printscreen speedtest

Hebt u vragen of opmerkingen over de speedtest? Deze kan u hier plaatsen
Gesloten
drareg
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 maa 2008, 17:52

Hoe plaats u een printscreen op het forum om een vraag erover te kunnen stellen? (een leek)
Gebruikersavatar
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Selecteer het venster, druk op alt+printscreen. Open nu Paint (start > uitvoeren en typ mspaint in). Neem nu plakken uit het menu bewerken. De screenshot wordt nu in paint geplakt. Neem nu Opslaan als uit het menu bestand, kies een pad en sla de afbeelding op als JPEG of PNG als je het online wil plaatsen. Bij je volgende post kan je het gewoon bijvoegen als bijlage.
Afbeelding
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Na de test op speedtest.net krijg je de mogelijkheid om een link naar je eigen resultaten-venstertje te kopiëren. Het 'Forum Link' item dat ze tonen, heeft de juiste BB-code dus die kan je rechtstreeks in je bericht hier plakken.
drareg
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 maa 2008, 17:52

Bedankt voor jullie reactie.
Belgian telecom maakt reclame met hun downloadsnelheid van 6Mb. en ik heb een internetverbinding met btc en ook een voip voor de telefonie maar dit maar half als ik met de computer bezig ben en terzelfdertijd telefoneer of opgebeld wordt dan zijn er steeds onderbrekingen in het gesprek.
Nu mijn vraag de resultaten van mijn speedtest stemt dat overeen met wat zij beloven?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3543
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 93 keer

Die download snelheid van 962 wijst dus uit dat je met moeite 1Mb haalt, dus zeker niet goed.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Nope, maar het verklaart wel je problemen met onderbrekingen en dergelijke.

Je snelheid ligt zelfs onder de normale verwachtingen van een 1.1mbps lijn, laat staan een 6mbps lijn.

Contact opnemen en oplossing vragen ! Zelf een 4mpbs T2 lijntje zit zwaar boven dat soort waardes.

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Speedtest”