MediaMarkt neemt elektronica-afdelingen van Makro over

Ander nieuws dat te maken heeft met topics die op userbase kunnen besproken worden
yezzer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 28 jan 2016, 09:15
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 8 keer

Eekhoorn schreef:MM in Eke dachtk gaat den 21 ste mei open.
MM Eke is al open: ik ben daar afgelopen weekend geweest
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

yezzer schreef:
Eekhoorn schreef:MM in Eke dachtk gaat den 21 ste mei open.
MM Eke is al open: ik ben daar afgelopen weekend geweest
Azo, dan is mijne maat mis, die had me dat gezegd.
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 22 keer

Eke open sinds vorige week


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Ben nog niet in Eke geraakt, wel in Makro, maar toen we daar op een vrijdag rond 20u arriveerden, bleek Media Markt al gesloten.
Je zou verwachten dat MM de uren van Makro volgt, niet dus.

Moet je bij MM in Eke je Makro kaart laten zien, of gebruiken ze het freedelity systeem met de ID kaart?
Kan je gewoon binnenwandelen zonder data mining? Of wordt je makro kaart gescanned zodat ze weten of je in Media Markt vertoeft?
yezzer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 28 jan 2016, 09:15
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 8 keer

ub4b schreef:Ben nog niet in Eke geraakt, wel in Makro, maar toen we daar op een vrijdag rond 20u arriveerden, bleek Media Markt al gesloten.
Je zou verwachten dat MM de uren van Makro volgt, niet dus.

Moet je bij MM in Eke je Makro kaart laten zien, of gebruiken ze het freedelity systeem met de ID kaart?
Kan je gewoon binnenwandelen zonder data mining? Of wordt je makro kaart gescanned zodat ze weten of je in Media Markt vertoeft?
Gewoon de Makro Eke binnen gaan (de 'nieuwe' ingang is nu gemaakt waar de uitgang non-food vroeger was...), uw Makro kaart scannen en dan openen de poortjes en kun je Makro binnenwandelen. Ikzelf was lichtelijk verschoten hoe de winkel getransformeerd is (ook de food grotendeels al). Of dat meer klanten gaat lokken, dat is een heel andere zaak. De roltrap leidt naar de MM, en daar kan je dus zo naar boven en binnen wandelen, je hoeft daar geen Makro kaart te tonen. Als je iets koopt, dan scannen ze wel je ID kaart.
M.a.w. als je aan de hoofdingang met iemand kunt mee binnenglippen, hoef je geen Marko kaart om in de MM iets te kopen.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Ik ben ook naar Makro Eke geweest,ik vind het niet zo goed meer dan vroeger,men moet nu inderdaad binnen gaan niet ver v/d drive inn(vorige uitgang) non food,en buitengaan langs de oude food uitgang.Centrale uitgang is gewoon dicht gemaakt.
Ik vind dit geen goede zaak,en ik hoor Makro klanten daarover klagen,men moet nu immers veel te ver gaan,bovendien is men het beste af als men de wagen parkeerd in de nabijheid v/d uitgang,wat met zich meebrengt dat men al een flinke wandeling moet doen,eer men ooit in de Makro is.Ook niet vegeten dat men het karretje nu buiten moet nemen,en ermee naar binnen rijden.
In Makro zelf kan men ook zien dat alles verplaatst is,en ik heb geen plannetje gekregen waar wat (je moet hebben )te vinden is(dit was destijds wel het geval) .
Ben ondertussen al voor een tweede maal geweest(eerste keer was de promo uitgeput,ik heb echter betaald aan de kassa(promo prijs),en daardoor 14 dagen later alles mogen ophalen).
Mijn indruk is dat (vele) mensen na de nieuwe veranderingen de Makro gaan overschakelen,de grote ruimtes op de parkings spreken voor zich,ik heb nu ook een mail gekregen,om mijn bevindingen te kunnen registreren,en ik heb dezelfde meningen geuit,een grote afstand moeten afleggen te voet opde Makro parking is alleen te doen als het goed weer is.
Mediamarkt boven had wel veel kijkers,maar of dit ook kopers waren,daar ben ik niet zeker van,in ieder geval in de ogen van de klanten zal de bovenverdieping ongeveer hetzelfde gebleven zijn.
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Makro heeft afgedaan bij mij.
Het trekt op niks meer, simpel.
De MM afdeling is wel nice maar ik koop er niks nadat ze ten onrechte mij wilden oplichten en moeilijk deden.
Ook het eten is triest geworden: de laatste 2 keren trokken de frieten op geen zak, alsof die al 5 keer gebakken waren, jakkes zeg.
Der zijn bij ons dichterbij ook genoeg winkels bijgekomen, ik koop daar wel of online mijne bazaar.

Toen ik was geweest was er telkens bijna geen kat.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Ik vind het intresant dat ook anderen hun ervaringen i.v.m. Makro hier willen posten,ik heb ondertussen nog eens geweest,weliswaar naar de drive inn,maar op de parkings was het een triestig boeltje,men kon er zo overrijden, inderdaad terug zeer weinig bezoekers.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

Ik passeer enkel na het werk (rond 16-17) in de DriveIn. Best handig als je zware spullen wil laden dat je niet eerst door de ganse winkel moet rijden (zoals bij Hubo en Gamma).
De "gewone" Makro ben ik maar 1 geweest, het voorbije jaar. Doodstil. Op de parking kon je met een vliegtuig parkeren, zonder iemand te storen.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Ik vrees echt dat het sluiten van de grote ingang destijds (bij da laatste veranderingen)de Makro stillaan in moeilijkheden zal brengen,dit was tot nu toe zowat het slechtste idee ooit.Men heeft er duidelijk niet aan gedacht dat klanten niet bereid zijn zeer ver te gaan op de enorme parking,vooraleer men naar binnen kan,of men zijn boodschappen kan inladen(hangt af waar je parkeert nu)
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1021
Lid geworden op: 09 maa 2011, 16:04
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 81 keer

Je gaat altijd proberen parkeren waar je naar buiten gaat komen met je zware kar.

De Makro is volgens mij ook op sterven na dood. Vroeger was dat daar over de koppen lopen. Behalve voor dingen in bulk te kopen (suikerbonen, confiserie etc) kom ik daar niet meer. En zelfs voor die dingen is de Colruyt vaak de betere keus.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2138
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 78 keer
Recent bedankt: 1 keer

Idd. De laatste keer dat ik daar was waren ze in de food nog aan het verbouwen en het viel op hoe rustig het was in gans de winkel.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Ik ben fan van de jumbosteaks in Makro. Dus we gaan soms naar het restaurant, maar gezien de inkom zo ver is, doen we den tour niet meer.

De nieuwe winkel layout gaan ze nog beklagen:

1. wat positief is, is dat alles veel meer open is
2. je moet echter een veel grotere afstand afleggen
3. boekenafdeling naast stinkende kuisproducten, als hooggevoelige mens is dat een ramp, dus ik blijf er weg van die chemo smell

Mijn vriendin koopt graag boeken dus altijd een gevecht om dat zo kort mogelijk te houden.

4. kledij afdeling zeer zwaar gekrimpt, was mijn favorite afdeling, gelukkig verkopen ze nog maskovik broeken die hier onverslijtbaar zijn in tegenstelling tot dure merkjeans
5. zelfde met schoenen afdeling, voelt kleiner aan, ga tegenwoordig meer bij Torfs

6. ze hebben nog steeds niks gedaan aan de autokaartjes

Dus makro staan we minder voor te springen dan vroeger.
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer

ub4b schreef: 3. boekenafdeling naast stinkende kuisproducten, als hooggevoelige mens is dat een ramp, dus ik blijf er weg van die chemo smell

Mijn vriendin koopt graag boeken dus altijd een gevecht om dat zo kort mogelijk te houden.

4. kledij afdeling zeer zwaar gekrimpt, was mijn favorite afdeling, gelukkig verkopen ze nog maskovik broeken die hier onverslijtbaar zijn in tegenstelling tot dure merkjeans
5. zelfde met schoenen afdeling, voelt kleiner aan, ga tegenwoordig meer bij Torfs
Welke Makro is dat dan?? Want in Deurne staat de boekenafdeling boven naast de kledij ... Kuisproducten staan beneden ...
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Makro EKE
Stiaan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Ik ben onlangs ook nog eens naar een Makro geweest (in Eke) na een heel lange tijd. Ik was echt teleurgesteld, slechte winkel geworden! Vreselijke indeling, immens ver stappen, weinig keuze en ongemakkelijk stil.
Ze hebben een slechte keuze gemaakt met het nieuwe concept, zoals eerder gezegd: Makro is op sterven na dood en daar gaat de aanwezigheid van een (kleine) mediamarkt niets aan veranderen. Die mediamarkt is trouwens vroeger gesloten dan de Makro waarin het ligt ... :bang:
Beepee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:37
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 10 keer

Inderdaad,
Makro Eke lijkt mij ook de verkeerde weg ingeslagen, bovendien klantvriendelijkheid volledig verdwenen, foutieve prijsvermeldingen, controleer steeds goed wat op je factuur wordt aangerekend en wat op op de verkoopstanden als prijs is vermeld!

Bij mijn laatste bezoek , had ik hier discussie over, +\- 80 euro teveel aangerekend, maar weigerden de aangeduide prijs te honoreren, was typfoutje volgens hen en dus moesten ze de geafficheerde prijs niet te honoreren volgens hen
Was meteen mijn laatste bezoek aan Makro, toegangskaart tr plaatse verscheurd.
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer

Tja, over de Makro in Eke en andere kan ik geen uitspraken doen. Ik weet enkel dat bij ons in Deurne toch de meeste verkopers/merchandiser vrijwel altijd klantvriendelijk zijn en in het mate van mogelijke, goed gezind ;) Maar er zijn natuurlijk altijd verzuurde mensen, zowel bij personeel als klanten ... Je zou eens moeten weten wat wij als personeel dagelijks te horen krijgen enz ... wij kiezen deze veranderingen ook niet, wij bepalen de prijzen niet, en kunnen er ook niets aan doen als de leveranciers niet op tijd zijn met hun leveringen ... En ivm dat je veel moet "stappen" ... dat weet je op voorhand toch he, en als je dat voor 1 of andere manier niet wil, dan moet je maar in een carrefour market of online shoppen, dat kun je in je zetel blijven zitten :roll: :lol:
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Ik denk dat het voor iedereen een verassing was,die na de verniewing een kijkje wou gaan nemen hoor,afstand die je te voet moet afleggen is verdubbeld t.o.v. wat het voorheen was,en neen,dat wisten velen niet.
Vorige keren kreeg men nog een plannetje,om alles te vinden,en dit was nu niet het geval.
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer

fluppie schreef:Ik denk dat het voor iedereen een verassing was,die na de verniewing een kijkje wou gaan nemen hoor,afstand die je te voet moet afleggen is verdubbeld t.o.v. wat het voorheen was,en neen,dat wisten velen niet.
Vorige keren kreeg men nog een plannetje,om alles te vinden,en dit was nu niet het geval.
Ik hoor vele klanten vloekend en mompelend voorbij wandelen omdat ze dingen niet vinden ... Is het dan zo moeilijk om het te vragen aan een medewerker?? Ik en nog collega's diei k er persoonlijk ken zullen zelfs meewandelen als het wat te ver is voor hen omdat het ook voor ons moeilijk is om uit te leggen en als ik het niet weet en het aan een collega wil gaan vragen krijg ik soms zelfs het antwoord; " jullie werken hier toch :lol: " Ik ben zelf 35 jaartjes oud en kan helaas niet zeggen dat "de jongeren" diegene zijn die geen manieren of beleefdheid kennen .... En het aantal verpakkingen dat we dagelijks kunnen opnieuw inpakken e.d. ... Respect tov anderen is ver te zoeken de dag van vandaag maar soit, we wijken af hier :wink:
Lunar
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 jul 2017, 14:09

ub4b schreef:Ik ben fan van de jumbosteaks in Makro. Dus we gaan soms naar het restaurant.
Is dat Belgisch vlees of import?
Ik stel me vragen als zulks voedsel tegen absurde prijzen aangeboden is.
ub4b schreef: 4. kledij afdeling zeer zwaar gekrimpt, was mijn favorite afdeling, gelukkig verkopen ze nog maskovik broeken die hier onverslijtbaar zijn in tegenstelling tot dure merkjeans.
als ze onverslijtbaar zijn, is het toch niet erg als ze ooit uit het gamma gaan :angel:
ub4b schreef: 6. ze hebben nog steeds niks gedaan aan de autokaartjes.
Helaas kan niemand daar wat aan doen, behalve de politie.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Beepee schreef: Was meteen mijn laatste bezoek aan Makro, toegangskaart tr plaatse verscheurd.
Dan moet je nogal sterke handen hebben om een kaart van hard plastic te verscheuren. :angel:
Beepee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:37
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 10 keer

Is niet zo moeilijk, kaart kraken en scheurt vanzelf
Laatst gewijzigd door Beepee 11 jul 2017, 17:59, in totaal 1 gewijzigd.
Boombastic
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 12 dec 2015, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Vroeger kon je zo moeilijk een parkeerplaats vinden bij de makro, nu kan er idd een vliegtuig landen. Echt triestig hoe zo'n winkel niet meer trekt zoals vroeger. Ook ik vind het een grote fout dat de oude hoofdingang dicht is, je moet veel te ver stappen!! Ook het aanbod is serieus verkleind. Ik loop er niet meer graag zoals vroeger. Ik zal nog wel gaan, maar toch veel minder.

En een pluspunt zijn idd de jumbosteaks :D Maar heb ook al frieten gehad die beenhard waren door 3-4 keer te bakken :bang:

Ik weet niet of de nieuwe formule zal aanslaan... Afwachten.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Bij ons slaagt de nieuwe formule toch ook niet aan.
- De nieuwe ingang is waar we vroeger altijd buiten gingen
- Ik heb de indruk dat er minder is
- De vriendelijkheid van sommig personeel is er op achteruit gegaan, vooral aan de kassa waar de interactie dan nog minimaal is.
- De vroegere media-afdeling liep ik liever op rond.

Maar ze deden bij Mediamarkt niet moeilijk omdat ik men pas niet wou tonen, dus dat is dan weer een vooruitgang. Nu is men cadeaukaart op dus nu moet ik daar voorlopig niet meer zijn. Zo een winkel in winkel concept is irritant, dat zorgt voor 2 keer kassa schuiven (in MM was er geen volk dus daar was geen probleem. Bij de food was het wel schuiven, de rijen waren kort maar ze gingen niet vooruit).
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Het jammere vind ik ook dat Mediamarkt geen reklame kan maken ,met extra promoties,die alleen in Makro te zien zijn,dus waarom MM. Makro,als men het zelfde kan krijgen in MM. Oostakker bijv.
Vroeger kon men Makro elektro (en de prijzen) alleen in Makro krijgen.
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Ik snap ook niet wrm ze zo dicht bij elkaar 2MM hebben?
Oostakker?
Je hebt dus nu ene in Eke en mss ong 5 of 10km verder nog ene in st-denijs.
Boombastic
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 12 dec 2015, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Eekhoorn schreef:Ik snap ook niet wrm ze zo dicht bij elkaar 2MM hebben?
Oostakker?
Je hebt dus nu ene in Eke en mss ong 5 of 10km verder nog ene in st-denijs.
idd ik begrijp dit ook niet, die vestigingen concurreren tegen zichzelf... vroeger had je ook zoiets dwaas in Antwerpen op de Meir, toen nog met Saturn... dat was nog geen 5 min stappen van elkaar :lol: Saturn is dan wel dicht gegaan. Mediamarkt en Saturn waren toen ook van hetzelfde moederbedrijf.
Laatst gewijzigd door Boombastic 02 aug 2017, 01:35, in totaal 1 gewijzigd.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

MM Zwijnaarde en Makro Eke liggen idd wel heel dichtbij, zeker met de auto is dat op een paar minuten.

Ik ga niet meer binnen in de Media Markt van Makro. Als ik naar Makro rijdt of terugkeer, passeer ik in de MM van Zwijnaarde. Die van Oostakker is wel de grootste, maar ligt aan totaal andere kant van Gent.

Die MM store in store concept vind ik niet goed. Ik zie mensen door Makro met een sealed plastic zak lopen van MM.
Boombastic
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 12 dec 2015, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

ub4b schreef:MM Zwijnaarde en Makro Eke liggen idd wel heel dichtbij, zeker met de auto is dat op een paar minuten.

Ik ga niet meer binnen in de Media Markt van Makro. Als ik naar Makro rijdt of terugkeer, passeer ik in de MM van Zwijnaarde. Die van Oostakker is wel de grootste, maar ligt aan totaal andere kant van Gent.

Die MM store in store concept vind ik niet goed. Ik zie mensen door Makro met een sealed plastic zak lopen van MM.
Idd, en daar heb ik altijd schrik van... Stel je gaat ergens kijken in de Makro en je verliest je winkelkar even uit het oog met daarin het zakje van Mediamarkt, iemand anders kan dat zakje van mediamarkt meenemen, en niemand gaat weten wie het gedaan heeft.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Als ik het goed begrijp,doet men het beste zijn boodschappen in Makro,en gaat men dan pas naar boven(Mediamarkt).
Boombastic
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 12 dec 2015, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

fluppie schreef:Als ik het goed begrijp,doet men het beste zijn boodschappen in Makro,en gaat men dan pas naar boven(Mediamarkt).
Zo kan je het ook doen idd
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer

Boombastic schreef: Idd, en daar heb ik altijd schrik van... Stel je gaat ergens kijken in de Makro en je verliest je winkelkar even uit het oog met daarin het zakje van Mediamarkt, iemand anders kan dat zakje van mediamarkt meenemen, en niemand gaat weten wie het gedaan heeft.
Oplossing : Wijk niet van je karretje af :lol:
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Mijn vriendin vindt de media markt in Makro Eke niet aangenaam, omdat ze daar altijd een drukkend gevoel aan overhoudt.

Gisteren kwam de aap uit de mauw: bij de PS4 afdeling zien we onder de metalen rails een wifi access point hangen. Die staat daar legaal. Enkele meters verder staat een GSM repeater antenne, zo'n omgekeerde mexican hat:
gsm-antenna-mexico-hat-ceiling.jpg_350x350.jpg
gsm-antenna-mexico-hat-ceiling.jpg_350x350.jpg (25.01 KiB) 2582 keer bekeken
Deze loopt dan met een dikke coax kabel die gemaakt is om veel RF power te transporteren, in de richting van de kassa's waar ook een technisch rek staat. Mij zien ze niet meer in Media Markt Eke. Misschien nog in Zwijnaarde en Oostakker.

Ik ga ook ht BIPT op te hoogte brengen, want zulke repeaters zijn vrijwel altijd ILLEGAAL. Mensen die daar werken lopen een hoger risico op kanker en hersentumoren. Totaal onverantwoord.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik vind het niet erg leuk.

Ik kocht mijn printer van samsung bij de makro. Daarna werd makro overgenomen door mediamarkt en ik heb mijn ticketje niet meer voor garantie...

Nu komt er nog bij dat HP de printerdivisie van samsung heeft overgenomen :bang:
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer

boonpwnz schreef:Ik vind het niet erg leuk.

Ik kocht mijn printer van samsung bij de makro. Daarna werd makro overgenomen door mediamarkt en ik heb mijn ticketje niet meer voor garantie...

Nu komt er nog bij dat HP de printerdivisie van samsung heeft overgenomen :bang:
Kan je niet terug zoeken in bv je bankafschriften wanneer je die in Makro gekocht hebt? En dan kan je eens een poging wagen bij de infobalie van die Makro of ze jou factuur in de pc kunnen terugvinden ...
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Dat zou makkelijk gaan als ik nog eens wist wanneer mijn vader die had gekocht voor mij. Punt is gewoon dat MM alle klanten heeft overgenomen en ik denk niet dat Makro die gegevens nog heeft.
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer

boonpwnz schreef:Dat zou makkelijk gaan als ik nog eens wist wanneer mijn vader die had gekocht voor mij. Punt is gewoon dat MM alle klanten heeft overgenomen en ik denk niet dat Makro die gegevens nog heeft.
Als het nog binnen de garantieperiode is heeft Makro deze factuur zeker nog in zijn systeem staan. Kan je niet in je bankafschriften zoeken op de datum dat je deze ongeveer hebt gekocht. Bij zoekopdrachten in je pc banking zoeken naar alle facturaties van Makro in die periode ... Ze gaan dit natuurlijk niet voor jou doen, dit moet je zelf uit zoeken zodat zij een minimum aan inspanning hoeven te doen om dit terug in hun systeem te vinden. Zo heb ik dit onlangs ook klaar gespeeld met een kruimeldief die ik bij hen gekocht had ;)
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Ik ben vorige week nog eens naar Makro geweest,een bezoek gebracht aan de afdeling kledij,die afdeling is toch wel sterk verkleind,en er was eigenlijk weinig volk op die afdeling(op dat ogenblik ik plus nog een koppel(dus drie mensen).Wel waren er meer mensen in de food.Ik had mij geparkeerd aan de uitgang(food),iets dat ik iedereen zou aanraden.Parking was zeker niet voor de helft gevuld.
Men wil duidelijk ook geen gevolg geven aan de klanten,die de centrale ingang liever open hadden,dan deze van de non food.Ik denk dat ik makro zal laten links liggen,als het weertje wat guurder word,men moet teveel afstand afleggen op de parking.
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1021
Lid geworden op: 09 maa 2011, 16:04
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 81 keer

vergelijk even met de colruyt in oudenaarde waar ik me lekker droog onder de overdekte parking kan plaatsen en ik weet al snel waar ik het liefst boodschappen doe ze.

Is zelfs geen vergelijk.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”