Klachten Base - Belgacom - proximus - Telenet enz.....

Ander nieuws dat te maken heeft met topics die op userbase kunnen besproken worden
Plaats reactie
mac_donaldo
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 135
Lid geworden op: 14 apr 2015, 10:16
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Grappige website. Er zit hier en daar een serieuze mededeling bij, maar ook een heel pak die overduidelijk zijn geschreven door een bende marginalen die niks beters te doen hebben precies (ps : ik spreek niet over telecom gerelateerde zaken aldaar).

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
mac_donaldo
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 135
Lid geworden op: 14 apr 2015, 10:16
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

Dan moet het toch 'n hele grote bende zijn die in elke gemeente,stad aanwezig zijn.
De locaties waar de klacht van komt staat er telkens bij,als je verder gaat op elk bericht
Laatst gewijzigd door mac_donaldo 01 mei 2015, 12:06, in totaal 1 gewijzigd.
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

mac_donaldo schreef:Dan moet het toch 'n hele grote bende zijn.
De locaties waar de klacht van komt staat er telkens bij,als je verder gaat op elk bericht
Bij Scarlet bijvoorbeeld al 2 die klagen dat er te weinig tv-zenders zijn...

Noem ik ook niet echt helemaal serieus hoor...
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Dat is exact wat ik bedoel : je weet toch wat je koopt? Of neem je het goedkoopste bij Scarlet om dan te klagen dat er niet evenveel zenders beschikbaar zijn als bij Proximus/Telenet welke een pak meer kosten?

Dit is nog zo een grappige : http://www.ontevredenklanten.be/klacht/ ... ling/20899
Wat is het volgende : diezelfde klant die een tarbot wilt van exact 41,2cm lang en een gewicht van 4,320 gram?

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

En dan een klacht bij De Lijn van een Buzzy Pass die zogezegd niet geldig zou zijn op de kusttram, daar geloof ik niks van, naar mijn weten is een Buzzy Pass net als de Omni Pass geldig op alle bussen en trams van De Lijn en dat in gans Vlaanderen behalve bij de snelbussen in Limburg.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

zenders te weinig? Wel integendeel, er zijn juist zenders te veel! Echte klacht gaat erover dat deze vele zenders weinig voorschotelen wat het bekijken waard is :-(
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
mac_donaldo
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 135
Lid geworden op: 14 apr 2015, 10:16
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

Zenders die het bekijken niet waard zijn,zitten evengoed in duurdere formules.
Van de 75 zenders nu mogen er voor mij persoonlijk de helft verdwijnen.
Ook al zakt de prijs niet.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Van die 75 zenders zijn de meeste ervan enkel in SD beschikbaar, het aantal HD zender mag men serieus opvoeren vooral de zenders die in het aanbod zitten en enkel in SD beschikbaar zijn mag men eens de HD varianten in het aanbod opnemen zoals de 3 NPO zenders, de 4 BBC zenders, ARD, ZDF, alle 5 Franse zenders, ...enz.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

al deze HD zenders kunt ge gratis (FTA) bekijken via satelliet! Met uitzondering van de NPO zenders...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
mac_donaldo
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 135
Lid geworden op: 14 apr 2015, 10:16
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

wied schreef:al deze HD zenders kunt ge gratis (FTA) bekijken via satelliet! Met uitzondering van de NPO zenders...
Kost alleen maar meer.
Niet iedereen is voor sateliet,en willen NPO zenders zeker niet missen.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

En bovendien mag niet iedereen een schotel antenne plaatsen vooral degenen die in een flatgebouw wonen, reglement van syndicus en mede eigenaars je weet wel.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

apestaart schreef:En dan een klacht bij De Lijn van een Buzzy Pass die zogezegd niet geldig zou zijn op de kusttram, daar geloof ik niks van, naar mijn weten is een Buzzy Pass net als de Omni Pass geldig op alle bussen en trams van De Lijn en dat in gans Vlaanderen behalve bij de snelbussen in Limburg.
Idd, nog zo een zeververhaaltje :-)
https://www.delijn.be/nl/vervoerbewijze ... -pazz.html

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
mac_donaldo
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 135
Lid geworden op: 14 apr 2015, 10:16
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

Dan moeten we nergens noch 'n klacht serieus nemen.
Iedereen kan dus schrijven wat ie wil.
Kunnen we deze topic niet beter houden enkel over Telecom aanbieders.
Er komen dagelijks nieuwe klachten bij.
http://www.ontevredenklanten.be/
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 810
Lid geworden op: 28 sep 2003, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 39 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bedankt voor deze geweldig entertainende site, leuk als je je even verveeld.....

http://www.ontevredenklanten.be/klacht/ ... mers/19731
:roll:
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1783
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 347 keer
Bedankt: 249 keer

Blijkbaar opgericht door dezelfde gast die de communicatie verzorgde voor Bhaalu: Yuri Hellyn met z'n bedrijfje Suri: http://www.suri.be/

De wereld is klein.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2969
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

Heb zo'n flauw vermoeden dat men met al die klachten niet veel gaat aanvangen.
De site blijkt meer een soort uitlaatklep te zijn.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Kenw00t schreef:Blijkbaar opgericht door dezelfde gast die de communicatie verzorgde voor Bhaalu: Yuri Hellyn met z'n bedrijfje Suri: http://www.suri.be/

De wereld is klein.
Ik had ook al eens verder gekeken en die naam tegengekomen. Echter kon ik die niet meteen thuis brengen. Maar je hebt gelijk!

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

krisken schreef: Dit is nog zo een grappige : http://www.ontevredenklanten.be/klacht/ ... ling/20899
Heel toevallig, identiek hetzelfde aan de hand gehad bij 'den Aldi'.
33 tubes tandpasta aangerekend, in plaats van 3. Gelukkig had ik het gezien voor dat ik buiten was.

Wat is eigenlijk de bedoeling van dit topic ???
mac_donaldo
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 135
Lid geworden op: 14 apr 2015, 10:16
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

Sylvester schreef: Wat is eigenlijk de bedoeling van dit topic ???
Dagelijkse klachten over meerdere Telecom aanbieders.
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

Denk je niet dat er ook dagelijks wordt geklaagd over McDonalds, Dash, schoenmaker Berendsen, files en het weer en....?
mac_donaldo
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 135
Lid geworden op: 14 apr 2015, 10:16
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

Sylvester schreef:Denk je niet dat er ook dagelijks wordt geklaagd over McDonalds, Dash, schoenmaker Berendsen, files en het weer en....?
Daar zijn we hier minder mee.Wat nochtans voorkomt.
Waarom klagen velen hier dan dagelijks over hun provider.
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

Omdat het een forum is. Iemand die geen problemen heeft, gaat dat niet op internet verkondigen. Daarom dat het lijkt alsof er 'velen' klagen.
Relatief gezien klopt die 'velen' dus van geen kanten.
Waar je eventueel wel iets mee kan, is de verhouding tussen het aantal meldingen. Telenet heeft bijvoorbeeld veel minder klachten dan Proximus.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
mac_donaldo
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 135
Lid geworden op: 14 apr 2015, 10:16
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

Sylvester schreef:Iemand die geen problemen heeft, gaat dat niet op internet verkondigen. Daarom dat het lijkt alsof er 'velen' klagen.
[/size]
Het zijn dagelijkse(problemen) klachten.
In werkelijkheid zijn het er nog veel meer.In Belgie met +5.000.000 internet gebruikers?
Post aangepast
Laatst gewijzigd door mac_donaldo 02 mei 2015, 10:27, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

Natuurlijk zijn er dagelijkse problemen en klachten. Dat is in verhouding tot het aantal klanten.
Heel normaal.
Dus eigenlijk is dit een nietszeggend topic.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2969
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

Maar het was wel leuk om te weten dat er zo'n een klachtensite bestaat :angel:
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
mac_donaldo
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 135
Lid geworden op: 14 apr 2015, 10:16
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

Sylvester schreef: Dus eigenlijk is dit een nietszeggend topic.
Als dat zo is,waarom dan nog 'n nieuwe topic starten,met een klacht dat regelmatig voorkomt.Wat voor nut heeft dat dan nog.Uiteindelijk zal je toch zelf de provider moeten contacteren,wil je het probleem opgelost hebben.
Dan moeten ze ook niet posten dat het internet is uitgevallen,waar dat ook zo is op dat moment,merken dat zelf wel.
Tenslotte kan je dan beter de provider bellen,wat er loos is.
Laatst gewijzigd door mac_donaldo 02 mei 2015, 17:45, in totaal 1 gewijzigd.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2050
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

mac_donaldo schreef:
Sylvester schreef: Dus eigenlijk is dit een nietszeggend topic.
Als dat zo is,waarom dan nog 'n nieuwe topic starten,met een klacht dat regelmatig voorkomt.Wat voor nut heeft dat dan nog.Uiteindelijk zal je toch zelf de provider moeten contacteren,wil je het probleem opgelost hebben.
Dan moeten ze ook niet posten dat het internet is uitgevallen,waar dat ook zo is op dat moment,merken dat zelf wel.
Tenslotte kan je dan beter de provider bellen,wat er loos is.
Inderdaad, dat is zo. Waarom zou je een topic starten met een verwijzing naar een site waar schijnbaar véél klachten staan?
Vraag aan de topic starter : wat wil je er eigenlijk mee zeggen?
Kom eens een keer af met statistieken. Als bepaalde problemen in een gebied veel meer voorkomen, of als er meer klachten zijn dan het jaar ervoor, daar kan je al iets mee doen.

Maar hier verwijzen naar zo'n pagina heeft geen zin. Dat is vergelijkbaar met sensatiegerichte massahysterie, en is misschien wel de bedoeling van de maker van die site.
De site zegt niets.
Het contacteren van de provider is het eerste dat je inderdaad moet doen. Lukt het na een aantal keren niet om iets opgelost te krijgen, contacteer dan de ombudsman.

Maar begrijp me niet verkeerd, men mag dit gerust op internet posten, dit neemt niet weg dat je misschien toch een antwoord gaat vinden onder lotgenoten.

Wat ik eerder al zei : het enige dat me op die site intrigeert is het veel hogere aantal klachten bij Proximus t.o.v. Telenet. Nochtans vermoed ik dat beiden evenveel en gelijkaardige problemen hebben. Toch eens leuk om over na te denken.
mac_donaldo
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 135
Lid geworden op: 14 apr 2015, 10:16
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

Proximus is veel groter dan Telenet.scarlet enz.....
Proximus heeft veel maar klanten dan Telenet.
Telenet zit alleen in het vlaams gedeelte van Belgie.
En het is niet dat er dagelijks zo veel klachten binnenstromen op beiden.
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1742
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

Kijk, dat is nu eens plezanter. Uitzoeken waarom daar zoveel klachten bij Proximus staan.
Je gaat me toch niet vertellen dat Proximus meer dan 3 x zoveel klanten heeft dan Telenet in Vlaams gebied?
Want er zijn meer dan 3 x zoveel klachten bij Proximus.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Dat er meer klachten zijn bij Proximus dan bij Telenet is te verklaren dat er bepaalde diensten meer bepaald digitale TV bij Proximus slechter werken, zo heb ik op de Proximus forum veel klachten gelezen van mensen die verschillende keren hun decoder en modem moeten opstarten omdat ze vaak vastlopen of problemen hebben met nPVR opnames om die te bekijken, de laatste tijd zijn er klachten van gewiste nPVR opnamen die steeds op de lijst van opgenomen programma's terugkomen en dat zijn van die hardnekkige problemen die niet opgelost raken, zulke klachten hoor ik toch niet bij Telenet.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Sylvester schreef:
mac_donaldo schreef:
Sylvester schreef: Dus eigenlijk is dit een nietszeggend topic.
Als dat zo is,waarom dan nog 'n nieuwe topic starten,met een klacht dat regelmatig voorkomt.Wat voor nut heeft dat dan nog.Uiteindelijk zal je toch zelf de provider moeten contacteren,wil je het probleem opgelost hebben.
Dan moeten ze ook niet posten dat het internet is uitgevallen,waar dat ook zo is op dat moment,merken dat zelf wel.
Tenslotte kan je dan beter de provider bellen,wat er loos is.
Inderdaad, dat is zo. Waarom zou je een topic starten met een verwijzing naar een site waar schijnbaar véél klachten staan?
Vraag aan de topic starter : wat wil je er eigenlijk mee zeggen?
Kom eens een keer af met statistieken. Als bepaalde problemen in een gebied veel meer voorkomen, of als er meer klachten zijn dan het jaar ervoor, daar kan je al iets mee doen.

Maar hier verwijzen naar zo'n pagina heeft geen zin. Dat is vergelijkbaar met sensatiegerichte massahysterie, en is misschien wel de bedoeling van de maker van die site.
De site zegt niets.
Het contacteren van de provider is het eerste dat je inderdaad moet doen. Lukt het na een aantal keren niet om iets opgelost te krijgen, contacteer dan de ombudsman.

Maar begrijp me niet verkeerd, men mag dit gerust op internet posten, dit neemt niet weg dat je misschien toch een antwoord gaat vinden onder lotgenoten.

Wat ik eerder al zei : het enige dat me op die site intrigeert is het veel hogere aantal klachten bij Proximus t.o.v. Telenet. Nochtans vermoed ik dat beiden evenveel en gelijkaardige problemen hebben. Toch eens leuk om over na te denken.
En de helft van die klachten is er niks van waar, zoals die Puzzy Pazz die zogezegd niet geldig zou zijn op de kusttram, klinklare nonsens, want zowel Buzzy Pazzen als Omni Passen zijn geldig op alle trams en bussen van De Lijn en dat in heel Vlaanderen behalve op de snelbussen in Limburg.
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1783
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 347 keer
Bedankt: 249 keer

Heel die site lijkt me gewoon met een dikke korrel zout te nemen aangezien er geen kwaliteitscontrole is. Lees eens de klachten over de Belgische Distributie van mensen die hun reclamefolder een dagje niet gekregen hebben. "Wat een ramp!!1! Nu kunnen we onze bonnen niet gebruiken om voordeel te doen." Een magneet voor marginalen dus. Heb nooit geweten wat mensen bezielt met die bonnetjesverzamelwoede.
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 919
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 76 keer
Bedankt: 174 keer
Recent bedankt: 1 keer

Die van "de Lijn" zijn best wel ok. Vooral het 'gevoel' dat je blijkbaar kan meegeven. 'helemaal van streek' :-)
Als ik dat zo lees worden bussen enkel door losgeslagen gangsters bestuurd ;-)
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

Dat de helft van die klachten is er niks van waar is (zoals die Puzzy Pazz die zogezegd niet geldig zou zijn op de kusttram), en dat je alles met een dikke korrel zout moet nemen, is wellicht juist.

Maar hier en daar zie je toch een patroon, zoals:
  • - herhaaldelijk klachten van het niet toekennen van de cashback bij Samsung (waarbij ze de info geven dat het 16 weken kan duren, en als dan iemand reclameert, een antwoord krijgt dat de actie niet meer geldig is :()
    - klachten over garantie (vb: Galaxy S4 aangekocht in een Proximus winkel, Proximus brengt de klant in contact met de herstelfirma (DYNAFIX), die herstelling onder garantie weigert. Wettelijk heeft de klant niets te maken met een Proximus onderaannemer, en is als verkoper gehouden aan het naleven van de garantievoorwaarden.
    - enz.
Dus toch wel eens leuk om te lezen :).

Maar ik voel er niets voor om hier op Userbase ook zo'n klachten topic te hebben (zelfs beperkt tot enkel Telecom aanbieders). Hier komen ook mensen met een probleem (technisch, adminstratief, ...) maar met de bedoeling om hulp te krijgen van de community.
Mensen die alleen maar klagen, omdat ze gefrustreerd zijn, of omdat het deugd doet om het van zich af te schrijven (maar niet echt een oplossing zoeken voor hun probleem) moeten niet bij Userbase zijn, maar kunnen gerust bij http://www.ontevredenklanten.be/ terecht :lol: .
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”