Suggestie voor verkoop forum

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase.be crew kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase.be wordt hier gepost.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1615
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 142 keer
Bedankt: 118 keer

Hoi,

Misschien een ideetje voor het "verkoop" forum.

Bij de meeste verkoop websites, kun je naast een vaste "vraag prijs" ook een bied prijs (bieden vanaf) opgeven.
Dat mis ik hier een beetje bij jullie...

Bijvoorbeeld:
Ik verkoop een stoomoven (mijn vraagprijs is 600 euro)
Je kan bieden vanaf 400 euro.

- De koper, die als eerste voor de vraagprijs koopt, krijgt onmiddellijk het product.
- In geval van een biedprijs, beslist de verkoper of en wanneer hij het product aan een lagere biedprijs (dan zijn vraagprijs) verkoopt.
* Degene die als eerste het hoogste bod (een prijs onder de vraagprijs) bied, krijgt voorrang.
* Een termijn is niet van toepassing. Een biedprijs, leidt niet automatisch tot een verkoop (daar beslist de verkoper over).
* Tegelijk is een biedprijs ook geen garantie voor de verkoper. Als die verkoper b.v. te lang wacht om contact met de koper op te nemen.
Of de koper bedenkt zich.
* Het enige bindende is aan de vraagprijs kopen.

Is maar een idee...

Groetjes,
Gent32m
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

Euhm we hebben een minimumprijs en een meeneemprijs. Volgens mij Is dat hetzelfde?
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Niet hetzelfde, want daar staat een vooraf bepaalde termijn op (waar hij net doelt zonder termijn).
Ik ben er niet echt voor te vinden, als je niet minder wil vragen dan je verkoopprijs, zet die prijs dan als minimum. Als het niet verkoopt kan je na onbepaalde termijn zelf nog een lager minimum plaatsen. Veel eenvoudiger dus met de bestaande regels in mijn ogen.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8965
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 689 keer
Recent bedankt: 2 keer

Hij bedoelt denk ik:
Hetzelfde als een startprijs/minimumprijs, maar zonder dat de verkoper gebonden is aan de verkoop zolang de meeneemprijs niet gehaald is, zodat de verkoper kan beslissen of hij het bod hoog genoeg vindt of niet.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Zonder termijn werken zou ik niet doen. Stel ik doe nu een bod voor iets, en gedurende een maand hoor ik er niks van, dus ik koop het nieuw. En dan zegt de verkoper plots wel tis goed, je krijgt het voor die prijs. Daar ik een bod heb uitgebracht ben ik wel gebonden om me hier aan te houden...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1615
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 142 keer
Bedankt: 118 keer

krisken schreef:Zonder termijn werken zou ik niet doen. Stel ik doe nu een bod voor iets, en gedurende een maand hoor ik er niks van, dus ik koop het nieuw. En dan zegt de verkoper plots wel tis goed, je krijgt het voor die prijs. Daar ik een bod heb uitgebracht ben ik wel gebonden om me hier aan te houden...
Dag Krisken,

Het (onder de vraagprijs) bieden is niet bindend.

Althans, zo werkt het bij tweedehandssites als www.2dehands.be en www.kapaza.be

Ik heb even de 'spelregels' van 2dehands geplukt.
2.4 Biedingen
2.4.1 Tenzij in de Gebruiksvoorwaarden anders bepaald wordt, is een bod op een product of dienst in een Zoekertje niet bindend.
2.4.2 De Adverteerder is niet verplicht een redelijk bod te aanvaarden. Indien een bod door de Adverteerder wordt aanvaard, verplicht dit de bieder niet tot aankoop.
Wat mij betreft, hoeft NIETS bindend te zijn. Noch voor de verkoper of koper. Ik zou daarin rekenen op een soort van 'Gentlemen's Agreement'.

Zo heb ik tijdje geleden twee relax zetels verkocht. Beide personen zijn bij me thuis naar het product komen kijken. Hebben dit product uitgeprobeerd. In geval ze het product niet goed vonden, konden ze terug naar huis gaan. Kortom de aankoop is niet bindend, omdat iemand mijn vraagprijs evenaart of een (voor mij) aanvaardbaar bod heeft uitgebracht.

Wel kun je een paar 'regels' inbouwen. Zoals:
- Wie als eerste de vraagprijs benadert, krijgt voorrang.
- Wie als eerste het hoogste bod bied (waar de verkoper op ingaat) ook.

Mijn doel als 'verkoper' is een product in de schijnwerpers te zetten. Ipv een product naar het containerpark te brengen, is het leuker als je iemand anders daar nog een plezier mee kan doen of in geval het product nog een sterke koop- en gebruikswaarde heeft, een deel van het geld (dat ik daar zelf in gestoken heb) terug te krijgen. Hoeveel "geld" ik voor iets krijgen kan, is moeilijk voor mij (als verkoper) om in te schatten.

Mijn vraagprijs bepaal ik veelal als volgt: Aankoopprijs / 2
Echter kan er wel ook altijd onder 'mijn' vraagprijs geboden worden.

Zo heb ik op kapaza een bod op mijn stoomoven gekregen van 300 euro (dit is me voorlopig veel te weinig). Onder de 400 euro wens ik dit product (dat in een nog uitstekende staat verkeerd) niet te verkopen. Tenzij ik niemand vind (de komende maanden). Dan laat ik die prijs misschien toch nog een 100 euro zakken. Om het toestel (weliswaar met een veel groter verlies) toch kwijt te geraken. Ik heb er geen plaats meer voor in huis.

Op die manier speelt heel natuurlijk het proces van "vraag" en "aanbod".
De 'markt' (vrije ontmoetingsplaats) waarbinnen 'koper' en 'verkoper' elkaar kunnen vinden.

Als verkoper heb ik niet altijd goed een idee, hoeveel ik voor een product kan krijgen. Dat hangt enerzijds van de vraag af (is er veel vraag of weinig vraag naar dit product). Anderzijds van het geld dat een koper bereid is hiervoor te geven. Binnen die optiek bezien, is (niet bindend) 'bieden' op een product toelaten zeer interessant, vind ik. Je krijgt (als verkoper) informatie terug over de marktwaarde van je product.

Dat 'voorstel' is maar één systeem van werken.

Op ebay bijvoorbeeld is alles veel STRIKTER geregeld. Daar is een bod wel bindend. En verloop een bieding ook af, na een bepaalde termijn. Alsook dien je een bepaald percentage als verkoper (als het product verkocht geraakt) aan ebay terug te storten (een commissie te betalen).

De kracht van ebay zit vooral in hun evaluatie systeem (iets wat Userbase niet hoeft in te bouwen, Userbase is een technisch forum, geen verkoopforum). Op ebay kunnen de 'koper' en 'verkoper' elkaar beoordelen. Zijn ze tevreden van elkaar (ze kwamen tot een vergelijk) kunnen ze elkaar goede punten geven. Is dit niet zo, straft men de ander af. Zijn karma zakt dan. Zodoende is het in hun beider belang, zich als een 'goed' mens te gedragen. Een ander niet te bedriegen, doe je dit wel, zal je karma zo laag zakken, dat uiteindelijk niemand noch iets van je wilt kopen of laten aankopen.

Groetjes,
Gent32m
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1615
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 142 keer
Bedankt: 118 keer

Gezien één beeld meer zegt, dan duizend woorden :wink:

Op 2dehands wordt dit zo aangeduid (zie afbeelding)

Wat je ook in tekstvorm kan vermelden:
- Vraagprijs is xxxx
- Bieden vanaf xxxx

Geen enkel bod is bindend.

Op Kapazza is er geen ondergrens bij het bieden. Wat ook een mogelijkheid is.
Al kun je dan wel (als verkoper) veel te 'lage' biedprijzen krijgen.

De vraagprijs benaderen op 2dehands of Kapazza, is volgens mij ook niet bindend.

Enkel op ebay is alles bindend.
Hoewel je daar een bod altijd nog kan laten intrekken (mits akkoord van de verkoper)

Groetjes,
Gent32m
Bijlagen
Voorbeeld.jpg
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8965
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 689 keer
Recent bedankt: 2 keer

Dat kan je hier eigenlijk ook.
In jouw vb geef je dan als startprijs 400 euro aan, en iets later "verlaag" je je startprijs tot 300 euro.

Komt erbij dat hier af een toe een bod gedaan wordt onder de startprijs (ook door mij), en dat dat dan ook impliciet "niet bindend" is, alsook geen enkele timer a la "48u na hoogste bod" triggert.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Vooral het niet bindend vind ik storend, ook bij 2dehands en dergelijke. Plaats je wat te koop en komt men de afspraken niet na.

Het is goed zoals het nu is. Minimum prijs met aflopende tijd, meeneemprijs, en bieden onder de minimumprijs is eender hoe niet bindend.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

Bij mij wringt dit voorstel ook een beetje net wegens het niet bindend karakter. Ik vrees dat dit frustratie kan meebrengen.

Bijvoorbeeld: ik bied op 28 januari 300 euro terwijl meeneemprijs 400 euro is. iemand anders biedt op 15 februari 305 euro, verkoper aanvaardt 1 uur na dit bod. Die 5 euro had ik ook wel meer willen bieden, hé, maar ik heb de kans niet gekregen. Buiten als het bindend is, dan weet je waar je voor staat.

Ik vrees toch ook enige willekeur. Nu is het redelijk duidelijk.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1615
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 142 keer
Bedankt: 118 keer

De reden dat ik dit topic opende, kwam door TiTanium zijn reactie in het verkoop forum.
TiTanium schreef:Los van het feit dat je er heerlijk in kan koken... Wens ik wel te weten wat voor verkoop het is...
Bieden vanaf 400 en meeneemprijs 620?
Hoeveel tijd na hoogste bod wint...
Volgende keer toch maar de regels is herlezen :)
Begrijp je ?

Hierdoor dacht ik, dat ik op "userbase" niet echt kon doen (gezien ik de regels moest herlezen ;)),
wat ik zelf wou (zijnde ook biedingen toestaan onder mijn vraagprijs).

Als ik een (bindende) vraagprijs kan meegeven.
Maar tegelijk ook (niet bindend) bieden (vanaf een bepaalde prijs) mag toestaan.

Dan is alles eigenlijk ok voor me (zoals het nu is).
Goztow schreef:Bij mij wringt dit voorstel ook een beetje net wegens het niet bindend karakter. Ik vrees dat dit frustratie kan meebrengen. Bijvoorbeeld: ik bied op 28 januari 300 euro terwijl meeneemprijs 400 euro is. iemand anders biedt op 15 februari 305 euro, verkoper aanvaardt 1 uur na dit bod. Die 5 euro had ik ook wel meer willen bieden, hé, maar ik heb de kans niet gekregen. Buiten als het bindend is, dan weet je waar je voor staat. Ik vrees toch ook enige willekeur. Nu is het redelijk duidelijk.
Mijn idee hierbij is. Als je een product zelf ECHT graag wilt, dan bied je de VRAAGPRIJS. Dan is het voor jou.
Doe je dit niet (je geeft een lager bod uit) loop je altijd het risico dat je overboden wordt, of je bod niet goed genoeg is, etc.

Het is een kwestie van weten waar je voor staat (hoe de spelregels zijn).
- Als je de spelregels verandert, verandert het gedrag ook mee ;) (zie bv de duimpjes van vroeger ;))
- Als het gedrag verandert, kun je de spelregels (aan dit gedrag) aanpassen.

Kortom, je hebt altijd twee opties...

Ik heb vroeger op ebay nog producten gekocht. Ofwel door een vraagprijs onmiddellijk te betalen (dat heet daar "Nu Kopen"). Er stond dan naast hoeveel exemplaren er van dit product voorradig waren (bv maar één stuk of een x aantal stuks). Ik kocht het liefst op deze manier.

Ik heb ook een paar keer via een "bod" (dus bindend biedsysteem, met hoogste bod wint en eindtijd) zaken gekocht. Dat vond ik zelf niet zo leuk (gaf me meer stress). Maar had geen andere keuze (de verkoper wou op zijn product laten bieden, bood geen 'Nu Kopen' optie aan). En ja, soms greep je dan eens naast een bod, soms niet.

Want je op ebay wel kan doen (als antwoord op jouw vraag) is bij het bieden een MAX bied prijs instellen. Bv ik bied nu 50 euro, maar maximaal 70 euro. Ebay verhoogt dan automatisch je bod, als iemand je overbied (je hoeft daar dus zelf niet bij te zijn). Natuurlijk iedere spelregel heeft zijn voor en nadeel ;) Het moment dat de ander je maximumbod overbied, kan hij voor 71 euro wel met het toestel gaan lopen. Dan kun je jezelf ook weer terug voor de voet schieten, dat je geen hoger maximumbod had ingesteld.

Nu bieden is geen "zekerheid". Maar dat is eigen aan bieden.
Wie zekerheid wilt, die gaat voor de vraagprijs van de koper aanvaarden (daar dient die voor).

Zoniet, leg je de bal meer in het kamp van de verkoper. Wie pikt hij eruit.

Allé, zo zie ik dat een beetje...
Slafes schreef:Vooral het niet bindend vind ik storend, ook bij 2dehands en dergelijke. Plaats je wat te koop en komt men de afspraken niet na. Het is goed zoals het nu is. Minimum prijs met aflopende tijd, meeneemprijs, en bieden onder de minimumprijs is eender hoe niet bindend.
Klopt. Jij hebt liever bindend (begrijp ik). Voor mij hoeft dat niet. Ik weet niet in welke zin Userbase dit dwingend karakter kan afdwingen ? Heeft die situatie zich hier al voorgedaan. Dat iemand iets verkocht maar aan die prijs niet wou verkopen. Of omgekeerd dat een koper het product niet kreeg. Wat gebeurt er dan ? Op welke manier kan Userbase zich hier dan RECHTSGELDIG voor kandidaat stellen ?

"Bindend" leidt tot rechtspraak. Voor mij hoeft dat niet. Ik ben meer van het standpunt. Koper en Verkoper dienen het met elkaar te vinden. Ik reken daarbij meer op de "goodwill" van de ander. Maar tegelijk ben ik ook voorzichtig. Mijn relaxzetels heb ik in cash laten uitbetalen. In totaal een waarde van 2400 euro. Dat is veel geld. Zodoende ben ik me een cash toestel gaan halen. Zodat ik valse geldbiljetten kon detecteren.

Met bindend moet je wel ook opletten, dat mensen zich nog kunnen 'bedenken'. Zie bv ook de wet met 'koop op afstand'. Je koopt een product, maar kan het binnen de 7 dagen terugbrengen. Voor tweede hands artikelen geldt dit niet (dat vind ik ok zo). Het is geen nieuw product. Maar wel moet je voor je iets aankoopt je bod eventueel nog terug kunnen intrekken, vind ik. Het moment waarop je bij de verkoper staat, of het geld overgeschreven hebt naar zijn rekening (het product wordt naar je verzonden) is de transactie afgelopen.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Ikzelf heb het hier al genoeg meegemaakt, gelukkig met minder bekende leden op dit forum : ze komen iets verkopen en nadien hoor je ze niet meer. Of iemand die een 16 poorts gigabit van mij wou kopen (dacht ik). Ik vroeg 40 euro als startprijs, en 50 euro als meeneem. Meteen 50 euro geboden. Dus ik blij. Drie weken later bleek dat hij geen geld had en vroeg hij of hij ook 20 mocht geven...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8965
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 689 keer
Recent bedankt: 2 keer

Vaak wil ik wel iets, maar niet aan vraagprijs. Zo'n "leuk meegenomen" ding.
Vraag geen prijs waar je het niet voor wil wegdoen.
Als ik de startprijs te hoog vind maar wel interesse wil tonen, dan bied ik onder de startprijs en verwacht ik absoluut geen bindende afspraken. Dan weet de verkoper dat er interesse is, en als niemand anders reageert, kan hij of akkoord gaan, of de startprijs verlagen.
Maw, eigenlijk doen we het nu ook al zo.
We hebben, een startprijs, een bindende bieding, een meeneemprijs, en niet bindende biedingen onder de startprijs als indicatie van "ik heb interesse maar niet aan jouw prijszetting".
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Gent32m schreef:Klopt. Jij hebt liever bindend (begrijp ik). Voor mij hoeft dat niet. Ik weet niet in welke zin Userbase dit dwingend karakter kan afdwingen ? Heeft die situatie zich hier al voorgedaan. Dat iemand iets verkocht maar aan die prijs niet wou verkopen. Of omgekeerd dat een koper het product niet kreeg. Wat gebeurt er dan ? Op welke manier kan Userbase zich hier dan RECHTSGELDIG voor kandidaat stellen ?
Wat heeft het woord rechtsgeldig in deze discussie te zoeken? De regels maken geen inbreuk op de wet, en verder zijn het gewoon de regels van het forum :). Opgesteld om een uniforme manier te hebben van verkopen voor alle leden. Zeer simpel. Uitzonderingen kunnen gemaakt worden, maar dan in samenspraak met een mod. Het bindende karakter is net een voordeel, gedaan met het terugtrekken van de verkoper of de koper.
De regels passen zich ook aan na gedrag van leden, daarom dat berichten nu ook niet meer bewerkt mogen worden in het verkoopsforum. Dat heeft als extra voordeel, als jij na een tijd je prijs wil laten zakken naar die 300 euro, dan doe je dat door even een post te plaatsen in het topic => je topic zal gebumped worden dus het staat weer bovenaan ( = meer views) + wie al reactie geplaatst had krijgt te zien dat er een nieuwe reactie is (als iemand al die prijs geboden had kan je ze ook nog quoten, dan krijgen ze zelfs een melding). De regels blijven verder gewoon tellen van in het begin, als je 48 uur opbieden had gezegd, blijft dat dus tellen (tenzij je het op dat moment in die post ook aanpast dus).
Gent32m schreef:"Bindend" leidt tot rechtspraak. Voor mij hoeft dat niet. Ik ben meer van het standpunt. Koper en Verkoper dienen het met elkaar te vinden. Ik reken daarbij meer op de "goodwill" van de ander. Maar tegelijk ben ik ook voorzichtig. Mijn relaxzetels heb ik in cash laten uitbetalen. In totaal een waarde van 2400 euro. Dat is veel geld. Zodoende ben ik me een cash toestel gaan halen. Zodat ik valse geldbiljetten kon detecteren.
Het is sowieso goodwill, een verkoper die zich terugtrekt gaat heus niet de cel in. Wat wel zo is, is dat men hem de toegang tot het verkoopforum kan ontzeggen moest het voorkomen zonder goede reden of meermaals gebeuren. Het zijn regels, geen wetten.
Gent32m schreef:Met bindend moet je wel ook opletten, dat mensen zich nog kunnen 'bedenken'. Zie bv ook de wet met 'koop op afstand'. Je koopt een product, maar kan het binnen de 7 dagen terugbrengen. Voor tweede hands artikelen geldt dit niet (dat vind ik ok zo). Het is geen nieuw product. Maar wel moet je voor je iets aankoopt je bod eventueel nog terug kunnen intrekken, vind ik. Het moment waarop je bij de verkoper staat, of het geld overgeschreven hebt naar zijn rekening (het product wordt naar je verzonden) is de transactie afgelopen.
Dan kan ook, meermaals kan je in topics lezen dat een bod is teruggetrokken wegens inmiddels alternatief gevonden. Dan telt het 2e hoogste bod gewoon, niks mis mee, kan gebeuren.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8965
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 689 keer
Recent bedankt: 2 keer

De wet "koop op afstand" is volgens mij niet geldig op occasionele tweedehandsverkoop door particulieren, maar enkel op businesses.
Als ik iets tweedehands verkoop, is daar an sich al geen factuur bij, dus moet de koper niet "binnen de 7 dagen" terug aan mijn deur staan om de koop ongedaan te maken.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

Mclaeys heeft het goed samengevat, denk ik. Pas op, een bod intrekken kan enkel met akkoord van de verkoper.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Uiteraard, maar daarvoor hebben de meeste verkopers hier wel de goodwill :wink:
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1615
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 142 keer
Bedankt: 118 keer

Ik denk dat jullie gewoon hebben, wat ik dus gebruik :)
Volgens ik het hier lees...

Kortom, een storm in een fles water, dus van me ;)
En dat komt toch ook wel een beetje door de reactie van TiTanium ;)
Sorry TiTanium.

Je hebt me daar op de verkeerde voet gezet.
Of was het een been ;)

Greetz,
Gent32m
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”