Weyts pleit voor verbod op 'asociale' radarverklikkers

Ander nieuws dat te maken heeft met topics die op userbase kunnen besproken worden
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Ik begin dit land meer en meer te haten:

http://www.vanmorgen.be/2017/12/07/slec ... t-betaalt/

Ooit eens legaal gechanteerd geweest om een boete in een zone30 te moeten ophoesten ondanks illegaal geplaatste borden in strijd met regels BIVV, en mijn verweer werd genegeerd door de overheid. Dus na 1e brief, 2e brief met een hoger bedrag ondanks mijn verweer. En brief dat procureur voldoende elementen had om te vervolgen.

Ik pleit dus voor alle technologische maatregelen om het geld uit de kas van deze dieven te houden.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

ub4b schreef:Ik begin dit land meer en meer te haten:

http://www.vanmorgen.be/2017/12/07/slec ... t-betaalt/

Ooit eens legaal gechanteerd geweest om een boete in een zone30 te moeten ophoesten ondanks illegaal geplaatste borden in strijd met regels BIVV, en mijn verweer werd genegeerd door de overheid. Dus na 1e brief, 2e brief met een hoger bedrag ondanks mijn verweer. En brief dat procureur voldoende elementen had om te vervolgen.

Ik pleit dus voor alle technologische maatregelen om het geld uit de kas van deze dieven te houden.
Ik heb het al lang gezegd maarja... kans is zo zo klein.......maar als ik ooit een groot bedrag win met millions/lotto ofzo dan ben ik hiere weg , weg uit dit stressgedoe, belgie is een stressieland vind ik, opgejaagd etc... en velen kunnen zeggen ma ba nee gij en toch zeg ik dat het dat wel is.
Vraag het maar eens aan de mensen die bv in Spanje/Portugal en noem maar op zitten, ze zeggen het allemaal.
Ik zou hier zeker weg zijn en nu nu het zo koud is zou ik ook op een plaats zitten waar het minstens 20 graden is. Ik haat koude en sneeuw en regen, bah.
Tttsss
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Ik kan ze niet horen, maar nood breekt wet:
https://www.een.be/een/la-vie-en-rose

't Gras is altijd groener aan de overkant.
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1099
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

ub4b schreef:Ooit eens legaal gechanteerd geweest om een boete in een zone30 te moeten ophoesten ondanks illegaal geplaatste borden in strijd met regels BIVV, en mijn verweer werd genegeerd door de overheid. Dus na 1e brief, 2e brief met een hoger bedrag ondanks mijn verweer. En brief dat procureur voldoende elementen had om te vervolgen.
Verweer op een OI heeft weinig tot geen nut. Als je zeker bent van je stuk: laten voorkomen op de politierechtbank en vooral het parket niet vóór de zitting op de hoogte brengen wat je verweer is.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”