Kaart telefooncentrales en ROP's

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase.be crew kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase.be wordt hier gepost.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3234
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 242 keer

"Reset password" en ztc doet de rest.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Trojan schreef:"Reset password" en ztc doet de rest.
En daarmee doe je een "Vendetta" ? :?
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3234
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 242 keer

/facepalm
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
simon1205
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 20 apr 2008, 15:35
Twitter: VanveerdeghemS
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 9 keer

Is dat normaal dat die kaart met de telefooncentrales zo traag laad ?
Of licht het aan mijn browser of dergelijke ?
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

Veel info, hé.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3234
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 242 keer

Bij mij gaat dat razendsnel, dus het zal wel aan uw pc/browser liggen. Eens de basiskaart geladen is gaat het zoomen en verslepen redelijk vlot.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
tomw
Premium Member
Premium Member
Berichten: 585
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:32
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 10 keer

zou het mogelijk zijn om de zoomniveau's beetje te verlagen? Nu moet je toch al redelijk ver inzoomen om de gele en blauwe centrales te zien.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16729
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 574 keer
Bedankt: 770 keer

Je browser gaat het renderen van een paar duizend markers op je scherm je echt niet in dank afnemen hoor :)
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3234
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 242 keer

In totaal zijn er 36000 poi's, dat kan zelfs mijn pc niet trekken. Daarom dat ik de zoomniveeau's ver uit mekaar heb gezet zodat er nooit teveel op het scherm staan. Enkel het initieel laden van de map kan wat trager zijn, maar vanaf dan gaat het vlot.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
tomw
Premium Member
Premium Member
Berichten: 585
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:32
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 10 keer

en toch vind ik dat de gele merkers al een zoomlevel eerder op het scherm mogen komen :p
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3234
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 242 keer

Bij mij is het aangepast. Nu is het aan meon om deze door te voeren op UB.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16729
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 574 keer
Bedankt: 770 keer

Ook hier doorgevoerd volgens mij.
Gebruikersavatar
tomw
Premium Member
Premium Member
Berichten: 585
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:32
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 10 keer

ik vind het alleszinds beter, in brussel stad is het mss beetje te druk maar elders krijg je een veel beter overzicht
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3234
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 242 keer

Tips en opmerkingen zijn altijd welkom.

Zijn er nog dingen die jullie willen weten of zien?
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6008
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 207 keer
Bedankt: 376 keer
Recent bedankt: 2 keer

1) zalige topic hoor, SUPER!

Misschien een goed vraagje:
Kan je me uitleggen waarom de lijn van de buren stukken beter is (en vooral hun storingswaarden op hun ADSL lijn)
De technieker is al langs geweest, en heeft gemeten op de binnenkomende kabel, dus het ligt absoluut niet aan de binnenbekabeling hier.
Huizen zijn dezelfde tijd gebouwd
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2401
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 102 keer

haha mooi zo ik zit net tussen 2 rops beiden op 300m een aan het ene uiteinde van mijn straat en aan het andere ook nog eentje dus ik moet wel op een van beiden kunnen geraken maaaaaar helaas nog geen vdsl in nevele maar tussen die 2 rops hebben ze wel glasvezel getrokken dus het is nu nog een paar maandjes wachten denk ik en dan zullen ze het wel activeren.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

honda4life schreef:1) zalige topic hoor, SUPER!

Misschien een goed vraagje:
Kan je me uitleggen waarom de lijn van de buren stukken beter is (en vooral hun storingswaarden op hun ADSL lijn)
De technieker is al langs geweest, en heeft gemeten op de binnenkomende kabel, dus het ligt absoluut niet aan de binnenbekabeling hier.
Huizen zijn dezelfde tijd gebouwd
Hun koperpaar is direct en jouw koperpaar is op de "retour" ?
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6008
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 207 keer
Bedankt: 376 keer
Recent bedankt: 2 keer

quistnix schreef:
honda4life schreef:1) zalige topic hoor, SUPER!

Misschien een goed vraagje:
Kan je me uitleggen waarom de lijn van de buren stukken beter is (en vooral hun storingswaarden op hun ADSL lijn)
De technieker is al langs geweest, en heeft gemeten op de binnenkomende kabel, dus het ligt absoluut niet aan de binnenbekabeling hier.
Huizen zijn dezelfde tijd gebouwd
Hun koperpaar is direct en jouw koperpaar is op de "retour" ?
De modem op het andere paar aansluiten werkt niet zeker (en mag ook niet dan?)
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
(potverd)ikke
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 17 maa 2006, 21:14

Leuk "draadje".
'k heb zo'n jaar of 10 geleden gedurende een jaar of 5 gewerkt bij "ABR", het IT-team dat de database met alle info van het volledige locale netwerk van Belgacom. en de toepassing om deze data op te vragen, beheert. 't zat toen in een IDMS database op een Siemens mainframe. Meerdere mainframes beter gezegd. Er was een rekencentrum in Brussel, één in Gent en één ergens in Wallonië. Onze database was gesegmenteerd, met één segment per "provincie". Ik kan je verzekeren dat er voor elke (mogelijke) aansluiting ongelooflijk veel info inzit. Bij nieuwe een aanvraag voor een nieuwe aansluitng op een bepaald adres gaat de toepassing automatisch op zoek naar de aansluitmogelijkheid met het minste werk.

De basisinfo van elek aansluiting die ik me nog herinner is:
  • centrale
    verdelerstijl (rek met aansluitingen in centrale)
    verdelerklem (nummertje van aansluitngspuntje op dat rek)
    verdelerkabel of bundel (kabel van centrale naar KVD)
    verdelerpaar (nr van het koperpaartje)
    KVD
    voedingsklem (zit in KVD, hier komt het verdelerpaar op toe)
    verspreidingsklem (zit in KVD, het vertrekt het verspreidinsgpaar)
    verspreidingskabel (= local loop = kabel die in een lus door je straat loopt)
    inleidingskabel (wordt gelast op verspreidingskabel en komt je huis binnen)
    inleidingspaar (koperpaartje in die kabel)
    aansluitpunt (type van aansluitpunt in je huis)
'k vraag me af hoe men die info heeft gebundeld tot iets wat iemand op zijn pc'tje krijgt.

@ Trojan: ken jij mensen uit het ABR-team (André, Carine, Joël, ...) ? Heb jij toegang tot de mainframe applicatie ?

'k vind het wel frustrerend dat ik nu op een rot paar (voor adsl2) zit en dat daar niets aan gedaan kan worden.
De attenuation op mijn lijn is die voor een lijn van normaalgezien de dubbele lengte. Aan de binnebekabeling ligt het niet, want meting op punt waar de inleidingskabel mijn huis binnenkomt met losgekoppelde binnenbekabeling geeft hetzelfde resultaat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

(potverd)ikke schreef:Leuk "draadje".
'k heb zo'n jaar of 10 geleden gedurende een jaar of 5 gewerkt bij "ABR", het IT-team dat de database met alle info van het volledige locale netwerk van Belgacom. en de toepassing om deze data op te vragen, beheert. 't zat toen in een IDMS database op een Siemens mainframe. Meerdere mainframes beter gezegd. Er was een rekencentrum in Brussel, één in Gent en één ergens in Wallonië. Onze database was gesegmenteerd, met één segment per "provincie". Ik kan je verzekeren dat er voor elke (mogelijke) aansluiting ongelooflijk veel info inzit. Bij nieuwe een aanvraag voor een nieuwe aansluitng op een bepaald adres gaat de toepassing automatisch op zoek naar de aansluitmogelijkheid met het minste werk.]
De ABR informatie zit nog steeds op een Siemens/Fujitsu mainframe (maar één enkele) die BS2000 draait die zich in Evere bevindt. Dezelfde info is nog steeds te verkrijgen, ondertussen via Attachmate EXTRA! X-treme. Maar dé grootste verandering is de invoering van SALY Explorer sinds +/- 2004. Daar is achteraf de Procodac Poller bijgekomen. En ondertussen is er een veelvoud van applicaties die toelaten om zowat elk technisch aspect van de backbone en de informatie van één bepaalde DSL lijn te tonen. Zo zijn er tools zoals Soccabis, PILA, NPS, OMS, Lichee, BIQ, Looking Glass, Big Brother, Weather maps, UTI, Solus, IMS, NFE, IPCONF, etc. etc.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3234
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 242 keer

(potverd)ikke schreef:@ Trojan: ken jij mensen uit het ABR-team (André, Carine, Joël, ...) ? Heb jij toegang tot de mainframe applicatie ?
Ik heb nergens toegang toe. Ik heb van IT gewoon een bestand gekregen met POI's van alle centrales en kvd's, bedoeld voor "jullie" tomtom gps. Na wat gepruts heb ik deze omgezet naar een xml dewelke google maps kan lezen en tonen. +-30000 POI's.

Ik kan wel de TSI opvragen en in beperkte maten aanpassen (uitgaande stijl, voeding en verspreiding) aanpassen. Maar daar stop het spijtig genoeg ook.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6008
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 207 keer
Bedankt: 376 keer
Recent bedankt: 2 keer

Vanmorgen zag ik elektrabel werken aan zo'n kastje, dat sterkt lijkt op een telefoonkast.
Het zijn 2 kastjes naast elkaar, zijn dit voorbereidingen elektriciteit te voorzien voor een VDSL2 centrale?
Ik vermoed dat een gewone telefoonkast geen elektriciteit nodig heeft, maar het materieel voor VDSL2 wel.
(hopelijk beginnen ze spoedig aan het kastje dichter bij me gelegen, dan kan ik eindelijk alles wat met kabel te maken heeft buiten zwieren :lol: )
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Klopt. Een KVD (kabel verdeler) heeft geen stroom nodig, een ROP kast met VDSL of VDSL2 heeft dat wél nodig.
wquatan
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 maa 2010, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 7 keer

Verdorie .... dit topic is het interessantste dat ik sinds lang gelezen heb

Wat mij echter niet duidelijk is, is hoe ik het nummer dat ik van 1923 krijg, moet interpreteren
Het nummer dat ik kreeg is 02MUT000050506 en de nummers op de kaart (in mijn buurt) hebben allemaal een 02MUT0_12345 formaat. Iets dat op het gezochte nummer lijkt, kan ik niet vinden.

Verder denk ik dat mij iets duidelijk geworden is.

Ik had een ADSL-aansluiting met een perfect werkend 8Mbit profiel. Ten tijde van de Belgacom-TV start, van de ene dag op de andere, ging mijn ADSL niet meer (voortdurende re-sync). Na lang zoeken en proberen met mijn bereidwillige provider (EVONET) hebben we het terug stabiel gekregen op 6Mbit. Door de uitleg hierboven over het directe/retour-paar, denk ik nu dus dat ik op dat ogenblik (zonder medeweten) op de retour gezet werd

Hierbij aansluitend, begreep ik in het verleden niet hoe Belgacom bij een gebrek aan paren, twee aansluitingen op hetzelfde paar voor mekaar kon krijgen. Het directe / retour paar lijkt mij nu het antwoord.

Al bij al, denk ik dat de kwaliteit van mijn paar moeten sneuvelen is voor iemand die Belgacom-TV wou hebben, wat ik gezien het tijdstip dat het gebeurde, al lang vermoedde, maar door de uitleg in dit topic nu ook een mogelijke verklaring heeft
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3234
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 242 keer

wquatan schreef:Wat mij echter niet duidelijk is, is hoe ik het nummer dat ik van 1923 krijg, moet interpreteren
Het nummer dat ik kreeg is 02MUT000050506 en de nummers op de kaart (in mijn buurt) hebben allemaal een 02MUT0_12345 formaat. Iets dat op het gezochte nummer lijkt, kan ik niet vinden.
Het enige waar je op moet letten zijn de eerste 6 karakter, nl 02MUT0. Deze duiden aan op welke centrale je bent aangesloten. Alle cijfers die er na komen zijn enkel van belang voor de technieker en de administratie van belgacom.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
wquatan
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 maa 2010, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 7 keer

Bedankt voor de toelichting !

Hmmm, waarschijnlijk zoiets als Kabel 05, Bundel 05, Paar 06

Dus dan kan ik niet weten naar welke KVD/ROP de aansluitig loopt, ze beginnen allemaal met 02MUT0_
De centrale zelf is niet te vinden
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3234
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 242 keer

wquatan schreef:Bedankt voor de toelichting !
Graag gedaan.
Hmmm, waarschijnlijk zoiets als Kabel 05, Bundel 05, Paar 06
Nope.
Dus dan kan ik niet weten naar welke KVD/ROP de aansluitig loopt, ze beginnen allemaal met 02MUT0_
De centrale zelf is niet te vinden
De verschillende kleuren worden in de eerste post toegelicht. Rood is de hoofdcentrale, zoek ende gij zult vinden.

Jij, als klant, kan zelf niet weten op welke kvd je bent aangesloten (tenzij het er maar één in uw buurt is of ze vlak voor uw deur staat). Meestal is het gokwerk, zeker als er meerdere in uw straat of wijk staan.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
mutmong
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 maa 2010, 20:25

Ik heb niet alle post's doorgelezen maar op de kaart zie ik geen ROP's (geel). Ik zou het leuk vinden om te weten waar er één staat niet ver van mij.

Trojan, alvast bedankt voor de reeds geleverde info!
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 92 keer

mutmong schreef:Ik heb niet alle post's doorgelezen maar op de kaart zie ik geen ROP's (geel). Ik zou het leuk vinden om te weten waar er één staat niet ver van mij.

Trojan, alvast bedankt voor de reeds geleverde info!
Deze kan je alleen maar zien als je op het tot het diepste bent ingezoomd. Dus een details van u straat ofzo.
Afbeelding
mutmong
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 maa 2010, 20:25

en waarempel.....
ER STAAT EEN ROP MIDDEN IN MIJN HUIS. JOEHOE 20Mb/s!! :banana:
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3630
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

mutmong schreef:en waarempel.....
ER STAAT EEN ROP MIDDEN IN MIJN HUIS. JOEHOE 20Mb/s!! :banana:
Midden in uw huis? Gij woont in zoiets? :?
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1974
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 102 keer
Recent bedankt: 1 keer

Zijn er geen gegevens bekend over de ROP"s waar VDSL beschikbaar is? :roll:
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
mutmong
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 maa 2010, 20:25

cloink schreef:
mutmong schreef:en waarempel.....
ER STAAT EEN ROP MIDDEN IN MIJN HUIS. JOEHOE 20Mb/s!! :banana:
Midden in uw huis? Gij woont in zoiets? :?
Volgens de kaart staat die midden in m'n huis
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6008
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 207 keer
Bedankt: 376 keer
Recent bedankt: 2 keer

mutmong schreef:
cloink schreef:
mutmong schreef:en waarempel.....
ER STAAT EEN ROP MIDDEN IN MIJN HUIS. JOEHOE 20Mb/s!! :banana:
Midden in uw huis? Gij woont in zoiets? :?
Volgens de kaart staat die midden in m'n huis
De linkse is voor hem, en de rechtse voor zijn vrouw hé :lol:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
ubremoved14998
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 jan 2010, 16:28
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Hallo,

ik heb een vraagje. Ik belde 1923 om te weten op welke kast ons huishouden is aangesloten. Maar de eerste 6 letters/cijfers zijn in elke kast hetzelfde over het hele dorp. Hoe kan ik precies uitmaken welke kast het is?

Dank u
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3234
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 242 keer

Uw straatacbine kunt ge daar niet mee achterhalen, enkel de hoofdcentrale.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
ubremoved14998
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 jan 2010, 16:28
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Ok, danke, er is maar een hoofdcentrale en das in het dorp hierlangs :)
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1755
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Rivierenland
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 83 keer

Ah nu wou ik nog eens een mogelijke afstand checken en nu is die map weg :|
Ontheronix
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:27
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 2 keer

LEX, LDC en KVD kaart
Modbreak:
Er werd ons gevraagd de kaart te verwijderen, dus we gaan best ook niet terug linken
Ik ben gewoon eens met mijn eigen ogen gaan kijken of er bij de dichtsbijzijnde KVD's een rop stond :-)
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3234
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 242 keer

Ontheronix, mag ik u vriendelijk vragen de link naar mijn kaart te verwijderen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”