Het komt misschien ongeduldig over, maar op de helpdesk van Maginon neemt men nu eenmaal de telefoon niet graag op blijkbaar.epiphonix schreef:Iemand een idee waarom mijn smart plugs elke dag opnieuw moet ingesteld worden? Ik stel de smartplug 's morgens in, kan er de hele dag mee werken, maar de volgende morgen, na de nacht, kan ik alle plugs een voor een benaderen via hun wifi om de instellingen even opnieuw te saven.
[Post made via mobile device ]
Aldi geeft de mogelijkheid om binnen een maand een artikel terug te brengen, dus zou ik graag willen weten of dit probleem kan opgelost worden, anders zal ik de smartplugs helaas voor mij moeten gaan ruilen tegen m'n geld.
Ik weet ondertussen ook dat het blijkbaar gaat over enkele uren inactiviteit van de app en de plugs. Na enkele uren moet ik elke plug terug apart benaderen via wifi en even de data terug saven, zonder wat te wijzigen. Nadien kan ik terug van overal de plugs bedienen. Dom dus als je net enkele dagen van huis weg bent en wat leven in huis wilt simuleren bijvoorbeeld.