Apple Keynote Events

Ander nieuws dat te maken heeft met topics die op userbase kunnen besproken worden
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Bwa, preferred netwerk zal wel eerder software zijn, ik zie niet in waarom ze zo iets banaal met hardware zouden regelen.
Beetje onnozel dat het met elk open netwerk connect wel, die zijn over het algemeen niet bepaald veilig te noemen.
Ik heb niet de indruk dat er meer kritiek op hen komt dan vroeger. Niemand loopt heel warm over de iPhone 8, maar wat wilt ge nu als de opvolger een maand later al komt (nuja, "opvolger". Zelfde hardware, andere manier van unlocken en ander scherm). Ik zie de X evengoed uitverkopen dan hun andere toestellen de vorige jaren bij launch.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

MClaeys schreef:Niemand loopt heel warm over de iPhone 8, maar wat wilt ge nu als de opvolger een maand later al komt (nuja, "opvolger". Zelfde hardware, andere manier van unlocken en ander scherm). Ik zie de X evengoed uitverkopen dan hun andere toestellen de vorige jaren bij launch.
Nochtans, moest ik overwegen een iPhone te kopen dan zou het eerder de 8 zijn dan de X... de hardware is toch identiek en het ontbreken van de fingerprint reader lijkt me eerder een dooddoener.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Klopt, maar de gemiddelde Apple gebruiker wil eerder het nieuwste device, en de X zal toch 1 a 2 maand jonger zijn dan de 8 :P .

Tweakers
Om deze moest ik wel lachen (niet om het product te bashen maar de situatie is gewoon grappig):
If Bluetooth is turned off, you won’t be able to connect your iOS device to your Bluetooth accessories until:
- You turn on Bluetooth in Control Center.
- You connect to a Bluetooth accessory in Settings > Bluetooth.
- It's 5 AM local time.
- You restart your device.

Ben al twee keer wakker geworden doordat mijn Bluetooth om 5u 's ochtends ineens verbindt met de speaker. Vond dit lijstje op Apple Support ... Why Apple, why 8)7
Zowel bij Android als Windows Phone heb je bij die iconen in het notificatiecenter een andere functie bij het lang indrukken van een toggle. Bij Apple moet je vanaf IOS11 blijkbaar in je settings gaan prullen.
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

r2504 schreef:
MClaeys schreef:Niemand loopt heel warm over de iPhone 8, maar wat wilt ge nu als de opvolger een maand later al komt (nuja, "opvolger". Zelfde hardware, andere manier van unlocken en ander scherm). Ik zie de X evengoed uitverkopen dan hun andere toestellen de vorige jaren bij launch.
Nochtans, moest ik overwegen een iPhone te kopen dan zou het eerder de 8 zijn dan de X... de hardware is toch identiek en het ontbreken van de fingerprint reader lijkt me eerder een dooddoener.
Had de 8 die dikke randen niet en een full hd scherm had ik het mss nog overwogen maar zelfs daar hebben ze geen reet aan gedaan en niet te vergeten dat ze de prijs ook van dat toestel hebben opgedreven, echt lachwekkend.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

Je wil dus een s8 :-)
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

iceke schreef:Je wil dus een s8 :-)
Liggen slapen zeker? haha.
Ik heb mijne middelvinger laten zien naar Apple nu vanwege hun echt wel schandelijke prijzen deze keer, ik heb een S8 gekocht.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8270
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

Apple krijgt goede punten van het EFF inzake de nieuwe privacybescherming die ze ingebouwd hebben in Safari 11.

De adverteerders daarentegen zijn boos op Apple, "Apple vernietigt de interneteconomie".
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

Eekhoorn schreef: Ik heb mijne middelvinger laten zien naar Apple nu vanwege hun echt wel schandelijke prijzen deze keer.
Deze keer ? Was dat dan niet altijd al zo ? Proficiat dat dat 10 modellen heeft moeten duren voor je dat doorhad. ;-)
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Eekhoorn schreef:
iceke schreef:Je wil dus een s8 :-)
Liggen slapen zeker? haha.
Ik heb mijne middelvinger laten zien naar Apple nu vanwege hun echt wel schandelijke prijzen deze keer, ik heb een S8 gekocht.
Piekt het dat de prijs van de S8 deze week nog eens verlaagd werd met 200€? :twisted: :wink:
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

road rebel schreef:
Eekhoorn schreef:
iceke schreef:Je wil dus een s8 :-)
Liggen slapen zeker? haha.
Ik heb mijne middelvinger laten zien naar Apple nu vanwege hun echt wel schandelijke prijzen deze keer, ik heb een S8 gekocht.
Piekt het dat de prijs van de S8 deze week nog eens verlaagd werd met 200€? :twisted: :wink:
Wat voor een antwoord is dat nu op hetgeen ik heb gepost? Beetje boos dan ofzo omdat ik geen dommekloot ben zoals vele isheeps nu die oude wijn in nieuwe zakken kopen en die x kopen aan veel te veel geld?

En nee, het piekt niet want 90% heeft een andere voor mij betaald haha en zelfs dan nog zou ik het niet erg vinden. Maat van mij kocht die van dag 1 tja, die betaalde nog meer dan mij. Dat is dan helaas weer het nadeel aan android toestellen, een iPhone blijft nog steeds meer z'n waarde behouden. Mij maakt dat allemaal niet uit ze. Ik ken mensen ze kopen bv ene ong zelfde 4K tv als mij (voor mij welteverstaan) en betaalden 1300 euro, ik kocht praktisch dezelfde aan 850 euro, die kwam van 1200 euro en nog een maand later stond die aan 750 euro lol, zo snel gaat het de dag van vandaag, je kan altijd wachten en wachten + ik heb geene glaze bol staan dat ze nu opeens mee zo'n akties afkomen.
Want die akties zijn leuk zoals bij bv MM maar steekt daar maar eens uw toestel binnen, schijt aan de knikker, ik heb er vorig jaar nog ervaring mee gehad met de brakke klantendienst en reparatie dienst van MM.
Ik heb ook geen oud toestel liggen om binnen te brengen waardoor ik korting zou krijgen.
Ik wilde ook de blauwe s8 hebben, niet de zwarte etc...

En tis dus blijkbaar niet zo dat je voor alles zomaar effkes 200 euro korting krijgt ze;

Hoe wordt de inruilwaarde van mijn oude product bepaald?
De inruilwaarde is gebaseerd op een combinatie van het aangeboden model van je oude product, de staat waarin het verkeert en eventueel het nieuwe Samsung-product dat je aanschaft.
Laatst gewijzigd door Eekhoorn 22 sep 2017, 20:32, in totaal 1 gewijzigd.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8270
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

Tomby schreef: AAPL: 2% down noem ik nu wel niet echt 'onderuit' :P.
Vandaag, op de dag dat de toestellen in de winkels komen, maakt het aandeel weer een koersval door.

Sinds de iPhone 8/X bekendgemaakt werd is het aandeel nu met 5% gezakt. Voor een bedrijf met de beurswaarde van Apple is 5% gelijk aan 40 miljard dollar btw.

Dat gezegd zijnde, kunnen ze dat gemakkelijk weer inhalen voor het einde van het jaar, als de iPhone X geen noemenswaardige problemen kent.
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Eekhoorn schreef:Want die akties zijn leuk zoals bij bv MM maar steekt daar maar eens uw toestel binnen, schijt aan de knikker, ik heb er vorig jaar nog ervaring mee gehad met de brakke klantendienst en reparatie dienst van MM.
Heeft Samsung ondertussen ook geen centrale officiële repair centres waar je je toestel kan binnen brengen voor garantie?
Service na verkoop is wel een punt voor Apple in dat geval. Genoeg Authorised en Premium service partners die alles kunnen afhandelen onafhankelijk van waar het is aangekocht + binnen een heel redelijke termijn.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Samsung heeft een paar repair centers ja, maar voor het meeste werken ze met Dynalogic samen. Genoeg horrorverhalen over te lezen maar men laatste ervaring was toch eens positief.

Sent from my Lenovo K33a48 using Tapatalk
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Eekhoorn schreef:
Wat voor een antwoord is dat nu op hetgeen ik heb gepost?
´t was niet serieus bedoeld ofzo hé, als je komt opscheppen over een Samsung smartphone op een Apple topic moet je wel tegen een stootje kunnen niet ;-)
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Eekhoorn schreef:
Wat voor een antwoord is dat nu op hetgeen ik heb gepost?
´t was niet serieus bedoeld ofzo hé, als je komt opscheppen over een Samsung smartphone op een Apple topic moet je wel tegen een stootje kunnen niet ;-)
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

Oei, de regels voor dubbel posten gelden hier precies niet voor Apple gebruikers ;-)
MClaeys schreef:Samsung heeft een paar repair centers ja, maar voor het meeste werken ze met Dynalogic samen. Genoeg horrorverhalen over te lezen maar men laatste ervaring was toch eens positief.

Sent from my Lenovo K33a48 using Tapatalk
Ach, je leest over elke dienst horrorverhalen (goeie ervaringen worden natuurlijk veel minder gepost.)
Voor het herstellen van gebroken schermen van hun flagships zijn ze trouwens goedkoper dan alle repairshops om de hoek.
Geert2800
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 47 keer

butskristof schreef:
Eekhoorn schreef:Want die akties zijn leuk zoals bij bv MM maar steekt daar maar eens uw toestel binnen, schijt aan de knikker, ik heb er vorig jaar nog ervaring mee gehad met de brakke klantendienst en reparatie dienst van MM.
Heeft Samsung ondertussen ook geen centrale officiële repair centres waar je je toestel kan binnen brengen voor garantie?
Service na verkoop is wel een punt voor Apple in dat geval. Genoeg Authorised en Premium service partners die alles kunnen afhandelen onafhankelijk van waar het is aangekocht + binnen een heel redelijke termijn.
Men pa heeft een samsung en na nog geen week was er iets mis mee. Samsung gebeld en die hebben ons doorgestuurd naar een service center 10min van ons thuis. 2 dagen later was hij al gemaakt.

Nu Apple een store heeft in Brussel is het een ander verhaal, maar ervoor moest je ofwel naar NL rijden, een week op je herstelling wachten of 29€ betalen en had je enkele dagen later een vervang iphone.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Er zullen ongetwijfeld nog wel Apple Stores bijkomen. Er doen al een tijdje geruchten over winkels in Bruggen en Antwerpen (die laatste is wel nogal stil de laatste maanden).
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Geert2800 schreef:Men pa heeft een samsung en na nog geen week was er iets mis mee. Samsung gebeld en die hebben ons doorgestuurd naar een service center 10min van ons thuis. 2 dagen later was hij al gemaakt.
Als er na een week al iets mis is, zou ik eigenlijk niet content zijn met een herstelling maar een nieuwe verwachten.
Geert2800
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 47 keer

Tomby schreef:
Geert2800 schreef:Men pa heeft een samsung en na nog geen week was er iets mis mee. Samsung gebeld en die hebben ons doorgestuurd naar een service center 10min van ons thuis. 2 dagen later was hij al gemaakt.
Als er na een week al iets mis is, zou ik eigenlijk niet content zijn met een herstelling maar een nieuwe verwachten.
Er was 1 contactje waar de simkaart mee contact maakte iets teveel naar binnen geplooid waardoor die niet altijd contact gaf aan de simkaart vandaar dat hij meer geen ontvangst als wel.

Na dat klein probleempje heeft hij er geen problemen mee gehad. Loopt er nog altijd mee rond maar gebruikt wel geen internet op zijn smartphone. De mens is ook al in de 70j dus...
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

road rebel schreef:
Eekhoorn schreef:
Wat voor een antwoord is dat nu op hetgeen ik heb gepost?
´t was niet serieus bedoeld ofzo hé, als je komt opscheppen over een Samsung smartphone op een Apple topic moet je wel tegen een stootje kunnen niet ;-)
Ik ben een Apple fanboy beste alleen geen isheep, dat is nog wat anders.
Wie daar 1329 euro wil aangeven dat is hun zaak maar dat vind ik er gewoon los over en vooral omdat het nog niet eens het beste is; aan de zijkant nog randen, die inkeeping is afschuwelijk, geen touch id gaan ze nog gevoelen, wat als je dat spel eens laat vallen e, geen garantie op glas, tis een en al glas, zeer mooi zeer zeker maar extra breekbaar ook, zal schoon centje kosten dan, kan je bijna een nieuwe kopen zeker haha.
Ze hebben ook nog niet het beste scherm insteken en ik had minstens een 16MP camera verwacht en ja ik weet het, mp zegt absoluut niet alles maar toch.
Ook nog steeds dacht ik ip67 ook, minder lichthelderheid etc... Ios 11 is wel top, dat glas is top en de achterkant vind ik oke.
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Ik heb op zich ook wel schrik voor de herstelprijzen van de X. De 7 Plus is nu 179 euro voor het scherm en 409 euro voor een volledige omruiling (waterschade, frame gebogen, gebarsten, zowat alles zolang hem nog grotendeels in één stuk hangt).
Die OLED's zijn geen goedkope zaken om te vervangen, als ik bij samsung zie dat het scherm alleen vervangen al dikwijls een goeie 300 euro is.. Omruiling zal wel minstens 499 zijn voor iPhone X, scherm geen idee..

Ik las hier wel nog iets interessant:
iceke schreef:Voor het herstellen van gebroken schermen van hun flagships zijn ze trouwens goedkoper dan alle repairshops om de hoek.

Idem Apple eigenlijk, hoewel het vaak een paar werkdagen duurt. Sinds de 6s met die 3D Touch schermen zijn die redelijk moeilijk na te maken en bieden iFixit en China meestal niet echt noemenswaardig goedkopere alternatieven meer. En de herstellingen zijn ook moeilijker.
Tot en met de 6 was het allemaal nog redelijk te doen en kon je min of meer degelijke vervangonderdelen gemakkelijk online vinden, alles daarna is eigenlijk goedkoper om gewoon de prijs te betalen die Apple vraagt..
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Klopt, vanaf de 6 begin ik zelfs niet meer aan herstellen. Teveel gedoe.

Sent from my Lenovo K33a48 using Tapatalk
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Nog iemand last van een zeer snel leeglopende batterij na upgrade naar ios11?
Kom nu nog amper 4u toe waar ervoor ik aan het dubbele zat?
Of is het gewoon toeval en is mijn batterij het aan het begeven?
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

MClaeys schreef:Klopt, maar de gemiddelde Apple gebruiker .
wist pas na de keynote dat er nieuwe toestellen waren
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Welk toestel?

Die 'mijn batterij loopt sneller leeg en mijn toestel is trager' hoor je elke keer opnieuw na een update. In praktijk is het meestal gewoon omdat de eerste dagen na de update er nog veel in de achtergrond gebeurt. Ik denk aan Spotlight, gezichtsherkenning in foto's, machine learning voor Siri, ...
Net na een update gaat er nogal wat werk zijn, zeker met een grote update zoals iOS 11, en dus gaat je toestel daar in het begin wat van afzien. Na een paar dagen zou het wel terug wat moeten normaliseren en teruggaan of verbeteren.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

@ 1207

Ik ben geen apple gebruiker en heb toch heel de keynote gevolgd.

Dus zou het raar vinden dat een apple gebruiker daar niet naar keek?
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

1207 schreef:
MClaeys schreef:Klopt, maar de gemiddelde Apple gebruiker .
wist pas na de keynote dat er nieuwe toestellen waren
Vroeger ja, tegenwoordig staat elk lek al lang en breed meermaals in elk magazine en krant. Die pikken ook graag een graantje mee, dus de gemiddelde gebruiker weet het al van tevoren net als de rest.

Sent from my Lenovo K33a48 using Tapatalk
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Gaat over de 6s plus.
Verschil is echt significant.
En we zijn nu toch wel al geruime tijd verder na de release.
remus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 28 dec 2009, 15:05
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 15 keer

Heb hier op men 7plus ook de indruk dat de batterij veel sneller leegloopt sinds ios11


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8270
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

Dit zal zoals gebruikelijk wel weer beteren in de .1 en de .2 releases.
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Zal waarschijnlijk door de bugs komen.
Wat geduld hebben.
Er is meende ik nen nieuwe update gekomen.
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

MClaeys schreef:dus de gemiddelde gebruiker weet het al van tevoren net als de rest.
ons ma is een gemiddelde gebruiker als je naar de tientallen/hodnerden miljoenen gebruikers kijkt
die weet niet eens welk model haar iPad is en tegen kerstmis heeft die geen idee welke de laatste nieuwe is :)

die weet gewoon dat et marcheert en ze geen miserie heeft
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

remus schreef:Heb hier op men 7plus ook de indruk dat de batterij veel sneller leegloopt sinds ios11


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb ook de indruk dat het sneller gaat, maar veel sneller valt wel mee vind ik. Scheelt misschien 10% op een dag bij mij.
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1267
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 170 keer

Ik heb ook het gevoel dat mijn iPad sneller leegloopt maar ik heb deze morgen 11.0.1 geïnstalleerd die die probleem misschien zal oplossen.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Mijn SE gaat langer mee sinds zondag (de eerste 5 dagen na update naar iOS 11 ging het sneller plat).
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Mijn inschatting van een significante kortere (half!) gebruikstijd blijkt wel redelijk deze studie te benaderen!
Wel degelijk issues met ios11 dus.

https://betanews.com/2017/09/25/ios-11-battery-drain/
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

Wel grappig die comments onder dat artikel, het grootste probleem is blijkbaar niet dat uwen telefong 2x sneller leeg is, maar dat het control center op geen hol trekt.
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 875
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 66 keer

Was ook het eerste dat mijn vriendin zei, dat control center trekt op niets.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Voor de iPhone 8 plus (z'n toekomstige) bezitters... https://be.hardware.info/nieuws/53610/a ... -behuizing
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”