Pokémon GO thread

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

De pokemon go subreddit begint stilaan meer op een soort how to refund your purchases pagina te lijken.
Wel ik hoop dat Niantic het gaat snappen ...
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

ub4b schreef:It's time to get a life ....
http://www.hln.be/hln/nl/4126/Games/art ... wijt.dhtml
It's time to stop bashing, want het begint wel belachelijk te worden.
Natuurlijk wordt in dat artikel een beetje een spottende toon gezet, maar in eender welk game, of hobby for that matter, is het allesbehalve fijn om ineens een hele progress compleet te zien verdwijnen. Doet er niet toe of dat een song is die je aan het schrijven was, een foto-album dat je aan het samenstellen was, je GPS logging van al je reizen, of het aantal Pokémons dat je al gevangen had in Pokémon Go.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9667
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 381 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 39 keer

Men heeft al gereageerd en de gegevens zouden niet definitief weg zijn. De wereld kan dus verder blijven draaien. Merkel heeft al laten weten dat we ook dit zullen schaffen.
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1921
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 160 keer
Bedankt: 110 keer
Recent bedankt: 4 keer

lacer schreef:Ik laat al dat Pokemon gedoe ver achter mij, geef mij maar Geocaching waar je je hersenen en avontuurlijke drive aan het werk zet.
Ik had ook gehoopt dat pokemon een hoog geocaching gehalte had of nog krijgt. Maar ik en de kinders verkiezen toch ook geocaching boven pokemon deze zomer.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3629
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

Clever, very clever...
Proximus schenkt al zijn mobiele klanten gratis dataverbruik voor Pokémon GO
03/08/2016

Proximus geeft al zijn mobiele klanten die de Pokémon-jacht ingezet hebben een steuntje in de rug!

Niemand is er de voorbije weken aan ontsnapt: Pokémon GO is overal. Wereldwijd zijn tientallen miljoenen spelers in de ban van deze augmented reality app. Dit spel voor smartphones is momenteel het meest gedownloade (op Android of IOS) wereldwijd.

Gratis verbruik voor al zijn mobiele klanten gedurende 12 weken

Proximus biedt al zijn mobiele klanten vanaf 4 augustus om 8 u gratis gebruik van data in 3G, 4G en 4G+ voor de Pokémon GO-applicatie, en dat tot 31 oktober 2016. Al zijn mobiele klanten kunnen ervan profiteren: zowel residentiële als professionele, met een abonnement of prepaid.

Gratis en automatische activering

Klanten hoeven niets te doen. De activering gebeurt automatisch op 4 augustus. Het verbruikte volume wordt niet vermeld op de factuur, noch in de MyProximus-applicatie.

Onbeperkt verbruik

Proximus-klanten kunnen dus zoveel ze willen en onbeperkt spelen (wel rekening houdend met de algemene voorwaarden van de actie). Uiteraard geeft Proximus de raad om voorzichtig te blijven en oog te hebben voor de omgeving waar ze zich bevinden.
Bron: https://www.proximus.com/nl/news/proxim ... -customers
ooh. shiny.
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1512
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Netneutraliteit is weer ver te zoeken..
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

Block schreef:
lacer schreef:Ik laat al dat Pokemon gedoe ver achter mij, geef mij maar Geocaching waar je je hersenen en avontuurlijke drive aan het werk zet.
Ik had ook gehoopt dat pokemon een hoog geocaching gehalte had of nog krijgt. Maar ik en de kinders verkiezen toch ook geocaching boven pokemon deze zomer.
Inderdaad, wat meer geocache achtige ervaring zou leuk zijn.
Gewoon met je pokémon rondlopen om hem te levelen en kleine quests doen zou ook leuk zijn.
En het massaal vangen van pokémon verwijderen, is zo saai en je hebt geen "band" met je pokémon ik zou veel liever dezelfde pokémon willen blijven gebruiken maar dat gaat niet aangezien ik er steeds betere vang.
Ook het vechten van wilde pokémon ontbreekt, meer vechten minder vangen.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

butskristof schreef:Netneutraliteit is weer ver te zoeken..
Klopt, Base doet er ook aan mee, maar dan ook met YouTube, Spotify en Deezer dacht ik.
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1300
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 103 keer

Is er dan 1 mobiele provider die zich iets aantrekt van netneutraliteit?

Base had spotify, deezer en youtube, en sinds gisteren ook PokéGo.
Proximus heeft sinds vandaag ook PokéGo.
Orange heeft facebook en twitter.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

lanadekat schreef: Inderdaad, wat meer geocache achtige ervaring zou leuk zijn.
Gewoon met je pokémon rondlopen om hem te levelen en kleine quests doen zou ook leuk zijn.
En het massaal vangen van pokémon verwijderen, is zo saai en je hebt geen "band" met je pokémon ik zou veel liever dezelfde pokémon willen blijven gebruiken maar dat gaat niet aangezien ik er steeds betere vang.
Ook het vechten van wilde pokémon ontbreekt, meer vechten minder vangen.
bij de volgende update (deze week wsl) zou je met een buddy rondlopen... een pokemon die je mee neemt, en naargelang de km's die je wandelt, krijg je candy
de koe zegt boe
johand
Premium Member
Premium Member
Berichten: 486
Lid geworden op: 07 sep 2011, 07:38
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

Wij zijn beginnende PG jagers. Bestaat er een site of android app waarop je kan zien waar de pokemons zitten? of waar er veel bij elkaar zitten?
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6111
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 582 keer
Recent bedankt: 8 keer

/me bijt hééél zwaar op zijn lip...
Electribe
Pro Member
Pro Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 02 jan 2011, 01:02
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 37 keer

johand schreef:Wij zijn beginnende PG jagers. Bestaat er een site of android app waarop je kan zien waar de pokemons zitten? of waar er veel bij elkaar zitten?
Lillo :twisted:
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1921
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 160 keer
Bedankt: 110 keer
Recent bedankt: 4 keer

Mijn zoon heeft de app deze week weer ontdekt. Maar waar zijn nu goeie plekken om te gaan, want de hot-spots van vorig jaar zijn blijkbaar niet meer dezelfde?
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Block schreef:Mijn zoon heeft de app deze week weer ontdekt. Maar waar zijn nu goeie plekken om te gaan, want de hot-spots van vorig jaar zijn blijkbaar niet meer dezelfde?
In Leuven is de Keizersberg abdij nog altijd een mega hot-spot. We wonen er kort bij en dagelijks zijn er daar nog 10-tallen pokéman jagers :-)
Plaats reactie

Terug naar “Games”