GTA V

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

Onlangs kocht ik een bundel PS4 met GTA V (online) erbij.schijfje er in gevolgd door een lange installatie. De vraag is waarom ik nog steeds de melding krijg dat ik het spel kan kopen? Toch vreemd of is de meegeleverd game niet de volledige versie?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2746
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
Bedankt: 208 keer

Staat er een slotje? Kan je het spelen? Of betreft het het kopen van addons/geld,..?
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 849
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 111 keer

Je hebt het spel niet via de store gekocht. Daarom zal je altijd die melding (ik veronderstel gewoon op de gamepagina op het dashboard?) krijgen.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

in de doos zat een blu ray hoesje met de disc. Blijkbaar kan ik kiezen tussen 2 spelmodi (story mode of onllne mode) Ik veronderstel dat je in de story mode helemaal begeleid wordt doorheen gans het spel? Kan je in de story mode ook vrijelijk rondlopen en je ding doen of kun je niet anders dan de gegeven instructies opvolgen?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16729
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 574 keer
Bedankt: 770 keer

Story mode is het eigenlijke spel, het verhaal. Het is volledig open world en je kan meteen overal heen rijden, al zou ik aanraden om de omgeving te ontdekken op basis van het verhaal met de drie hoofdrolspelers.
Online is niet fun, relatief weinig te doen en je bent dood voor je het weet [WHITE SMILING FACE].
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Ik amuseer me in beide modes enorm, al moet ik toegeven dat de online mode meer aanspreekt als er wat vrienden meespelen :)
Beide modes zijn open world. Dat je in de PS store het spel nog steeds te koop ziet staan is omdat je het spel niet via hen kocht, vanaf de disk kan je altijd spelen.
Op online kan je niet connecten zonder alle (gratis) uitbreidingen te downloaden weliswaar (al denk ik dat ze er op PS4 en Xbox One allemaal op de disk bij staan, ben ik niet zeker van).
Vorige week het spel opnieuw gekocht voor Xbox One (had het al op Xbox 360). De first person mode wou ik niet laten liggen :D
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

dus als ik het goed begrijp hoef ik strikt genomen niet te doen wat opgedragen wordt? Maar op een bepaald moment zal ik toch wel moeten om naar een volgende opdracht te kunnen

ben je dan ook niet verplicht de sessies in de story mode in een bepaalde volgorde te spelen of komt de volgende sessie pas vrij wanneer je de vorige succesvol hebt doorlopen?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16729
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 574 keer
Bedankt: 770 keer

Speel het gewoon, je zal het wel merken :-). De story mode is het leukste, zeker verderop in het verhaal waarbij je heists moet organizeren: voorbereiding (de juiste dingen stelen voor de taak) en dan met 5 man waarvan je controle hebt over 3 ervan bijvoorbeeld een juwelierszaak overvallen. Zo zal Franklin bijvoorbeeld voor de vluchtroute zorgen, Trevor van op afstand met sniper gun en Michael die de person inside speelt. Je krijgt suggesties van wanneer te wisselen, maar je kan dat ten alle tijde doen (mits je de personages hebt vrijgespeeld).
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Klopt, je kan ten allen tijde switchen tussen de personages en je kan het verhaal op een slakkengangetje uitspelen of gewoon na de proloog los gaan in de stad. Maar geld verdienen doe je het snelste met missies en sidemissions + niet alle wapens en mogelijkheden zijn van bij het begin vrij (bvb een huis kopen, etc...). Eens uitgespeeld kan je nog steeds kompleet vrij in de stad je gang gaan :). Je hebt een zeer beperkte vrijheid in de volgorde van missies als zijnde dat je soms kan kiezen welk personage zijn verhaal je eerst vervolgt.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1959
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

Van slakkegangetje gesproken: dat is dus eindelijk te koop op PC ?

Weet iemand of online PC gamers samen kunnen gamen met ps3/4 GTA V gamers of zijn die platformen strikt gescheiden online ?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
8balljunkie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 361
Lid geworden op: 30 mei 2012, 10:31
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 29 keer

Nooit alles zal strikt gescheiden blijven, zeker voor Sony het enigste wat kan is PS vita en dergelijke.
Gerucht gaat de ronde dat Microsoft PC en Xbox One zou toelaten, maar het is een gerucht.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

Iedere keer ik GTA V start begint het helemaal van vooraf aan. Ik heb al 2x de proloog gespeeld en was geraakt tot daar waar je moet kiezen tussen de witte of rode wagen. In de settingd staat autosave op on. Bij Game staat er bij load game altijd 01 (autosave) in the betonning (0,0%) en een oude datum. Wel vervelend om telkens opnieuw die prolooog te moeten doorlopen. Ik heb een ps4. Is dit een bug?
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

De keuze tussen de 2 wagens is nog niet het einde van de proloog, dat is net het eerste moment dat je moet gaan beginnen spelen. De proloog is afgelopen wanneer ze je regelrecht de wereld in droppen.
Wat dat opslaan betreft, geen idee, op Xbox One save ik nooit want de console onthoud telkens waar ik zit zodat ik verder kan spelen.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

OK maar waarom start het spel dan niet op bij de scene waar ik gisteren ophield? Je kan dus niet tussendoor saven en je moet helemaal tot het einde van een missie spelen ?

[Afbeelding Post made via mobile device ]

[Afbeelding Post made via mobile device ]
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Heb nooit de online gespeeld, maar als ik op youtube rondkijk, dan ben je snel dood in free roam .....

GTA V op PS3 was lang mijn favoriet spel voor eindeloos afreageer genot. 1x uitgespeeld, op 't gemak ongeveer een week over gedaan.
Het blijft een enorm spel.

Nadien toen de PS4 uitkwam, watchdogs gekocht, is op zich wel mooi spel maar voel me minder aangetrokken tot de map en de replay value is minder, buiten dan het klein bergachtig gebiedje zegt de map me weinig. GTA heeft gewoon veel meer charme.

En dan PS3 aan neefje gegeven, en GTA V opnieuw voor de PS4 gekocht. Zit nu ergens 2/3 van de story line, amuseer me opnieuw te pletter. Alle belangrijke wapens unlocked, blijft fun om eindeloos rond te rijden, kattekwaad uit te spoken, ..... heb gelukkig ergens in het begin een bug van de stockmarket misbruikt waardoor ik nu enkele miljarden heb, dus in game money voor mijn drie storyline personages is geen probleem ;)
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 849
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 111 keer

bartman schreef:OK maar waarom start het spel dan niet op bij de scene waar ik gisteren ophield? Je kan dus niet tussendoor saven en je moet helemaal tot het einde van een missie spelen ?

[Afbeelding Post made via mobile device ]

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ja
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

bartman schreef:OK maar waarom start het spel dan niet op bij de scene waar ik gisteren ophield? Je kan dus niet tussendoor saven en je moet helemaal tot het einde van een missie spelen ?
Omdat het een missie is, Xbox One onthoud uw progress, van PS4 weet ik dat niet. Na de proloog save je wanneer je maar wil. De proloog is echt gedaan als Franklin (waarmee je de wagens pikt) thuis komt en in zijn kamer zit. Ik zit nu net voorbij de proloog voor mijn spel op de One, op 360 uitgespeeld. Net als de reactie hier boven amuseer ik me weer volledig met het verhaal :).
De proloog duurt maar een paar minuten btw.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

GTA V eenmaal uitgespeeld op PS3, dan opnieuw gekocht voor PS4. Voor 99,6% uitgespeeld op de PS4 maar de laatste missie verschijt niet (van de dam parashuteren).
Super spel in single player.

Maar de multi player is kak. Lang wachten tot iets geladen is, constant van die 1.000.000$ rooms waarbij je een sitting duck bent, constant dezelfde missies, en dat laden van die spellen duurt eeeeeuwen. Free Roam is nog het aangenaamste, maar na een half uurtje roamen heb je het wel gezien...
Uiteindelijk wacht je vijf minuten om iets te vinden en te enteren (als het nog meevalt, maar 5 minuten niets kunnen doen dan connect/disconnect is écht lang), om 4 minuten te kunnen spelen.

Nog te weten dat het de eerste twee weken compleet onmogelijk was te gamen. Er werden ons heists beloofd en twee jaar later nog steeds niet. spellen talloze keren uitgesteld, PC versie nu al voor maart (binnen een maand) en daarvoor moeten heists dus uitkomen. Als het niet terug wordt uitgesteld.

Nu heb ik Battlefield 4 en da's vele malen amusanter. Ter vergelijking; ik zou het moeten timen, maar vanaf spel aan het opstarten is tot het effectief kunnen spelen van een spel, 1 minuut?
Flup
Pro Member
Pro Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 05 maa 2004, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 53 keer
Recent bedankt: 1 keer

moet nog wachten op de pc versie in maart :(
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

MClaeys schreef:De keuze tussen de 2 wagens is nog niet het einde van de proloog, dat is net het eerste moment dat je moet gaan beginnen spelen. De proloog is afgelopen wanneer ze je regelrecht de wereld in droppen.
Wat dat opslaan betreft, geen idee,
op Xbox One save ik nooit want de console onthoud telkens waar ik zit zodat ik verder kan spelen.
Vreemd want op de wiki lees ik dat als je geraakt tot aan de missie Franklin and Lamar het wil zeggen dat je de proloog helemaal doorspeeld. hebt. Dus waarom start de game niet opnieuw bij de missie Franklin and Lamar?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Omdat je die missie nog niet begonnen bent waar jij zit. Tijdens en na die missie legt het spel zichzelf uit en heb je die wiki niet meer nodig...
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

wow beetje verwarrend allemaal. dus als ik goed begrijp moet je goed kijken wanneer je met dat game eens wilt spelen? zo eventjes tussendoor een halfuurtje spelen werkt dus niet of je moet een missie binnen dat half uur tot een goed eind brengen? slaag je er niet in en je stopt dan wordt er niets gesaved en kan je de volgende keer helemaal opnieuw beginnen. Het is heel lang geleden dat ik nog gamede maar die ik vroeger speelde (quake, Unreal, half life enz daar kon ik zoveel saven als ik wenste. Dit is dan hier bij GTA V een serieuze tekortkoming.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16729
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 574 keer
Bedankt: 770 keer

Als je een half uurtje hebt ga je eerder wat joyriden en wat mini-games spelen (parachutespringen, straatracen, sportmanifestaties, ...) in de open wereld en inderdaad niet een missie uitspelen. Let wel: de meeste missies bestaan uit deelopdrachten, en daar wordt na elk deel automatisch opgeslagen. In tegenstelling tot de vorige games moet je al niet meer naar huis rijden en gaan slapen om tussendoor te saven, maar kan je dat vanuit de mobiele telefoon in de game, al gebruikte ik dat eigenlijk nooit.
Het save-mechanisme is minder hinderlijk dan het lijkt hoor en eigenlijk ben het wel eens met de manier waarop ze het hebben aangepakt: een missie heeft een bepaalde sfeer, bouwt op naar een moment en net zoals in een film hoort dat eigenlijk niet onderbroken te worden en hoor je het te... ervaren zoals de spelmakers het bedacht hebben :).
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

bartman schreef:wow beetje verwarrend allemaal. dus als ik goed begrijp moet je goed kijken wanneer je met dat game eens wilt spelen? zo eventjes tussendoor een halfuurtje spelen werkt dus niet of je moet een missie binnen dat half uur tot een goed eind brengen? slaag je er niet in en je stopt dan wordt er niets gesaved en kan je de volgende keer helemaal opnieuw beginnen. Het is heel lang geleden dat ik nog gamede maar die ik vroeger speelde (quake, Unreal, half life enz daar kon ik zoveel saven als ik wenste. Dit is dan hier bij GTA V een serieuze tekortkoming.
normaal saved ie na elke missie
volgens mij kan je niet midden in een missie saven

je kan wel buiten missies op elk moment saven vanuit de ingame GSM
dat is ideaal voor moeilijke stunts en andere gevaarlijke dingen, bvb op de legerbasis een jet stelen of een tank .... dan zorg je bvb eerst dat je in de randweg ongezien geraakt, saven, en dan naar het vliegtuig racen wat je wil stelen, gezien de kans groot is dat je faalt, is zo'n quicksave wel handig om opnieuw te proberen

nog een truuk om alles uit de kazerne te pikken: doe de 2e cletus missie, en eenmaal je achter het wild moet jagen, rij naar de kazerne, ... je kan elk voertuig pikken en je krijgt geen level ..... laat daarna de missie falen door lawaai te maken .... en je hebt bvb een tank ;)
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

Kan het zijn dat ik het game op een verkeerde manier start. Op het ps4 menu is het wat verwarrend omdat het lijkt alsof je langs meerdere wegen dat spel kan starten en misschien kies ik telkens verkeerdelijk voor een nieuwe start?
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

normaal start het spel vanzelf op basis van de laatste save
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

bartman schreef:Kan het zijn dat ik het game op een verkeerde manier start. Op het ps4 menu is het wat verwarrend omdat het lijkt alsof je langs meerdere wegen dat spel kan starten en misschien kies ik telkens verkeerdelijk voor een nieuwe start?
Ik denk eerder dat je niet geduldig genoeg bent en stopt net voor het eerste savepoint. Doe de missie met de wagens van Franklin, dan kom je bij hem thuis en zal je een melding krijgen dat er al een autosave van 0,8% bestaat en deze vananf nu overschreven zal worden. Done, dan ben je 100% zeker dat je een savepoint hebt.
Verder is het zoals Meon zegt, je kan altijd tussendoor saven zonder problemen, gewoon niet tijdens missies, deze saven automatisch op vaste punten.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16729
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 574 keer
Bedankt: 770 keer

Twitter: https://twitter.com/verge/status/570249275273289728
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

meon schreef:
Twitter: https://twitter.com/verge/status/570249275273289728
Heb 'm gisteren net gekocht gvd. Een extra maand wachten dus...
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Wees blij, ze steken er hun tijd in. Als het een port zou worden zoals GTA IV, daar zou je echt niet blij mee zijn.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2050
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Het debacle van GTA IV op PC indachtig raad ik iedereen aan om GTA V pas te kopen wanneer het spel een tijd uit is en er bevestiging is dat het niet afgeladen vol bugs en glitches zit. Het feit dat het spel nu keer op keer uitgesteld wordt stemt me niet direct hoopvol.

Anyways, back to Evolve. :twisted:
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

Ondertussen ben ik alwat verder geraakt, gelukkig krijg je de mogelijkheid van stukken te skippenwegens te moeilijk ( vind het rijden heel moeilijk, console te gevoelig en zigzag echt over de weg. Kan die gevoeligheid verminderd worden? Ik ben geraakt tot waar Franklin werkt en samen met een collega moeten ze naar vespucci beach. MAAR? Ik dacht dat er tussen de 3 karakters geswitcht kon worden maar ik beschik enkel over Franklin. Waar zijn Michael en de andere. Ik meende ergens gelezen te hebben dat het game start wanneer Michael aankomt op de luchthaven? Maar nu lijkt het alsof ik van missie naar missie moet.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Je leert eerst de personages kennen. Zij komen elkaar tegen in die missies en wanneer ze elkaar ontmoeten kan je vrij wisselen tussen hen.
Dat rijden went wel, ik doe het nu in first person om het wat moeilijker te maken :). Die gevoeligheid kan je dacht ik wel aanpassen bij de controlls.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

Rijden en wandelen\lopen gaan nog heel onwennig. Ik vrees dat ik vaak zal moeten skippen. Mission failed "the biker escaped". Maar het moet toch mogelijk zijn om wat vrij rond te lopen? Hoe zorg je ervoor dazt je niet in een missie terechtkomt?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

MClaeys schreef:Wees blij, ze steken er hun tijd in. Als het een port zou worden zoals GTA IV, daar zou je echt niet blij mee zijn.
Juist, maar als je ziet hoe veel keer ze een game kunnen uistellen, moet het 100% tip top in orde zijn hoor. Als het maar 99% is, ajb zeg.
Daarbij: nog 70 euro aanrekenen voor een game die in oktober 2013 is gereleased? Nee, dat gaat er ook bij mij niet in.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

De pc versie zal wel wat verbeteringen aan boord hebben tegenover de versie in 2013. First Person mode, een pak meer dieren en groen, 4K resolutie, ... Eigenlijk moet je vergelijken met de console versie van Xbox One en PS4, en dan zal het op 6 maand uitkomen wat in lijn ligt met zowat alle voorgaande releases. Al hadden ze in mijn ogen wel een korting mogen geven voor wie hem al heeft op een ander platform.

@bartman
Door geen missie te starten.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

Ondertussen ben ik nog niet veel verder geraakt. Soms weet ik bkkv niet wanneer je wel of best een saved game overschrijft. Waar ik vooral moeite mee heb is wanneer je in een missie een voertuig moet achtervolgen maar er is voor mij teveel verkeer op de weg. Is er een instelling dat je het aantal auto's kan beperken?
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5776
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 716 keer
Bedankt: 470 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik vind GTA V echt wel zalig, der is inderdaad veel verkeer maar al doende leert men (heb er zelf weinig last van doordat ik dit al gewend ben) :D
Gisteren een heel kot in de fik mogen steken met een jerrykan, man wat een spektakel. Het grote nadeel is, dat ik er nogal veel mee speel en hier wat minder actief ben :banana:


Al heb ik wel een maar...
De dag van hun release gingen de mensen die een pre-order van ettelijke jaren hadden staan vol verwachting naar de winkel, kom je thuis en zie je dat je 7 DVD's moet installeren, dat stelt uw geduld ook op de proef. Precies nen windows van de jaren stillekes met diskettes... zo traag. Eindelijk zou je dan denken... dan moet je een update van 5.04GB en 1 van +/- 300MB binnenhalen... Weer wordt het geduld op de proef gesteld want hun servers konden het niet slikken... trage snelheden en disconnects tot gevolg, mensen die ze online hadden gekocht hadden waarschijnlijk nog meer last om die dekselse 60GB binnen te trekken. Al bij al ben ik blij dat het wachten beloond wordt...

Oh ja als je dit leest ben ik alweer aan het spelen :beerchug:
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 Crucial P5 1TB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Mobile: Samsung S21 Ultra 512GB & Samsung Tab S9 Ultra 5G

Provider: Telenet OneUP for 5.
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

GTA V op PC hier en de eerste 2-3 missies gedaan, maar wegens tijdsgebrek niet verder kunnen spelen.
Wel eens gaan joyriden, dan met een jetski en een zeilboot wat rondgevaart, wou dan toevallig terug aan land gaan ter hoogte van wat precies leek op een zwaar beveiligd gebouw of soort van gevangenis, toen ik nog maar een voet zette op 2-3 m van dat gebouw (ongewapend) meteen 5 sterren en helicopters boven mij. Vreemd :p
Heb dus enkele keren niet aan de 'wasted' kunnen ontsnappen en dan gespawned voor een politiekantoor in the middle of knowhere... Dat gebouw heb ik nog niet teruggevonden :p

Het lijkt wel een eindeloze goeie game al ben ik niet zo tevreden dat de recommended specs zo laag liggen, met zo'n lage specs zijn de graphics echt om van te spugen. M'n grafische kaart, een GTX570 van ongeveer 2 jaar oud geeft maar 30fps op 1440p met nu en dan fps drops.

Heb al rondgekeken voor een nieuwe graka en het zal dus een MSI Radeon R9 290X GAMING 8G worden aan 460 EUR :roll:
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Over de safegames (ok, het is ook een beetje over een ander game) : Alien Isolation zou lang zo spannend niet zijn moest je met een sneltoets kunnen saven. Dat je maar héél soms kan saven, en dat je er dan nog best zeker van bent dat de Xenomorph niet bij je in de buurt is, maakt het net ongelooflijk spannend.

De games die hier iemand beschreef hadden nu niet echt een uitgebreide storyline ...
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Plaats reactie

Terug naar “Games”