Telenet verhoogt prijzen vanaf 4 augustus

sky
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 77 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer

Re: Telenet verhoogt prijzen vanaf 4 augustus

Berichtdoor sky » 14 Jun 2019, 08:20

DarkV schreef:
JamesEarlGray schreef:Overbelaste nodes en klanten die daar effectief last van ondervinden, daar heb ik geen concrete cijfers over, maar net zoals bij het zeggen dat quasi niemand deftige snelheden haalt met DSL is het blijkbaar niet nodig om met onderbouwing of bewijs af te komen, dus ik doe maar mee. 8)

Je hebt geen cijfers maar je laat wel uitschijnen dat het een feit is ?

Ik heb ook geen cijfers maar als ik hoor klagen is het toch steeds van mensen men trage/slechte DSL verbindingen en niet van TN (tenzij het volume).

En heb jij dan wel cijfers? Of hoeveel mensen klagen er? Wie heeft er dal en piek uren?
Je moet geen adsl toestanden van 20 jaar geleden vergelijken met de huidige Telenet lijn.
Elke provider heeft voor en nadelen.
Voor Telenet zijn het in mijn geval meer nadelen dan voordelen dus is het hier Proximus.
Echte fiber tot in huis, niet zoals Telenet ons wil laten geloven dat zij dat ook hebben, voor 46€ incl TV. Dus al jaren tevreden klant, zeker prijs/kwaliteit.

philippe_d
Moderator
Moderator
Bedankt: 2483 keer
Recent bedankt: 11 keer
Uitgedeelde bedankjes: 681 keer

Re: Telenet verhoogt prijzen vanaf 4 augustus

Berichtdoor philippe_d » 14 Jun 2019, 08:52

[Mod]
Graag terug on-topic a.u.b
Dit gaat hier over de aangekondigde Telenet prijsstijging (van 1.87%) vanaf 4 augustus.

Discussies over Proximus versus Telenet en Internet snelheden horen thuis in één van de vele bestaande topics
Nieuwe off-topic reacties worden verwijderd
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, FW 07.01, profiel 100/30.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.

Terug naar “Breedband nieuws”