voor hetzelfde geld hoe besparen op Telecom

Ander nieuws dat te maken heeft met topics die op userbase kunnen besproken worden
Plaats reactie
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Na enig zoekwerk,heb ik uit de uitzending 'voor hetzelfde geld' het onderwerp besparen op Telecom uit kunnen lichten
De link onderaan.


http://www.een.be/programmas/voor-hetze ... comfactuur
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

* Dat een telenet medewerker beweerde dat de klant die overstapt naar scarlet in 99% van de gevallen, binnen de week terugkomt - is er ferm over
* dat telenet beweert, dat men 'iets nieuw' op de markt gaat brengen waarbij 200mbps wifi speeds wel haalbaar zijn, is er ook over

Ik hoop dat gans die raportage de mensen laat nadenken, dat telenet 'ongebruikte' luxe bevat voor velen
de koe zegt boe
didi79
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1056
Lid geworden op: 25 jun 2007, 17:19
Locatie: 8930 Rekkem
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 108 keer
Recent bedankt: 1 keer

Had het op tv gezien.
Sommige beweringen van Telenet zijn echt van de pot gerukt:
- Met 30Mbps kom je niet toe voor HD streaming
- 99% van mensen die veranderen naar een andere provider, komen binnen de week terug

Anderzijds gaan ook de programmamakers niet vrijuit:
200Mbps via wifi kan niet ? Misschien nog niet mainstream, maar veel toestellen die vandaag verkocht worden kunnen het wel...


Als er ook maar enkele mensen beseffen dat ze opgelicht zijn zich met marketing trucs laten overtuigen hebben om een duur product te nemen dat ze niet nodig hebben, dan is de opzet van het programma geslaagd.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

de ene content-provider (VRT) welke de andere (TN/vier&vijf) aanvalt met open vizier! Zou er misschien eindelijk dan toch eens een barst komen in het duopolie schild? Zeker nu zij ervoor gezorgd hebben dat Base en VTM eigenlijk buiten spel gezet werden...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

bambipower schreef:* dat telenet beweert, dat men 'iets nieuw' op de markt gaat brengen waarbij 200mbps wifi speeds wel haalbaar zijn, is er ook over
bwa. Men is bezig met "de technologie te ontwikkelen", daar versta ik gewoon onder dat ze bezig zijn met een nieuwe router met de nieuwe wifi standaarden. Beetje verbloemde verwoording wat je dus van een marketing directeur kan verwachten.
didi79 schreef:200Mbps via wifi kan niet ? Misschien nog niet mainstream, maar veel toestellen die vandaag verkocht worden kunnen het wel...
Het programma is dan ook vooral voor mainstream mensen, lijkt me dus geen foute bewering in dat programma :) Het gaat immers over besparen, niet over hoe je met bepaald materiaal toch die snelheid kan halen ;).
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

didi79 schreef:Sommige beweringen van Telenet zijn echt van de pot gerukt:
- Met 30Mbps kom je niet toe voor HD streaming
Ik heb het filmpje nu gezien... en het antwoord kwam gewoon van de helpdesk... niet verwonderlijk dat je dergelijke antwoorden krijgt dan (al zou dit natuurlijk totaal niet mogen).
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Kijk ook even naar de al gegeven reacties in http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 8&start=20
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Ik ben van telenet naar proximus gegaan en ik betaal ong 13 euro per maand minder. Dat is niet van het maar 13 euro aan 12 maanden en als alleenstaande zijn alle beetjes mooi meegenomen.

Wat heb ik genomen; internet comfort maar ik heb wel 650GB per maand waarmee ik zeker toekom ;).
Proximus tv uiteraard ook.
Ik betaal wel voor tv overal en tv replay + derbij. (onthoud dus wel dat ik dat bij telenet er niet betaalde, had ik dit bijgenomen bij telenet dan zou ik nu me 23 euro per maand besparen).
En als laatste heb ik all foot (meer voetbal) voor slechts 15 euro per maand.

Vaste telefonie heb ik niet. Alleen gsm maar dat is iets dat apart is.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Het telecom filmpje is gemixt,met nog twee andere fimpjes(een van kleine herstellingen met klein elektro,en een van fietsen met een elektro moter).Achteraf was er ook nog een babbel tussen de drie personages.
Daar werd ook nog duidelijk gezegd,dat Netflix ook geen extra vlugge lijn vraagt(velen weten dit niet,maar dat zal normaal zijn,als men de helpdesk van Telenet gehoort heeft,in het filmpje),maar men met een lijn v/e 5 mbps al naar Netflix kan kijken.
Bij Proximus kan men ook nog altijd de digicorder aankopen(men krijgt dan 2 jaar garantie) en op deze manier kan men ook 8€ p/m besparen,na 2,5 jaar.
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Berichten: 503
Lid geworden op: 22 maa 2012, 19:29
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 55 keer

Bij Proximus kan men ook nog altijd de digicorder aankopen(men krijgt dan 2 jaar garantie) en op deze manier kan men ook 8€ p/m besparen,na 2,5 jaar.
Voor de duidelijkheid, dat is bij Telenet ook het geval :-)
Dimi-SMART
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2017, 12:18

Modbreak:
spam
wie is het ook beu is elke maand te veel te betalen voor je maandelijkse telecom factuur ?
Ik heb de oplossing voor meer info :https://www.facebook.com/profile.php?id=100015518703677
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Nicopara schreef:
Bij Proximus kan men ook nog altijd de digicorder aankopen(men krijgt dan 2 jaar garantie) en op deze manier kan men ook 8€ p/m besparen,na 2,5 jaar.
Voor de duidelijkheid, dat is bij Telenet ook het geval :-)
Bij Proximus kan men geen decoders meer aankopen maar enkel huren
Gebruikersavatar
bitbite
Premium Member
Premium Member
Berichten: 558
Lid geworden op: 18 dec 2012, 14:01
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 42 keer

Dimi-SMART schreef:...
Uw eerste bericht in een stokoude thread plaatsen en meteen een link naar uw eigen winkeltje: spammer! :nono:
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”