Handleiding VOIP: OVH

Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 523 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 203 keer

Re: Handleiding VOIP: OVH

Berichtdoor Jack Daniels » 2 weken 2 dagen 9 uur geleden (13 Apr 2017, 12:59)

Volgens mij gaat er dan ook geen betaling meer uitgevoerd worden als je je kredietkaart weer verwijderd hebt.
MacMini - Vu+ Zero - Fritz!Box 7490 + VoIP - 12x Sunpower 318 zonnepanelen

blaatpraat
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 23 keer
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer

Berichtdoor blaatpraat » 2 weken 2 dagen 9 uur geleden (13 Apr 2017, 13:02)

Ik heb een PP waar mijn visa alsook mijn gewone bankrekening aan gekoppeld zitten.
Als ik iets moet betalen via PP (al dan niet automatisch) staat deze ingesteld op 1) saldo, 2) bankrekening, 3) visa, meestal dus het tweede (gebeurd maar bitter weinig dat ik saldo heb staan).

Bij OVH betalen via PP heb je geen optie om voor bankrekening te kiezen, het gaat dus tussen saldo en visa.
Ontvangende partij kan dit blijkbaar uitschakelen.

Visa-kaart koppelen en nadien verwijderen is dus geen optie.

Wat wel een optie kan zijn, is om je PP saldo op te laden, en zo maandelijks te betalen, via https://www.paypal-opladen.be/nl/opwaarderen .
(Ja, die site is van paypal zelf)
Dan wordt er niet aan je visa gekomen.

Of je laat het gewoon zo, en ziet maandelijks dan die 1,20 die via PP, via visa, via domiciliëring van je rekening gaat.

Simon963
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Berichtdoor Simon963 » 2 weken 2 dagen 9 uur geleden (13 Apr 2017, 13:14)

Ik heb voldoende saldo staan op mijn PP en had het liefst gewoon elke maand daar automatisch 1,20 laten afgaan.
Dan zorg ik er zelf wel voor dat er altijd voldoende saldo op PP staat, zo nooit geen problemen.
Maar aangezien ik de PP gewoon weg niet kan koppelen lijkt het mij niet mogelijk om het zo te doen...

Ik zal nog eens een request sturen naar OVH zelf, misschien krijg ik het zo wel voor mekaar.

Alternatief zal ik de rekening maandelijks wel overschrijven, ik neem aan dat dit wel zal gaan?
Afbeelding

Terug naar “Tutorials/Reviews”