Clash of Clans

Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 108 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer

Clash of Clans

Berichtdoor Vaganzza » 05 Mei 2017, 08:11

Zijn er hier nog CoC spelers? Zo ja, welk level town hall heb je? Doe je mee aan clan wars? Max je altijd je dorp volledig eer je overgaat naar volgend level of ben je een rusher/engineer?

Waarschijnlijk kunnen jullie al raden dat ik een speler ben :-D Ben momenteel een town hall 9 met max defense en alle elixir lab updates zijn max. Ik heb dus vooral dark elixir nodig voor mijn helden (king = level 20 en queen = level 25 momenteel) en lab upgrades. Verder moet ik nog een 150 muren uppen naar level 10. Ik zal dus nog wel een maand of 2 - 3 werk hebben om alles max te krijgen. Ik max alles eerst voor ik naar een volgend level stadhuis ga, dit vooral omdat ik heel regelmatig in clan wars mee doe en dan is dit wel belangrijk.

Deze maand komt er ook een zeer grote update uit, iets met een boot. Nog geen idee wat dit precies wordt, maar speculaties genoeg ;) Naar het schijnt zouden er sneak peeks komen vanaf nu zondag en zou de grote update er komen op 16 mei (geen idee of dit effectief klopt, wel weet ik dat er vele CoC youtubers nu naar Helsinki afreizen richting Supercell HQ...).
Telefonie, Internet & TV: Telenet WIGO
GSM: WIGO 3GB
Mifi: Tempo Giga
Orange Easy Internet@home + Double Boost-optie
 iPhone SE 64GB SG |  Mac Mini (late 2014) |  Retina MacBook Pro 13" (2017) |  Apple TV 4 |  Airport Time Capsule 3TB

xming
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 44 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer

Re: Clash of Clans

Berichtdoor xming » 05 Mei 2017, 14:55

TH10 en th9s hier, max, rustiger en engineered :D Ik zit in een familiale clan en we warren 1x per week. Veel succes met je heroes :beerchug:

Block
Erelid
Erelid
Bedankt: 34 keer
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer

Berichtdoor Block » 05 Mei 2017, 15:32

Hier zoon en dochter zijn vrij fanatiek met coc bezig. Ik vind het zelf een prachtig in de markt gezet spel. Geen vervelende reclame dat je naar google play wil sturen ofzo, geen opdringerige pop-ups om edelstenen te kopen. Simpele engine die op de simpelste tablet of ipod draait. Hopelijk blijft supercell even kwalitatief nu het in chinese handen is.
Scarlet one

cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer

Berichtdoor cloink » 05 Mei 2017, 17:16

Ik speel het, maar blijkbaar zéér recreatief, want alles wat hierboven gezegd wordt is Chinees voor me... :mrgreen:
ooh. shiny.

Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer

Berichtdoor Vaganzza » 22 Mei 2017, 13:27

En de boot update is er sinds vandaag. Ziet er vooral als zeer veel werk uit waarbij het gewoon een 2e dorp is dat je moet bouwen...
Telefonie, Internet & TV: Telenet WIGO
GSM: WIGO 3GB
Mifi: Tempo Giga
Orange Easy Internet@home + Double Boost-optie
 iPhone SE 64GB SG |  Mac Mini (late 2014) |  Retina MacBook Pro 13" (2017) |  Apple TV 4 |  Airport Time Capsule 3TB

cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 115 keer
Recent bedankt: 5 keer
Uitgedeelde bedankjes: 50 keer

Berichtdoor cadsite » 22 Mei 2017, 15:47

Ik speel Forge of empires, 1 verslaving is genoeg. :angel:

Terug naar “Games”