Apple Keynote Events

Ander nieuws dat te maken heeft met topics die op userbase kunnen besproken worden
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

iceke schreef:3 goed werkende fysieke knoppen werkt zoveel prettiger dan softbuttons die (bv. op de s8) veel te laag staan om toch maar zoveel mogelijk scherm te benutten.
Op m'n Lumia 930 had ik ook fysieke knoppen, op de 950 niet meer en wat mij betreft werken fysieke knoppen ook veel beter.

Nu moet ik vaak eerst m'n scherm omhoog swipen om de knoppen te krijgen... is gewoon een stap teveel.

Hetzelfde voor de iris scanning/face id... je moet de telefoon steeds vastnemen en ernaar kijken... gewoon teveel extra gedoe.
1207 schreef:de markt bepaalt de prijs
vinden ze genoeg klanten of niet, zo eenvoudig is het
Misschien toch eens een iPhone kopen nu... met die prijs is het terug een status symbool waar niet iedereen meer mee zal rondlopen (want dat was stilaan een probleem aan het worden met de vorige modellen) :lol:
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

Lol, r2504 die van een windows phone naar een Iphone gaat...
Van het meest cleane buroblad naar het meest chaotische....
Van de meeste bang for bucks naar de minste....
Van het meest handelbare os naar het minste...
Van de mensen die vragen met welke smartphone je rondloopt ga je wel af zijn, iedereen weet dan waarom je die gekocht hebt.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Ik vertel de mensen nu al dat ik de nieuwe iPhone X heb...

- heb geen fingerprint
- heb een OLED met mooie kleuren
- heb face recognition
- vertel tevens dat het een speciale versie is met USB-C

... en de meeste geloven het nog ook :lol:
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Om terug naar de essentie van het topic te komen.

Heeft er iemand of gaat iemand vandaag de iPhone 8 (Plus) of ATV 4K of watch series 3 bestellen? De bestellingen staan nu een 25tal minuten open :wink:
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Ik was van plan een TV4 K te bestellen, tot dat ik de specs las.
Nog steeds geen DTS of lossless surround formats, laat staat MDA. Voorlopig blijf ik dus met mn Shield.

Misschien een  Watch 2 in RVS, indien de prijs daalt met de komst van de nieuwe.

Ik heb een iPhone 7 Plus RED voor een "habbekrats" kunnen overnemen van een iSheep, die moest geld vrij maken om de 8 vandaag te kunnen reserveren, ik ben namelijk maar een arme iSheep die wel wilt maar niet kan :lol:
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

We zitten duidelijk met een slimme Isheep.
Specs lezen en uw conclusies daaruit trekken.
Uw zonden zijn vergeven mijn zoon ;-)
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8271
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

Zoals gezegd interesseert enkel de Apple Watch S3 mij maar dan specifiek voor de cellular functionaliteit. Helaas is Belgie teveel een secundaire markt waardoor dat nog niet meteen beschikbaar komt hier.
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

Vaganzza schreef:Om terug naar de essentie van het topic te komen.

Heeft er iemand of gaat iemand vandaag de iPhone 8 (Plus) of ATV 4K of watch series 3 bestellen? De bestellingen staan nu een 25tal minuten open :wink:
die atv spreekt me wel aan om m'n oud bakje te vervangen ( een 2e gen), probleem is alleen dat ik geen zin heb om m'n tv buiten te gooien voor een 4k :)

een watch? dan koop ik wel een schoon horloge,
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Keuringsinstantie: iPhone 8 en 8 Plus hebben kleinere accu dan iPhone 7-modellen

Bron: https://tweakers.net/nieuws/129631/keur ... ellen.html
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

CCatalyst schreef: specifiek voor de cellular functionaliteit.
Denk je dat die er zal komen? En zal het ook opgenomen worden in de Europese Roaming akkoorden of zal je die enkel kunnen gebruiken bij jouw eigen provider? Ik las overigens dat er voorlopig maar 1 provider per land het zal aanbieden, en dat het 10-20€/maand meer kan kosten. Daarom twijfel ik om voor een afgeprijsde 2 te gaan (omdat de 3 hier enkel in aluminium komt, RVS is voorbehouden aan cellular).
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

r2504 schreef:Keuringsinstantie: iPhone 8 en 8 Plus hebben kleinere accu dan iPhone 7-modellen
Als de hardware zuiniger is geworden is dat niet echt een probleem. Het gaat hem meer om de uren die een toestel meegaat, ik snap die capaciteitfetish evenmin als de megapixelrace.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Geen enkele smartphone vandaag de dag heeft een deftige capaciteit... dus het is wat mij betreft altijd een issue.

Met een telefoon 1 a 2mm dikker te maken zou men de capaciteit gewoon kunnen verdubbelen !
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Die zijn er wel hoor, bv de Lenovo P2. Al heeft die wel andere gebreken, maar voor deze prijs...
https://tweakers.net/reviews/5087/2/len ... tware.html

Of verwacht je 2-3 weken zoals in de Nokia-tijd? :-D
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Het zou al mooi zijn om aan 2 a 3 DAGEN te komen (en dan niet door alles uit te zetten en hem nauwelijks te gebruiken).
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

2 a 3 dagen boeit niet echt. Wat belangrijker is, is hoe intens je hem mag gebruiken om nog 1 dag door te komen.
iktjilp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 23 jun 2013, 23:46
Twitter: IkTjilp
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

Hier is de kans groot dat we voor de 8 gaan. Wellicht voor het eerst in combinatie met nieuwe provider. Nu alleen nog kiezen welke dat gaat worden.
Edpnet VDSL XL - Mobile Vikings - Zon - APP TV
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

r2504 schreef:Geen enkele smartphone vandaag de dag heeft een deftige capaciteit... dus het is wat mij betreft altijd een issue.

Met een telefoon 1 a 2mm dikker te maken zou men de capaciteit gewoon kunnen verdubbelen !
Mijn schoonbroer heeft de Oukitel K6000, gaat dik 5 dagen mee, dus ze zijn er wel. 6000mAh batterij. Wel iets dikker, maar kmoet zeggen dat hij wel goed in de hand ligt.

Sent from my Lenovo K33a48 using Tapatalk
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8271
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

road rebel schreef:
CCatalyst schreef: specifiek voor de cellular functionaliteit.
Denk je dat die er zal komen?
Ja
road rebel schreef: En zal het ook opgenomen worden in de Europese Roaming akkoorden of zal je die enkel kunnen gebruiken bij jouw eigen provider?
Voorlopig enkel eigen provider in de S3: "Roaming is not available outside your provider network coverage area."

Als het een hardwarebeperking is dan zal het wellicht wel in de S4 of later komen. Roaming is nu eenmaal iets waar Amerikanen weinig wakker van moeten liggen. Er zal nu wel druk komen uit Europa en andere regio's waar er nog grenzen bestaan om het toe te voegen.
road rebel schreef: Ik las overigens dat er voorlopig maar 1 provider per land het zal aanbieden, en dat het 10-20€/maand meer kan kosten.
Eerste lijkt niet te kloppen als je kijkt waar het nu al aangeboden wordt, maar kan natuurlijk altijd zijn dat een provider een exclusiviteitscontract bedingt voor een bepaalde periode. Tweede is de reden waarom het ook naar hier zal komen.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

Fail, blijkbaar zit de snellader niet mee in de doos.
Weer maar eens een voorbeeld van kunnen maar niet willen.
Om een beetje mee te zijn kan je bij de aankoopprijs van je nieuwe iphone dus nog een lader en een usb to lightning kabel bijbestellen.
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Heb je het over de doos van de iPhone 8 of de X?
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8271
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

Beide.

Het is een USB-C lader dat je nodig hebt btw voor het snelladen.

Ik weet wel niet welke variant want Apple verkoopt er 3? Zou de goedkoopste 29W (voor de MacBook) volstaan?
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Kan je niet draadloos snelladen? Of is dat een contradictio in terminis?
Want als je toch al een bijkomende lader moet kopen, dan liever eentje die alles volgens Qi kan opladen, voor "in de toekomst".
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8271
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

Neen, voorlopig niet. Snelladen (zoals Apple het voorstelt, als in 50% charge in 30 minuten) is enkel met kabel. Wireless zal dan eerder iets voor 's nachts zijn.

Ik weet niet of Android snelladen via wireless biedt?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Mij lijkt het fysisch logisch dat wired charging altijd sneller zijn dan wireless.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8271
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

Die iPhone 8 verkoopt blijkbaar niet. Maw: de >1k EUR iPhone zal fenomenaal goed verkopen.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

CCatalyst schreef:Die iPhone 8 verkoopt blijkbaar niet. Maw: de >1k EUR iPhone zal fenomenaal goed verkopen.
Bron? EDIT: hier valt toch anders te lezen : http://bgr.com/2017/09/15/iphone-8-sold ... ne-8-plus/ .
Sowieso gaat er voor de X inderdaad initieel een fenomenale vraag zijn omdat toch een aanzienlijk aantal van de iPhone gebruikers ook echte fanboys zijn en voor elk nieuw toptoestel in de rij gaan staan wachten. Het is echter afwachten wat er na de initiële piek zal gebeuren. Ik denk dat deze keer Apple toch wat gaat afgerekend worden op het feit dat het alweer zo'n pak duurder is, terwijl reviews er ook op gaan wijzen dat je voor die prijs dan nog niet eens een wireless of fast charger krijgt (nog eens + €75) en de fingerprint scanner toch echt gemist wordt.
Het zou ook nog maar eens kunnen zijn dat de verkoop van de 6s en 7 ineens terug ferm aanzwengelt door al die die de kat uit de boom keken en de prijzen alsook beperkte upgrade van de nieuwe modellen niet zien zitten.
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Tomby schreef:
Bron? EDIT: hier valt toch anders te lezen : http://bgr.com/2017/09/15/iphone-8-sold ... ne-8-plus/ .
Sowieso gaat er voor de X inderdaad initieel een fenomenale vraag zijn omdat toch een aanzienlijk aantal van de iPhone gebruikers ook echte fanboys zijn en voor elk nieuw toptoestel in de rij gaan staan wachten. Het is echter afwachten wat er na de initiële piek zal gebeuren. Ik denk dat deze keer Apple toch wat gaat afgerekend worden op het feit dat het alweer zo'n pak duurder is, terwijl reviews er ook op gaan wijzen dat je voor die prijs dan nog niet eens een wireless of fast charger krijgt (nog eens + €75) en de fingerprint scanner toch echt gemist wordt.
Het zou ook nog maar eens kunnen zijn dat de verkoop van de 6s en 7 ineens terug ferm aanzwengelt door al die die de kat uit de boom keken en de prijzen alsook beperkte upgrade van de nieuwe modellen niet zien zitten.
Als dat zou kloppen dan vind ik dit slecht nieuws.
Mensen snijden zeker nu in hun eigen vingers.
Er is niks tot weinig vernieuwends aan die 8, het enige wat ik kan bedenken dat is dat vele nog een 5s ofzo hebben en zeggen nu is het tijd om over te stappen. Of zijn er dan toch zoveel mensen die zich laten vangen?
Ik begrijp als de beste wrm men zo hard aan die iPhone vast zit te houden: het is mooi, het werkt en oogt goed, ios is top etc... maar wie nu die 8 koopt komende van een bv 6s-7 die koopt nieuwe wijn maar wel in oude zakken. Daarmee bedoel ik weer hetzelfde design op dat glas na, en voor de rest nikske, een beetje een snellere processor tja, vantegenwoordig zijn toestellen van 400€ ook al heel snel en snel genoeg. En dat draadloos opladen is pure geldverspilling en voor niks nodig.

Op deze manier zal Apple zeggen yes: wij kunnen binne de paar jaren 1500€ vragen en voor de iPhone 8s ofzo dan beginprijs 900€ inplaats van 808.
En mensen als mij zijn er de dupe van. Niet dat ik de x niet kan kopen maar het gaat mij gewoon tever die 1329€.
Er zijn dan nog mensen bij die dat normaal vinden, stekezot.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8271
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

Tomby schreef:
CCatalyst schreef:Die iPhone 8 verkoopt blijkbaar niet. Maw: de >1k EUR iPhone zal fenomenaal goed verkopen.
Bron? EDIT: hier valt toch anders te lezen : http://bgr.com/2017/09/15/iphone-8-sold ... ne-8-plus/ .
Als ze "selling out" zijn, waarom kan je ze dan nog in de Apple online store kopen voor levering in september :???:

Vergelijk anders met vorige jaren. Als je nu zou bestellen, een paar dagen na de pre-order release, mocht je al rekenen op november-december (ten vroegste).

En nee, dat Apple hun supply chain plots op orde gekregen heeft geloof ik niet. Dit heeft volgens mij alles te maken met de iPhone X. Binnen een goede maand zal dat duidelijk worden. Dan zal je zien wat "selling out" betekent.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

road rebel schreef:Heb je het over de doos van de iPhone 8 of de X?
Beiden, alleja dat is een aanname maar als de quickcharger niet bij de dure variant zit betwijfel ik dat de 8 het wel krijgt.

Maar de adapter van een Macbook werkt ook, alleen heb je dan een adapter nodig USB-C naar lightning.
[youtube]Vwm4ewiv5HM[/youtube]
CCatalyst schreef:Binnen een goede maand zal dat duidelijk worden. Dan zal je zien wat "selling out" betekent.
Denk ik ook, was ook wel te verwachten natuurlijk als je een toestel aankondigt en eigenlijk de "opvolger" op hetzelfde moment ook.
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Als ik kijk naar de reacties van mijn collega's en die van m'n vrouw (die zo goed als allen een iPhone hebben) dan is de "nieuwe iPhone" voor hun de 10. Het merendeel lijkt niet te begrijpen dat er tegelijk ook een 8 is, die ook de laatste "nieuwe" is. In dat opzicht vind ik de huidige lancering vrij verwarrend en "unApple".
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

De X is idd DE nieuwe iPhone. Alleen zou ik hem zelf nooit kopen, zelfs prijs buiten beschouwing gelaten. Het is duidelijk dat de X een 1e generatie product is en dat is iets wat je bij Apple nooit moet kopen, gezien de geschiedenis. Als ik een toestel zou moeten vervangen (mijn SE kan gerust nog ff mee :-D ), dan zou ik zeker voor de 8 gaan of zelfs wachten tot de opvolger van de SE (die ik, zoals als geschreven in dit topic, in februari/maart verwacht).

Stel je voor: een SE met de A11 chip, dat zal een fenomenaal resultaat op leveren 8)
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Of een iPhone X mini (4.5") voor 66% van de prijs?
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Je kan een "X" nu toch niet echt als 1ste generatie gaan bekijken? Dat is toch een door ontwikkeling van hun andere GSM reeks.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Nee hoor, ik beschouw het als een 1st generation model gezien de nieuwe FaceID technologie en eerste OLED scherm die dan nog een uitkeping heeft bovenaan. Die FaceID zal volgend jaar ongetwijfeld een 2.0 versie krijgen en vanaf dan valt dat, in mijn ogen, te overwegen. (ook al werkt het al prima, zoals ik zag in de Keynote).
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Ik bekijk de X nu toch ook wel als een first gen product. In die zin als dat de 4 en 6 ook first gen products waren. De 8 is eerder een doorontwikkeling van 7, 6s en 6, en de X begint weer met een nieuw rijtje.
Anyway, ik raad momenteel toch mensen de 8 aan. X is bedoeld voor een niche markt, wat ook zal duidelijk worden met de beperkte voorraad die ervan zal zijn. Trust me, ze zullen er niet arm van worden en de 8 zal hen meer dan genoeg opbrengen.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8271
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

De Apple 29W USB-C adapter (voor de MacBook) zou dus blijkbaar volstaan voor het snelladen van de iPhone.

De duurdere modellen met hogere wattages voor de MacBook Pro's gaan ook werken maar gaan geen tijdswinst opleveren.

Dus naast de iPhone nog een 29W USB-C adapter kopen en een USB-C to Lightning kabel als je wil snelladen. Ik heb nog het geluk dat ik van elks ene op overschot heb liggen hier, reserveadapter voor een MacBook die ik een tijd geleden heb verkocht.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8271
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

De eerste reviews voor de Apple Watch S3 - het product van de week, want niemand geeft om de iPhone 8/Apple TV 4K - zijn niet bepaald positief :? Serieuze problemen met LTE en de batterij is ook een groot punt van kritiek. (Voor de zekerheid: betreft enkel het LTE model, het GPS-only model is safe).

The Verge geeft de nieuwe Watch een 5/10. AAPL stock weer onderuit.

Ze kunnen nu maar best maken dat de flagship feature van de iPhone X, Face ID, goed marcheert of Cook zal z'n bonus mislopen vrees ik.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Wow, als al The Verge een Apple product afkraakt :P. Wel vreemd aangezien de kritiekpunten er allemaal zijn waarvan ik wel vermoed dat die gefixt zullen geraken.
AAPL: 2% down noem ik nu wel niet echt 'onderuit' :P.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8271
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

Tomby schreef:Wow, als al The Verge een Apple product afkraakt :P. Wel vreemd aangezien de kritiekpunten er allemaal zijn waarvan ik wel vermoed dat die gefixt zullen geraken.
Hopelijk, als het echter een hardwarematige issue is met de chip hebben ze wel een probleem...

Ik vind het ook maar een vreemde uitleg, connecteren met onbekende netwerken? En dat hebben ze tijdens hun eigen tests nooit opgemerkt?
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Onder dienen Cook is het niet goed meer, zo simpel ist.
Kerel heeft die visie niet van een Jobs.
Gewoon voort boeren op normale dingen zeg maar en er telkens nog een pak meer voor vragen. :bang:
Die heeft geluk dat er nog veel isheepen rondlopen of Apple zou vroeg of laat passee zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”