Gewonnen item verkopen

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase.be crew kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase.be wordt hier gepost.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Loeri
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 sep 2011, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 25 keer

Op een hackaton heb ik een iPad gewonnen en zou deze eventueel hier willen verkopen.

Aangezien het om een voorwerp gaat dat nieuw is en dus met garantie is(Ik zou wel eens moeten nagaan of het effectief zo is) zou dit dan tegen de regels zijn van: Extra regels voor het Te Koop / Gezocht forum. ?

Het gaat namelijk over de volgende regel:
A.5 Winkelverkoop (objecten met volledige garantie)

Het gaat hier om een nieuwe iPad waar de verpakking nog niet open gedaan is, dus geen 2dehands voorwerp.
Natuurlijk ben ik geen winkel :P maar toch vroeg ik me af of ik hier in overtreding zou gaan?
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5230
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 520 keer
Recent bedankt: 9 keer

ik denk niet dat daar echt een probleem mee is.
die regel is meer zodat het hier geen halve winkelstraat zou beginnen worden, maar eenmalig iets dat je gewonnen hebt te koop zetten...
ik zie daar geen problemen in.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

Dit mag uitzonderlijk!
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2081
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

Loeri schreef:Het gaat namelijk over de volgende regel:
A.5 Winkelverkoop (objecten met volledige garantie)
Daar versta ik onder dat je niet als winkel hier je producten mag komen verkopen.
Er is ook geen volledige garantie meer op gewonnen objecten of zelfs nieuw gekochte objecten toch? De dag na aankoop heb je geen 2 jaar meer maar slechts 1 jaar en 364 dagen :)

Indien deze redenering niet klopt zou het voor mij wat duidelijker geformuleerd mogen worden dan.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Gebruikersavatar
Loeri
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 sep 2011, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 25 keer

Alright, als mijn maat hem niet overkoopt zal ik deze na de blok hier online smijten!
dovo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 28 nov 2015, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 39 keer

Ik denk dat ik zo al kan raden welke hackathon. :D Zij die geen iPad hebben gewonnen hebben hun aandenken alsnog met vertraging gekregen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Loeri
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 sep 2011, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 25 keer

dovo schreef:Ik denk dat ik zo al kan raden welke hackathon. :D Zij die geen iPad hebben gewonnen hebben hun aandenken alsnog met vertraging gekregen.
Haha, jup en cheers! :beerchug:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”