Topvrouw Proximus geeft toe: ‘2017 was geen goed jaar voor ons’

Nieuws omtrent telecommunicatie
Plaats reactie
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2081
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

Eind 2016 deed Proximus een grote promotie waarbij ze een tv-toestel koppelden aan hun Tuttimus-packs. Die levering liet vaak op zich wachten en dat leverde veel klachten op.
Geen probleem, ook hier volgen de grote spelers elkaar mooi op :lol:
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=102&t=51595
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Das een goeie quote uit het interview : We werken daar aan en in 2018 hopen we op een beter aanpak. Er is dus nog hoop :banana:
Volop de problemen toegeven maar onderhands dat ook een aantal prijzen verhogen. Rare mensen die CEO's.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Heb de indruk dat CEOs dezelfde waanzin hebben als politiek.

Gewoon het probleem verbloemen...

Heb een tijdje betaald voor een stukje factuur dat ik niets eens had aangevraagd. Als ik dan bel:

Ze zeggen tegen mij bij de facturatie dat dat niet actief staat bij hun systeem. Ik kijk nog eens en zeg dat het wel al maanden op men factuur staat.

Zeggen ze een softwarefout.

Dan verdienen ze toch lekker met een softwarefout van 2,5 euro per maand.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”