post kan niet meer aangepast worden

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase.be crew kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase.be wordt hier gepost.
Plaats reactie
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik kan geen enkele post na reactie meer aanpassen...

Hebben nog mensen hier last van?

Op dit forum blijkbaar wel.

EDIT begint weer op te lossen maar bij te koop en gezocht kan ik nog steeds geen reactie aanpassen...
jorisx
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 31 okt 2010, 11:30
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 43 keer

bij te koop en gezocht is dit inderdaad niet mogelijk om een post nog te editten. Is geruime tijd geleden ingevoerd. Dit om te vermijden dat er nadien een bod werd aangepast en dergelijke.

Je kan via de mods eventueel wel nog een aanpassing aan een post laten doen, wanneer er bv in je startpost iets niet correct stond.
bv je biedt een iphone te koop aan met 64GB en later merk je dat het slechts 32GB is. Dan kan je aan mods vragen om dit in je openingspost te laten aanpassen, zodat je niet altijd de hele thread moet doorlezen om te merken dat de iphone geen 64GB, maar slechts 32GB heeft.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

ah ok dat wist ik niet.

Ok dan is het goed. Nog niet zo lang op dit forum.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
Bedankt: 3348 keer
Recent bedankt: 5 keer

Terwijl je hier meeleest, nog een opmerking voor jou (en andere nieuwe gebruikers):

Het valt mij op dat jij heel regelmatig op een post antwoordt, door de hele (vorige) post te quoten.
Dat is hier ongewenst!
  1. Als je antwoordt op de vorige post, dan moet je helemaal niets citeren.
    Iedereen begrijpt dan wel dat jou antwoord betrekking heeft op de bovenstaande post.
    Gebruik dan beter de "ANTWOORD" knop in plaats van de "CITEER" knop.
  2. Als je toch de mogelijkheid om te quoten wil gebruiken, citeer dan niet de volledige post, maar beperk de quote tot hetgene waarop je wil antwoorden."full-quotes" zijn meestal ook ongewenst.
Gelieve hierop te letten :wink:
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”