Kan niet inloggen via Tapatalk

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase.be crew kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase.be wordt hier gepost.
Plaats reactie
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

Sinds ik op mijn Android smartphone en tablet een andere ROM heb geïnstalleerd, waarbij Tapatalk uiteraard ook opnieuw is geïnstalleerd, kan ik niet meer inloggen op Userbase. In het begin kreeg ik na het klikken op Userbase heel even de webpagina https://userbase.be/forum/ te zien, waarna ik een melding kreeg dat het forum niet beschikbaar was en ik op de chat terecht kwam.

Dat eerste probleem lijkt nu te zijn opgelost. Ik krijg nu vier tabbladen: start, forums, chat en tijdlijn. Op het tabblad forums staat enkel 'no forums' en op het tabblad 'tijdlijn' staat 'geen discussies'. Op het tabblad 'start' heb ik de knoppen 'log in' en 'register' met daaronder een overzicht van recente forumberichten, maar die kunnen niet worden geopend ('Netwerkfout. Probeer het later opnieuw.'). Als ik op 'log in' klik, kan ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord ingeven, maar wanneer ik dan op 'inloggen' klik krijg ik dezelfde netwerkfout.

Andere forums werken nog wel in Tapatalk, dus het lijkt aan Userbase zelf te liggen.
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1800
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

ik kan, sinds ik een back-up phone android 4.2, terug gebruik ook niks meer met tapatalk doen, blanco scherm.
Tapatalk al erbij betrokken omdat er een update was, ondertussen al een volgende update en ze hebben laten weten dat de oorzaak bij UB ligt
pauwelyn
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 jun 2011, 10:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Ik heb ook al een ttijdje problemen met 'tapatalk' en ub
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6113
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 582 keer
Recent bedankt: 8 keer

Behalve dat het inladen van de berichten traag is werkt het wel.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

Ik heb de indruk dat het blijft werken zolang je ingelogd blijft. Eens je bent uitgelogd en/of Tapatalk opnieuw hebt geïnstalleerd, geraak je er niet meer in. Ik blijf in ieder geval die netwerkfout krijgen als ik probeer in te loggen. Zou één van de admins dit eens kunnen nakijken a.u.b.?
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”