Apple TV - Tv Belgium App [Testflight]

Ander nieuws dat te maken heeft met topics die op userbase kunnen besproken worden
PieterVO
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 16 jun 2017, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 53 keer

woutervh schreef:Bestaat de kans dat iets gelijkaardigs voor android wordt gemaakt? Of is dit een brug te ver?
Sorry, heb totaal geen Android ervaring.
Ik denk ook dat de video's, net zoals op iOS, makkelijk te bekijken zijn met de aparte apps of via een browser?
Fliz
Pro Member
Pro Member
Berichten: 417
Lid geworden op: 18 aug 2006, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 30 keer

PieterVO schreef:
Fliz schreef:@PieterVO

Als ik nog een kleine tip mag geven: kan je de coverfoto's niet eerst herschalen naar een kleiner formaat? De load is behoorlijk zwaar omdat de thumbnails in het overzicht allemaal zeer hoge resolutie zijn. Maar gezien er in 4 kolommen (denk ik, weet niet vanbuiten) gewerkt wordt, kan je de foto's volgens mij wel verkleinen zonder kwaliteitsverlies.
Klopt! De afbeeldingen van de specifieke shows van VRT NU waren meestal 9 MB groot.
In versie 0.6 build 25 is dit aangepast :wink: .
En nog iets extra: de livestreams van Stievie zullen nu ook automatisch herladen als er een nieuw programma begint!

De nieuwe build zal waarschijnlijk vandaag al beschikbaar zijn.
Mooi werk, gaat pakken vlotter om te laden! :)
Fliz
Pro Member
Pro Member
Berichten: 417
Lid geworden op: 18 aug 2006, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 30 keer

@PieterVO

Zou je nadenken over een extra menu item: tv gids?
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

Ben ook met de test bezig, ziet er echt goed uit.
Er staat wel dat de app nog 78 dagen geldig is, wat gebeurt er nadien?
Moet ik dan opnieuw die code aanvragen?
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3221
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Pieter zorgt wel voor een nieuwe versie tegen dan :wink:
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

Met de officiele Stievie app kan je programma's bekijken tot 7 dagen terug.
Is die mogelijkheid er ook met deze test-app? 'k Vind dat niet terug...
PieterVO
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 16 jun 2017, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 53 keer

jollito schreef:Is die mogelijkheid er ook met deze test-app? 'k Vind dat niet terug...
Helaas niet. Is niet zomaar afspeelbaar doordat de streams geëncrypteerd zijn.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5780
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1770 keer
Recent bedankt: 10 keer

PieterVO schreef:Is niet zomaar afspeelbaar doordat de streams geëncrypteerd zijn.
Via een webpagina met dash.js en de juiste variabelen uit de stievie api lukt het wel.
schrijn
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 nov 2017, 20:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik slaag er niet in me te registreren voor de beta? Kan dat nog?

Krijg volgende foutmelding (Safari, Chrome, Firefox):
Something went wrong, please contact the application owner: <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <String>There is no route for the path 'user/internalTesters/1248851514/'.</String>
PieterVO
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 16 jun 2017, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 53 keer

raf1 schreef:Via een webpagina met dash.js en de juiste variabelen uit de stievie api lukt het wel.
Helaas kan je op tvOS niet zomaar javascript draaien... Ik zou dat Fairplay protocol moeten werkende krijgen, helaas zonder succes tot nu toe.
schrijn schreef:Ik slaag er niet in me te registreren voor de beta? Kan dat nog?

Krijg volgende foutmelding (Safari, Chrome, Firefox):
Something went wrong, please contact the application owner: <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <String>There is no route for the path 'user/internalTesters/1248851514/'.</String>
Er blijkt inderdaad een probleem te zijn. Zolang het niet is opgelost kan je mij altijd nog een bericht sturen met je email adres, dan voeg ik je zo snel mogelijk toe.
schrijn
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 nov 2017, 20:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

PieterVO schreef:Er blijkt inderdaad een probleem te zijn. Zolang het niet is opgelost kan je mij altijd nog een bericht sturen met je email adres, dan voeg ik je zo snel mogelijk toe.
Tnx, PM gestuurd!

Als de officiële VRT NU apps er eindelijk komen, zal er geen voor Apple TV bij zijn blijkbaar :eek:
brmmrd
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2017, 21:15
Bedankt: 1 keer

Hey, ik zou ook graag meetesten! :D
Lucpt
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2017, 20:55
Bedankt: 1 keer

Dag Pieter,
Ik zou graag de VRT NU Apple TV app testen, maar ik kan blijkbaar nog geen direct message sturen - cfr "Je hebt geen permissies om deze functie te gebruiken. Het kan zijn dat je pas bent geregistreerd en dat je meer berichten moet plaatsen op het forum om deze functie te kunnen gebruiken."... Kan jij mij contacteren zodat ik kan antwoorden? gr, Luc
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1300
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 103 keer

schrijn schreef:
PieterVO schreef:Er blijkt inderdaad een probleem te zijn. Zolang het niet is opgelost kan je mij altijd nog een bericht sturen met je email adres, dan voeg ik je zo snel mogelijk toe.
Tnx, PM gestuurd!

Als de officiële VRT NU apps er eindelijk komen, zal er geen voor Apple TV bij zijn blijkbaar :eek:
Waag je kans: https://career5.successfactors.eu/sfcar ... &username=
Gebruikersavatar
FiberMonkey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 170
Lid geworden op: 05 sep 2015, 17:25
Bedankt: 4 keer

Interesse om te testen!
PieterVO
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 16 jun 2017, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 53 keer

De website om u in te schrijven voor de Testflight Beta moet normaal opnieuw werken.
PieterVO
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 16 jun 2017, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 53 keer

Update build 34 (versie 0.6)

Nieuwe zenders toegevoegd:
• ATV (dankzij Koen)
• TVL (dankzij Koen)
• TVO (dankzij Koen)
• Evenaar (dankzij Koen)
• Focus WTV
• WTV
• Discovery Channel (Stievie)

Verbeteringen:
• Geen audio meer als je een livestream stopt
• De recentste aflevering komt nu altijd eerst (Stijn)
• Bij het scrollen tussen de afleveringen wordt telkens de juiste info weergegeven (Stijn)
• Logo's geüpdatet voor sommige livestreams
PieterVO
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 16 jun 2017, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 53 keer

Update build 35 (versie 0.6)

Nieuw:
• Je kan nu premium kanalen verbergen (kijk in instellingen) (Stijn)

Verbeteringen:
• WTV streams gefixed (permanente fix normaal)
• Nat Geo typ fout verbetert (Stijn)
• Bij episode scrollen verandert de achtergrond niet meer (Stijn)
hoefs
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jan 2014, 09:50

PieterVO schreef:Update build 35 (versie 0.6)

Nieuw:
• Je kan nu premium kanalen verbergen (kijk in instellingen) (Stijn)

Verbeteringen:
• WTV streams gefixed (permanente fix normaal)
• Nat Geo typ fout verbetert (Stijn)
• Bij episode scrollen verandert de achtergrond niet meer (Stijn)
Is er geen mogelijkheid om alles van VRTNU ook in 1 alfabetische lijst te zoeken? Soms weet ik niet in welke categorie iets staat...
PieterVO
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 16 jun 2017, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 53 keer

hoefs schreef:Is er geen mogelijkheid om alles van VRTNU ook in 1 alfabetische lijst te zoeken? Soms weet ik niet in welke categorie iets staat...
Staat op het verlang lijstje :wink:
iktjilp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 23 jun 2013, 23:46
Twitter: IkTjilp
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

Gisteren de app eens gebruikt en ziet er goed uit. Ik kijk nu vooral Stievie met Chromecast. AirPlay kan ook maar verbruik van batterij is dan hoger.
Edpnet VDSL XL - Mobile Vikings - Zon - APP TV
hoefs
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jan 2014, 09:50

PieterVO schreef:
hoefs schreef:Is er geen mogelijkheid om alles van VRTNU ook in 1 alfabetische lijst te zoeken? Soms weet ik niet in welke categorie iets staat...
Staat op het verlang lijstje :wink:
Perfect!!!!
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

Heb vandaag enkele keren een disconnect gehad met live kijken via Eén, is er een probleem met de app?
PieterVO
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 16 jun 2017, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 53 keer

jollito schreef:Heb vandaag enkele keren een disconnect gehad met live kijken via Eén, is er een probleem met de app?
Heb je dit probleem nog gehad?
Ik heb nog van niemand een soortgelijk probleem ontvangen, nog ervaar ik zelf dit probleem.
Misschien ligt het aan je internet verbinding?

Nieuwe update
Update 0.6 build 40:
Nieuw:
• De info over het huidige en volgende programma wordt nu getoont bij het live kijken (ook te zien door naar info te gaan wanneer je naar beneden swiped, 3x tappen om te zappen is hiervoor best wel ingeschakeld). (suggestie door Kevin)
• Je kan nu bij instellingen(!) veranderen of je wil 3x tappen of swipen om te zappen. Dit is een mogelijke oplossing voor het haperend zappen op de nieuwe Apple TV met "maak content passend"-instelling ingeschakeld (opgemerkt door Stijn)
Verbeteringen:
• Alle afleveringen van series met meerdere seizoen worden nu getoond (opgemerkt door Joris)
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

PieterVO schreef:
jollito schreef:Heb vandaag enkele keren een disconnect gehad met live kijken via Eén, is er een probleem met de app?
Heb je dit probleem nog gehad?
Ik heb nog van niemand een soortgelijk probleem ontvangen, nog ervaar ik zelf dit probleem.
Misschien ligt het aan je internet verbinding?

Nieuwe update
Update 0.6 build 40:
Nieuw:
• De info over het huidige en volgende programma wordt nu getoont bij het live kijken (ook te zien door naar info te gaan wanneer je naar beneden swiped, 3x tappen om te zappen is hiervoor best wel ingeschakeld). (suggestie door Kevin)
• Je kan nu bij instellingen(!) veranderen of je wil 3x tappen of swipen om te zappen. Dit is een mogelijke oplossing voor het haperend zappen op de nieuwe Apple TV met "maak content passend"-instelling ingeschakeld (opgemerkt door Stijn)
Verbeteringen:
• Alle afleveringen van series met meerdere seizoen worden nu getoond (opgemerkt door Joris)

Gisterenavond leek alles terug te werken. Was niet m'n internetverbinding want heb ganse namiddag snooker gekeken via internet zonder één hick-up. Geen idee waaraan het kan gelegen hebben, alles werkt terug dat is het belangrijkste :-)
Bedankt voor de update trouwens!
PieterVO
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 16 jun 2017, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 53 keer

jollito schreef:Gisterenavond leek alles terug te werken. Was niet m'n internetverbinding want heb ganse namiddag snooker gekeken via internet zonder één hick-up. Geen idee waaraan het kan gelegen hebben, alles werkt terug dat is het belangrijkste :-)
Bedankt voor de update trouwens!
Indien je nog problemen ondervindt, mag je mij altijd contacteren op mijn email-adres dat in de app te vinden is onder instellingen :wink:.
KriCo
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 dec 2017, 00:17
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 2 keer

PieterVO schreef:
hoefs schreef:Is er geen mogelijkheid om alles van VRTNU ook in 1 alfabetische lijst te zoeken? Soms weet ik niet in welke categorie iets staat...
Staat op het verlang lijstje :wink:
Great! De app nu ook enkele dagen aan het testen en dit is wat ik direct miste. Ik weet ook niet wat in welke categorie staat :-D. Verder tot nu toe geen feedback, behalve dat je knap werk levert.
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

KriCo schreef:
PieterVO schreef:
hoefs schreef:Is er geen mogelijkheid om alles van VRTNU ook in 1 alfabetische lijst te zoeken? Soms weet ik niet in welke categorie iets staat...
Staat op het verlang lijstje :wink:
Great! De app nu ook enkele dagen aan het testen en dit is wat ik direct miste. Ik weet ook niet wat in welke categorie staat :-D. Verder tot nu toe geen feedback, behalve dat je knap werk levert.

Volledig akkoord, ben supertevreden met deze app. Hier was ik al lang op aan het wachten. Het staat op de "to do" lijst van Stievie om een dedicated app voor Apple TV te maken, maar is zeker geen prioriteit is het laatste wat ze me zeiden.
PieterVO
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 16 jun 2017, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 53 keer

KriCo schreef:
PieterVO schreef:
hoefs schreef:Is er geen mogelijkheid om alles van VRTNU ook in 1 alfabetische lijst te zoeken? Soms weet ik niet in welke categorie iets staat...
Staat op het verlang lijstje :wink:
Great! De app nu ook enkele dagen aan het testen en dit is wat ik direct miste. Ik weet ook niet wat in welke categorie staat :-D. Verder tot nu toe geen feedback, behalve dat je knap werk levert.
Veel plezier met de nieuwe update! :-D

Update 0.6 build 43:
Nieuw:
• Alfabetische lijst van alle programma's (VRT NU en Vier) (gewild door velen :wink: )
• Maak programma's favoriet en vind ze snel terug in de favorieten lijst
• Swipe Up om de info te tonen van het huidig programma tijdens het live kijken
• Toont linksboven huidig live-kanaal bij het zappen

Verbeteringen:
• Animatie bij het zappen staat standaard uit (kan opnieuw ingeschakeld worden in de instellingen, maar is afgeraden)
• Rond middennacht kon de juiste info over het huidige programma op een livestream niet opgehaald worden
• Er zou nu meer kans moeten zijn dat de app de juiste url te pakken krijgt wanneer het volgende programma start op een livestream van Stievie (en dus niet het vorige programma opnieuw begint)
KriCo
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 dec 2017, 00:17
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 2 keer

Build 43 geïnstalleerd en de alfabetische lijst is er al... Zalig!
NVDM
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2017, 21:24

Pieter

Vandaag pas ontdekt.
Top initiatief.
Werk geweldig! Proficiat & bedankt.
Mocht je plex kennen.

Daar zitten nog wat mensen met een hongertje voor dit soort integratie.
Forum posthttps://forums.plex.tv/discussion/19426 ... gin#latest

Heb ze hierheen uitgenodigd als dat goed is van je.

Misschien zie jij het zitten om eens naar de plex channel integratie te kijken.
Dan kunnen we op al onze "smart" toestelen genieten van deze diensten.

Edit: Rond dit uur kan ik geen VIER Live kijken. "ERROR you are not allowed" alle andere stievie's lukken wel.

Alvast bedankt

Nick
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3221
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Die A-Z lijst is enorm handig. Alleen nogal uitgebreid met die grote afbeeldingen. Misschien overwegen om ook die wat kleiner te maken en misschien eerst kleinere afbeelding en daarna tekst. Het is maar een idee, het zou goed zijn dat ook anderen wat feedback geven en hun ideeën meedelen om het wat compacter te kunnen maken (als ze dat al nodig achten :) ).

Deze app zit zeker op de goede weg, wordt beter en beter. Ik gebruik hem veel :-D
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

Vaganzza schreef:Die A-Z lijst is enorm handig. Alleen nogal uitgebreid met die grote afbeeldingen. Misschien overwegen om ook die wat kleiner te maken en misschien eerst kleinere afbeelding en daarna tekst. Het is maar een idee, het zou goed zijn dat ook anderen wat feedback geven en hun ideeën meedelen om het wat compacter te kunnen maken (als ze dat al nodig achten :) ).

Deze app zit zeker op de goede weg, wordt beter en beter. Ik gebruik hem veel :-D

Ik gebruik hem ook dagelijks, zeer tevreden over.
De alfabetische lijst is ook een verbetering, was soms moeilijk om een programma terug te vinden, maar misschien zoals hier reeds vermeld (en indien mogelijk) de afbeelding verkleinen of zelfs zonder afbeeldingen?
Gewoon een lijst om door te scrollen lijkt me eenvoudiger. 't Is maar een voorstel :-)

Nog een kleine opmerking: als ik programma's bekijk via de "herbekijk" button (VRT), zijn die steeds ondertiteld. Is er een manier om die subtitles te verwijderen? Of is dat standaard zo?
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3221
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

jollito schreef: Nog een kleine opmerking: als ik programma's bekijk via de "herbekijk" button (VRT), zijn die steeds ondertiteld. Is er een manier om die subtitles te verwijderen? Of is dat standaard zo?
Tijdens een programma naar beneden swipen en daar kan je dan naar het tabblad ondertitels gaan om het uit te zetten. Is bij andere apps ook zo (zoals Netflix).
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
PieterVO
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 16 jun 2017, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 53 keer

NVDM schreef:Pieter

Vandaag pas ontdekt.
Top initiatief.
Werk geweldig! Proficiat & bedankt.
Mocht je plex kennen.

Daar zitten nog wat mensen met een hongertje voor dit soort integratie.
Forum posthttps://forums.plex.tv/discussion/19426 ... gin#latest

Heb ze hierheen uitgenodigd als dat goed is van je.

Misschien zie jij het zitten om eens naar de plex channel integratie te kijken.
Dan kunnen we op al onze "smart" toestelen genieten van deze diensten.

Edit: Rond dit uur kan ik geen VIER Live kijken. "ERROR you are not allowed" alle andere stievie's lukken wel.

Alvast bedankt

Nick
Om live naar Vier te kunnen kijken, heb je een Premium account nodig van Stievie.

Natuurlijk ken ik Plex! :lol:
Hetgeen mij echter tegenhoud om een Channel te maken voor Plex, is dat de UI niet gekozen kan worden...
Dit maakt het bijvoorbeeld op de Apple TV niet aangenaam om zo'n Channel te gebruiken.
Vaganzza schreef:Misschien overwegen om ook die wat kleiner te maken en misschien eerst kleinere afbeelding en daarna tekst.
Heb eens snel de afbeeldingen verkleind. Nu passen er 5 programma's op een rij. Laat me weten of het zo aangenamer is! (build 44 zal vandaag nog te downloaden zijn)
Fliz
Pro Member
Pro Member
Berichten: 417
Lid geworden op: 18 aug 2006, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 30 keer

Hey Pieter,

misschien heb je een eind terug m'n reply niet gezien dus ik vraag het nogmaals: is er een optie om een menu item met tv gids bij te plaatsen? Zodat we een overview hebben van de komende programma's?
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3221
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

PieterVO schreef:Heb eens snel de afbeeldingen verkleind. Nu passen er 5 programma's op een rij. Laat me weten of het zo aangenamer is! (build 44 zal vandaag nog te downloaden zijn)
Dat is snelle service :beerchug: :-D Ik check het vanavond :wink:
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
PieterVO
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 16 jun 2017, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 53 keer

Fliz schreef:Hey Pieter,

misschien heb je een eind terug m'n reply niet gezien dus ik vraag het nogmaals: is er een optie om een menu item met tv gids bij te plaatsen? Zodat we een overview hebben van de komende programma's?
Dag Fliz,

Staat weldegelijk ook op mijn verlanglijstje.
Is echter een feature dat nog iets meer werk zal vragen, dus is niet voor direct, sorry.
In afwachting van een volledige tv-gids wordt het huidige en volgende programma al getoond bij het live kijken (je kan het ook zichtbaar maken door omhoog te swipen).
phildww
Pro Member
Pro Member
Berichten: 386
Lid geworden op: 05 aug 2009, 21:57
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 41 keer

Ik heb de app al een paar dagen kunnen testen, en dit zijn de bevindingen:
- de app ziet er mooi en degelijk uit. De look&feel past helemaal bij Apple TV en bij andere veelgebruikte apps zoals Netflix, YouTube, edm... mooi werk
- je maakt volop gebruik van de mogelijkheden van de swipe-zone, bv ook het klikken opzij van de touchbediening om 15 sec terug te spoelen, je moet er maar aan denken.
- de beelden worden snel tot zeer snel geladen.
- de kwaliteit van de video's in de bib is ronduit goed, beelden online iets minder, maar dat ligt niet aan de app uiteraard.
- bij online kijken gaat het klik+swipe om even terug te spoelen minder goed, ik kom steeds in een ander kanaal terecht, dat kan aan mijn (on)handigheid liggen ook.
Mocht deze app ooit gelanceerd worden na de TestFlight, dan vliegt mijn tv-decoder buiten, zeker weten.
Laatst gewijzigd door phildww 16 dec 2017, 16:23, in totaal 1 gewijzigd.
PieterVO
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 16 jun 2017, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 53 keer

Update versie 0.6 build 46
Nieuw:
• Herbekijk VTM
• Herbekijk Q2
• Herbekijk Vijf
• Herbekijk de kanalen van VRT NU (Eén, Canvas, Sporza, Ketnet, Ketner-Jr) - Alternatief voor door de categorieën van VRT NU bladeren

Verbeteringen:
• Terugspoelen werkt terug (waar mogelijk)
• Verschillende logo's geüpdate (incl. van de app zelf)


Laat mij iets weten als het aanmelden bij Q2 en/of Vtm niet lukt. Het is momenteel de bedoeling dat je HETZELFDE account gebruikt voor alle medialaan channels (stievie, vtm en q2). Zorg er voor dat je de voorwaarden van q2 en vtm hebt geaccepteerd op hun website als het aanmelden in de app niet lukt.


Nog iets anders

Ik wil ook nog even duidelijkmaken dat er eigenlijk heel veel content GRATIS te bekijken is ondertussen op de Apple TV, wat toch heel aangenaam is voor velen denk ik (inclusief mezelf! :-D ). Momenteel heb ik wel een premium Stievie abbonement om live naar Vier/de slimstste mens te kunnen kijken :P .

GRATIS live zenders in laatste versie:
  • Een [VRT NU]
    Canvas [VRT NU]
    Ketnet [VRT NU]
    Sporza [VRT NU]
    MnM (video) [VRT NU]
    StuBru (video) [VRT NU]
    Vtm [Stievie]
    Q2 [Stievie]
    Vitaya [Stievie]
    CAZ [Stievie]
    VTMKzoom [Stievie]
    Kadet [Stievie]
    ATV [Gratis Publieke Stream]
    TVL [Gratis Publieke Stream]
    TVO [Gratis Publieke Stream]
    WTV [Gratis Publieke Stream]
    Focus WTV [Gratis Publieke Stream - Youtube]
    Evenaar [Gratis Publieke Stream- Youtube]
GRATIS Aflevering achteraf bekijken van zenders: De enige betalende zenders (live):
  • Vier [Stievie - Premium]
    Vijf [Stievie - Premium]
    Zes [Stievie - Premium]
    Discovery Channel [Stievie - Premium]
    National Geographic [Stievie - Premium]
    National Geographic - Wild [Stievie - Premium]
    TLC [Stievie - Premium]
    Eurosport 1 [Stievie - Premium]
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”