
time 0.156s

Test6:
32.80kbps
4.1KB/s


Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue Jun 1 2004 om 00:29:01 UTC+0200)
Download : 328.7 KByte/sec
Upload : 65.9 KByte/sec
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

google.be gaat via nederland heb ik gezien. En dit kreeg ik te zien als ik naar apple.com trace.

1 15 ms 9 ms 9 ms **.**.**.**
2 10 ms 11 ms 11 ms bas.dsl.net4all.net [**.**.99.**]
3 12 ms 12 ms 11 ms remote-bas1-adsl2fit.net4all.net[81.89.101.250]
4 13 ms 13 ms 11 ms Gig-0-1-ias-be-bru-ar01.KPNbelgium.be [194.119.224.129]
5 * 14 ms * ge-4-1-131.ipcolo1.Brussels1.Level3.net [212.3.234.109]
6 14 ms 13 ms 13 ms ae-0-16.mp2.Brussels1.Level3.net [212.3.239.82]
7 18 ms 17 ms 17 ms so-3-0-0.mp2.London1.Level3.net [212.187.128.57]
8 83 ms 83 ms 83 ms as-0-0.bbr1.NewYork1.Level3.net [4.68.128.106]
9 83 ms 83 ms 83 ms ge-6-0-0.edge1.NewYork1.Level3.net [64.159.4.146]
10 84 ms 83 ms 83 ms att-level3-oc48.NewYork1.Level3.net [4.68.127.6]
11 85 ms 85 ms * tbr1-p010401.n54ny.ip.att.net [12.123.3.57]
12 114 ms 113 ms 114 ms tbr1-cl1.cgcil.ip.att.net [12.122.10.2]
13 152 ms 153 ms 154 ms tbr1-cl1.sffca.ip.att.net [12.122.10.6]
14 * 155 ms 161 ms gar1-p370.sc1ca.ip.att.net [12.122.2.245]
15 157 ms 157 ms 163 ms 12.124.34.38
16 157 ms 155 ms 155 ms 17.112.8.11
17 158 ms 157 ms 155 ms 17.112.153.31
18 157 ms 155 ms 155 ms eg-www.apple.com [17.112.152.32]

En hier snap ik dus de balle van. Mss mocht ik dit niet doorgeven, kweet nie. Ik heb ier nergens geen verstand van.
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

Zoals ik dacht: nog geen nieuwe site te zien.
Dat zal voor morgen zijn hé.

De oude ( http://www.adsl2fit.be/NL/default.aspx voor de mensen die de helpdesk nog willen bellen, maar het nummer niet meer hebben) werkt nog steeds. Wel via de volledige url natuurlijk.
Gebruikersavatar
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Prince schreef:Zoals ik dacht: nog geen nieuwe site te zien.
Dat zal voor morgen zijn hé.
Mensen... 't Is half 2 's nachts. Ze gaan heus niet op 'den bureau' blijven om stipt om middernacht die site online te zetten hoor. ;) Geef ze tenmiste nog tot morgenmiddag.

Cheers
Afbeelding
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

Sub Zero schreef:
Prince schreef:Zoals ik dacht: nog geen nieuwe site te zien.
Dat zal voor morgen zijn hé.
Mensen... 't Is half 2 's nachts. Ze gaan heus niet op 'den bureau' blijven om stipt om middernacht die site online te zetten hoor. ;) Geef ze tenmiste nog tot morgenmiddag.

Cheers
Natuurlijk, maar eerder had ik eens gezegd:
Ik ga toch rond 24u eens inloggen... al is het voor de fun. Waarschijnlijk gaan ze pas morgen rond 10u of zo de aanpassingen doorvoeren.
daarom dat ik de 'status' van de site even vermelde. You never know hé, bij A2F.

Ik vraag me toch af wat die onderbreking was om 0:00u.
Misschien is het die extra bandbreedte die A2F heeft aangekocht... Lijkt logisch dat ze dan eventjes moeten hersyncroniseren of zo.

Maar ik betwijfel het inderdaad dat er iemand met de vingers op een grote rode drukknop stond te wachten, al kijkende naar de klok, om om klokslag 0u alles even plat te leggen. :lol:
Gebruikersavatar
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Prince schreef:Ik vraag me toch af wat die onderbreking was om 0:00u.
Misschien is het die extra bandbreedte die A2F heeft aangekocht... Lijkt logisch dat ze dan eventjes moeten hersyncroniseren of zo.

Maar ik betwijfel het inderdaad dat er iemand met de vingers op een grote rode drukknop stond te wachten, al kijkende naar de klok, om om klokslag 0u alles even plat te leggen. :lol:
Dat is nog niet eens zo een 'dom' idee hoor. Want als ze alles even lam moeten leggen, dan doen ze het als er niet veel volk online is en dat s nu eenmaal 's nachts. Welke nerd is er dan nog online?? :p
Voor sommige mensen is het precies iets gebeterd, voor anderen deed het niks uit.

Cheers
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Sub Zero schreef:Welke nerd is er dan nog online?? :p
Thx a lot Sub :P
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

Sub Zero schreef:Welke nerd is er dan nog online??
Amaai, ben ik content dat ik juist in mijne nest lag... :lol:
Gebruikersavatar
Chupacabras
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 mei 2004, 18:12
Locatie: leuven
Contacteer:

Amai zulle, ik heb begrepen dat we er niet wijs uit raken waarom er problemen zijn, geen informatie van A2F maakt dit alleen maar erger, zij zouden in principe toch wel moeten weten wat er schort...
Enfin, het maakt voor mij de keuze van mijn ADSL provider alleen maar moeilijk, ik ben benieuwd naar hun nieuwe site (die nog niet online staat, hopelijk is het ditmaal ok en veranderen ze niet nogmaals de datum - zoals vorige week). Hopelijk leggen ze daar nu uiteindelijk uit wat er gaande is en wat ze plannen om het op te lossen...
Voor de mannen (en dames) die het beu zijn, welke nieuwe provider hebben (of gaan) julie kiezen? (welke criteria?)
Ik ben benieuwd, ik blijf hier in elk geval volgen en hou julie op de hoogte van mijn beslissing (als die valt maar dat zal precies nog wel effe duren)

Chupa :drool:
goos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 apr 2004, 13:42

en 't blijft hier huilen met de pet op...

Ze hebben hun beloofde maand gehad;

zijn er enige suggesties wat we nog kunnen doen? Is er mogelijkheid om vanonder het abo uit te geraken?
Gebruikersavatar
sgt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 30 okt 2003, 00:49
Locatie: heusden-zolder

ik zal blij zijn als dat jaar voorbij is en ik dat kl***nabonnement kan opzeggen.
niets anders dan problemen mee gehad.
snelheid enkel goed op .be sites ,
connectie die om de minuut uitvalt ,...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

sgt schreef:ik zal blij zijn als dat jaar voorbij is en ik dat kl***nabonnement kan opzeggen.
niets anders dan problemen mee gehad.
snelheid enkel goed op .be sites ,
connectie die om de minuut uitvalt ,...
Hoe lang ben jij al klant? ADSL2Fit heeft een hele tijd mooie snelheden gegeven. Als je natuurlijk enkel de ISP gaat beoordelen op zijn 'donkere middeleeuwen', ja, dan zou hij er slecht uitkomen. Maar dan zou elke provider er slecht uitkomen.

Wees gerust, als jij binnen een maand aan een mooie snelheid aan het sufen bent, 40Gb limiet hebt, en servers mag opzetten, dan ga je erg blij zijn, en ga je niet meer van provider willen veranderen.

Remember: geduld is iets mooi...

En een connectie die om de minuut uitvalt? Daar heb ik nu nog niemand over horen klagen. Ok, downloads die stoppen en extreem trage snelheden, maar een connectie die echt verbroken wordt...
Dat wijst op een fout tussen u en de DSLAM, en dus niet op de problemen die er momenteel zijn.
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Prince heeft gelijk, een beetje geduld hebben kan nooit geen kwaad. Ene keer het vlotjes verloopt zal je blij zijn. Dan wil je niet meer naar "Skynet" en "Telenet".

Ik heb eigenlijk nooit nie veel probleme gehad met "A2F" en ben klant vanaf februari dees jaar. Ok ik geef toe, het ging traag en soms kreeg ik ook wel een disconnect waar ik niet had om gevraagd. Maar ik kon ook veel meer leechen dan bij elke andere isp. Het gamen ging ook vlotjes, khad altijd een lage ping van ongeveer 50 zoals ik vroeger ook bij "Skynet" had.

Dus nog een paar daagjes en we zijn allemaal content. :wink:
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

Shag schreef:Prince heeft gelijk, een beetje geduld hebben kan nooit geen kwaad. Ene keer het vlotjes verloopt zal je blij zijn. Dan wil je niet meer naar "Skynet" en "Telenet".

Ik heb eigenlijk nooit nie veel probleme gehad met "A2F" en ben klant vanaf februari dees jaar. Ok ik geef toe, het ging traag en soms kreeg ik ook wel een disconnect waar ik niet had om gevraagd. Maar ik kon ook veel meer leechen dan bij elke andere isp. Het gamen ging ook vlotjes, khad altijd een lage ping van ongeveer 50 zoals ik vroeger ook bij "Skynet" had.

Dus nog een paar daagjes en we zijn allemaal content. :wink:
Eindelijk iemand die mijn visie deelt...
Gast

ok ik geef toe dat ik mij verkeerd heb uitgedrukt.
mijn internet valt niet volledig uit maar bij een download valt de snelheid wel steeds op nul.bijv via fileplanet en hoger dan 20Kb/s gaat die niet.
een probleem dat ik bij een binnenlandse site niet heb.
bijv fragland.be daar haal ik dan wel 320kbyte/s en de verbinding wordt niet verbroken.
ik ben al klant sinds februari en ik weet dat de problemen al sinds november vorig jaar bezig zijn.
de beloofde emailadressen zijn er trouwens nog steeds niet!
als het 1ne probleem wordt opgelost komt er meteen een ander in de plaats.
met maar half werk zijn we niet geholpen.
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 771
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Ze blijven hier geduld vragen.
Dat is bij mij na een half jaar wel op.
Mijn opzeg is verstuurt.
1 augustus ben ik daar vertrokken.
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5526
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
Bedankt: 467 keer
Recent bedankt: 6 keer

Prince,

Jij bent dan ook nog niet lang lid van dit forum hé ... ik heb ondertussen a2f sinds september 2003 (net zoals velen omdat er toen veel en goede reclame rond werd gemaakt). Sinds september tot nu heb ik slechts 2,5 maand aan acceptabele snelheden kunnen surfen, dan spreek ik nog niet over downloaden. Er zijn tijden geweest waar het openen van een pagina zo traag ging dat die weigerden te laden en die tijden hebben spijtig genoeg meer dan de helft van mijn abbo periode in beslag genomen. Ik ben zelf ook voorstander van het stilzwijgende protest of het afwachtend bekijken, maar eerlijk gezegd begin ik ook stillekesaan mijn twijfels te hebben. Vooral over de competentie van wie het ook is die het netwerk configureert. Ik snap best dat er een routing probleem kan zijn, maar niet zo lang (huidige probleem hé). Het vorige "capaciteits" probleem kon ik inkomen dat dat zo lang duurde, niet dat dat leuk was, maar daar ik zelf in die branche zit had ik een iets betere kijk op de zaak.

Maar dat 2 van de 10 (of meer) ranges zo'n routing probleem hebben dat er enkel op bepaalde sites in belgië deftig kan gesurft worden én dat het zo lang duurt om op te lossen, dat kan niet ...

PS: Connecties die om de paar minuten uitvallen is bij meer mensen geweest ... maar da's dan vooral met USB of BRIDGED modems, daar deze bij een timeout hun verbinding durven ophangen.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

Sasuke schreef:Prince,

Jij bent dan ook nog niet lang lid van dit forum hé ... ik heb ondertussen a2f sinds september 2003 (net zoals velen omdat er toen veel en goede reclame rond werd gemaakt). Sinds september tot nu heb ik slechts 2,5 maand aan acceptabele snelheden kunnen surfen, dan spreek ik nog niet over downloaden. Er zijn tijden geweest waar het openen van een pagina zo traag ging dat die weigerden te laden en die tijden hebben spijtig genoeg meer dan de helft van mijn abbo periode in beslag genomen. Ik ben zelf ook voorstander van het stilzwijgende protest of het afwachtend bekijken, maar eerlijk gezegd begin ik ook stillekesaan mijn twijfels te hebben. Vooral over de competentie van wie het ook is die het netwerk configureert. Ik snap best dat er een routing probleem kan zijn, maar niet zo lang (huidige probleem hé). Het vorige "capaciteits" probleem kon ik inkomen dat dat zo lang duurde, niet dat dat leuk was, maar daar ik zelf in die branche zit had ik een iets betere kijk op de zaak.

Maar dat 2 van de 10 (of meer) ranges zo'n routing probleem hebben dat er enkel op bepaalde sites in belgië deftig kan gesurft worden én dat het zo lang duurt om op te lossen, dat kan niet ...

PS: Connecties die om de paar minuten uitvallen is bij meer mensen geweest ... maar da's dan vooral met USB of BRIDGED modems, daar deze bij een timeout hun verbinding durven ophangen.

Grtz,

Sasuke
Ik hoop dat je 'Lid van forum' en 'A2F lid' niet doorheen haalt. Ik ben ook al van in 2003 bij A2F. Maar als ik geen problemen ondervond, ga ik ook niet gaan klagen op een forum hé.

En het is juist omdat ik een erg positieve vooruitgang heb ondervonden, dat ik de rest probeer te kalmeren. Er zijn de laatste tijd ERG positieve veranderingen gebeurd. Persoonlijk vind ik dit een eigenaardig moment om je geduld te verliezen.
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5526
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
Bedankt: 467 keer
Recent bedankt: 6 keer

Prince,

Ik bedoelde wel degelijk lid van forum ... doe maar eens een search op berichten van mijn username .. dan weet je direct wat ik wil bedoelen.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”