Postvak Uit

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase.be crew kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase.be wordt hier gepost.
Plaats reactie
dior dna
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 sep 2014, 23:42
Uitgedeelde bedankjes: 215 keer
Bedankt: 15 keer

Ik heb 3 PMs (waarvan een aantal retry's) in mijn 'Postvak Uit'. Maar wanneer, en hoe, gaan die tot 'Verzonden Berichten' verworden? Ik weet zeker dat dit een n00b FAQ moet zijn en ik mag daarom onmiddellijk van 'Plus Member' tot laagste UB 'Rang' gedegradeerd worden ;-) ...
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
Bedankt: 532 keer

Op het ogenblik dat de berichten gelezen worden door de ontvanger gaan ze bij jou van "Postvak Uit" naar "Verzonden Berichten".
dior dna
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 sep 2014, 23:42
Uitgedeelde bedankjes: 215 keer
Bedankt: 15 keer

eternum schreef:Op het ogenblik dat de berichten gelezen worden door de ontvanger gaan ze bij jou van "Postvak Uit" naar "Verzonden Berichten".
U bent een ware held en verdient een nog hogere UB Rang dan 'Elite'!
no kidding : dit is een, voor mij tot nu toe onbekend, cool forum feature welk (voor mij) niet evident is gegeven dat sommige email (inderdaad: email, niet bbs/forum) software een outbox als niet verzonden items bijhoudt.
spannend: wie leest effectief mijn 'flauwe kul' PMs :???:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

eternum schreef:Op het ogenblik dat de berichten gelezen worden door de ontvanger gaan ze bij jou van "Postvak Uit" naar "Verzonden Berichten".
Misschien moet men ze gewoon renamen naar "Verzonden berichten" en "Gelezen berichten"... zou veel verwarring vermijden.
dior dna
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 sep 2014, 23:42
Uitgedeelde bedankjes: 215 keer
Bedankt: 15 keer

r2504 schreef:
eternum schreef:Op het ogenblik dat de berichten gelezen worden door de ontvanger gaan ze bij jou van "Postvak Uit" naar "Verzonden Berichten".
Misschien moet men ze gewoon renamen naar "Verzonden berichten" en "Gelezen berichten"... zou veel verwarring vermijden.
Daar zeg je wat. Inderdaad!
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”