Orange 5% korting

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase.be crew kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase.be wordt hier gepost.
Plaats reactie
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 887
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 46 keer

Hello,

Ik ben via mijn voetbalsite partner van het Smartsn network een dochteronderneming van Orange.

Elk nieuw contract kan 5% korting geven aan een andere Orange klant. Misschien interessant om zo een ketting te maken van userbase die elkaar 5% korting geven.

Ik wil gerust ook mijn verkoopcommissie afstaan aan userbase of goed doel of whatever.

Maar mag zoiets? Vandaar deze topic hier en niet ergens anders. Is een beetje zoals die Keytrade bank referrals.

Zocht ook goede opportuniteiten topic maar die vind ik niet direct terug.

Als niet kan, doe maar weg en stuur me even bericht privé.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
Steven7
Premium Member
Premium Member
Berichten: 576
Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
Locatie: Veerle
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 36 keer

Die 5 procent korting heeft wel beperkingen. Ze geldt zolang je zelf klant bent (logisch), maar ook zolang de anderen die je doorgeeft ook klant blijven.
Ikzelf heb op die manier al 5 jaar 100 procent korting en dus een factuur van 0 euro.
De korting vervalt wel als je een abonnement met toestel neemt of het nummer van natuurlijk of rechtspersoon overdraagt.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6112
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 582 keer
Recent bedankt: 8 keer

Is dat voor orange mobile of ook de TV/internet abonnementen?
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Nee enkel voor Orange mobile.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

van zo'n eerlijke consultant gelezen:
"Als je een abonnement afsluit via een Smart Consultant kan je referentiekorting krijgen. Dat betekent dat je per nieuwe klant, eigenlijk per sim, die jij aanbrengt 5% korting krijgt op uw eigen abonnement. Dat kan zelfs met eigen sims. Stel je hebt 3 sims op uw abonnement van een andere provider en je komt naar Orange via Smart dan kan je op 1 van die nummers al 10% korting krijgen.
Die korting is niet beperkt in hoeveelheid noch tijd. Je kan dus effectief 100% korting krijgen. En die blijft lopen zolang beiden klant blijven. Gaat er 1 van uw referenties weg bij Orange dan verlies je 5% korting. Breng weer iemand aan krijg je ze opnieuw.
Ik kan die korting ook geven op bestaande Orange nummers. Dus als je eens door uw telefoonboek gaat en haalt er dik 20 nummers uit die misschien Orange klant willen worden, dan ga ik die allemaal bezoeken met uw complimenten en voor iedereen die effectief over komt krijg je 5% korting."

wat als ik mijn nr. en die van mijn kinderen (ook orange) naar abbo overzet? ff. wachten om tarieven in jan. te bekijken.
Steven7
Premium Member
Premium Member
Berichten: 576
Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
Locatie: Veerle
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 36 keer

Satsurfer,

die korting krijg je of je nu van een kaart of abonnement komt. Ook als je van tarief verandert behoud je de korting.
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 887
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 46 keer

Idd

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik ben mijn korting na een paar maanden al helemaal kwijt. Had 10 procent en nu is die na 1 maand helemaal weg :((vorige factuur had ik die hnog)
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 887
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 46 keer

Er is een probleem met facturatie bij Orange. Bel even met hun klantendienst hiervoor.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

"Stel je hebt 3 sims op uw abonnement van een andere provider en je komt naar Orange via Smart dan kan je op 1 van die nummers al 10% korting krijgen."
Nu heb ik 3 prepaid + 1 abbo-sim Kolibrie(gewoon om tv+internet te kunnen nemen) voor id kast te leggen.

Als ik vb. een panther lim/arend. neem voor mezelf, krijg ik dan 10% hierop via smartsn? en mijn kinderen op prepaid laten
Als ik 1 van mijn kids een abbo geef, krijgt zij dan 10% (en koppelen aan mijn internet+tv, zodat ik mijn Kolibrie kan opzeggen)
of krijg je pas 10% als je ook andere abbo's op uw naam afgesloten hebt?

Misschien eerst 3 maand 50% krijgen, om dan naar een smartsn over te stappen. :-D
50%_orange.jpg
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Smartsn is enkel voor nieuwe abbonees dacht ik of vergis ik me hierin?

@ mgo72 ik heb mijn smartsn partner gebeld en ze gaan het corrigeren op de volgende factuur :-D
Steven7
Premium Member
Premium Member
Berichten: 576
Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
Locatie: Veerle
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 36 keer

satsurfer schreef:"Stel je hebt 3 sims op uw abonnement van een andere provider en je komt naar Orange via Smart dan kan je op 1 van die nummers al 10% korting krijgen."
Nu heb ik 3 prepaid + 1 abbo-sim Kolibrie(gewoon om tv+internet te kunnen nemen) voor id kast te leggen.

Als ik vb. een panther lim/arend. neem voor mezelf, krijg ik dan 10% hierop via smartsn? en mijn kinderen op prepaid laten
Als ik 1 van mijn kids een abbo geef, krijgt zij dan 10% (en koppelen aan mijn internet+tv, zodat ik mijn Kolibrie kan opzeggen)
of krijg je pas 10% als je ook andere abbo's op uw naam afgesloten hebt?

Misschien eerst 3 maand 50% krijgen, om dan naar een smartsn over te stappen. :-D
50%_orange.jpg
Het geldt enkel voor nieuwe klanten. Het is dus niet cumulatief met de 50 procent-actie.
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”