[

mensen die geen schotel wensen op te hangen, kunnen kiezen voor TV met een kaartje van TN!Lord Utopia schreef:De aanschafkost van TV Vlaanderen is anders ook niet al te min, moet je nog een schotel erbij nemen en hem ergens hangen. Packs kunnen wel voordelig zijn...
herladen doe ik steeds voor 15,00 €, omdat mijn vrouw de 75 belminuten hiervan gebruikt in haar dual-sim GSM! Uiteraard heb ik meerdere MV simkaartjes, zodat ik deze maandelijks kan afwisselensilencer schreef:herlaad dan voor 15eur, kun je de helft weer recupereren (bellen over voip).
Normaal niet.satsurfer schreef:Dus m.a.w. Je hebt 1 maand vooropzeg, dus dan wacht je tegen dat alles opgeleverd is, en moet je nog -nutteloos- maand extra betalen voor je oude ISP?
De huur van de decoder en 11.90 euro voor het TV abonnenemt.er zit wel een decoder met hd in...maar 20 € verschil/maand?
Tik tok, tik tok... veel tijd is er niet meer.Petrikske schreef:Wij hebben uw vraag ontvangen en geregistreerd onder contactnummer: *****
Wij streven ernaar uw vraag voor 6-11-2013 te beantwoorden.
Satsurfer,hoe komt U aan een bedrag van 46€? ik zie alleen maar bedragen staan ver boven de 50€.satsurfer schreef:46 € internet+tel+tv
dus 8 €/maand voor decoder (contract 1, 2 jaar?)
die site is toch niet duidelijk hé....dat ze gans hun gamma eens duidelijk voorstellen...
Maar als je vaak internationaal moet bellen betaal je toch snel meer niet?raf1 schreef:En als TV Vlaanderen inderdaad een FRITZ!Box 7360 kosteloos in bruikleen geeft, is dit écht wel een interessante aanbieding.
Je kan via de dialing rules toch een andere VOIP provider instellen voor buitenlands verkeer?Petrikske schreef:Maar als je vaak internationaal moet bellen betaal je toch snel meer niet?
Pff.... man man, denk dat we stillekes bij onze 4mbit blijven voorlopig :-/krisken schreef:Belgacom is het 100% zeker niet... En EDPnet is het evenmin. Sinds gisteren hoor ik zelfs de naam Belgian Telecom waaien...
Ik veronderstel dat hij z'n voorkeur geeft aan BGC... ondanks dat het elders in een andere verpakking misschien enkele euro's goedkoper kan.satsurfer schreef:Ja, uw Engels spreekwoord vat ik niet,
Moest iedereen zo denken dan had BGC of TN geen klanten meer... dus er spelen genoeg andere (subjectieve) factoren.satsurfer schreef:tja, in mijn -subjectieve- beleving 10 euro/maand prijsverschil noem ik niet enkele euro's