iBench bug report topic

Hebt u vragen of opmerkingen over de speedtest? Deze kan u hier plaatsen
Gebruikersavatar
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Ik heb dat ook. Gewoon op OK klikken en het programma zou voort z'n werk moeten doen. Maar de ontwikkeling van Skynettool werd stopgezet. Dus je zal het zo moeten doen vrees ik...

Cheers
Afbeelding
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Hi, je hebt nu wel een oud bericht boven gehaald...zie wat men hier kan lezen. > http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 2427#22427
NuKeM schreef:Kan verholpen worden door in de settings, general tab de "check for updates on startup" optie uit te vinken.
Er zijn toch waarschijnlijk geen updates meer gepland... (we laten skynettool een stille dood sterven en ISP Monitor de boel overnemen).
Dit bericht dateert al van Za Dec 13, 2003 11:05 pm
Ah, Sub was me voor :-)
Michrone

Hello,

Heel mooi tools.
Ik heb frans in the settings gezet.

Als ik volume check doet, ik krijg eerst franstalige pagina, en op de voorlatste pagina (met grafic), het pagina switch naar nederlands.

Voor het rest, als werkt perfekt :-)
PSolutions
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2008, 00:25
Locatie: Wilsele

Beste, de volume check werkt bij mij niet omdat ik op de belgacom eservices een andere login en paswoord gebruik, misschien iets voor de toekomst dat men in deze betreffende velden meer karakters kan invullen want nu kan ik daat mijn correcte gegevens niet ingeven want men usernaam en paswoord zijn veel langer dan de toegestane input van karakters.
Mvg,
PSolutions
Proud Linux User & Here to Serve & Protect you from Bill Gates
Gesloten

Terug naar “Speedtest”