fibrbuzz1 schreef:Ik ben zelf ook teleurgesteld in de administratie van Proximus

Ergens midden december had ik een Familus VDSL besteld die geinstalleerd zou worden de eerste week van januari volgens de PDF die ik na de bestelling kreeg (met een specifieke datum). Uiteindelijk zijn ze op die dag niet langs geweest, dan heb ik Proximus gebeld en de aanvraag voor installatie was niet doorgekomen! De medewerker heeft dan een nieuwe aanvraag doorgestuurd en pas twee weken daarna kon ik ten vroegste aangesloten worden. Dat voor 1 van de 2 grootste ISPs van België, zéér teleurstellend! In totaal heb ik dus bijna 5 weken moeten wachten, dan vraag ik me soms af of ze je wel als klant willen.
Zelfde probleem maar met een Tutimus. Inmiddels meer dan een maand geleden besteld, ging de week nadat ze de aansluiting binnen trokken geplaatst worden. De dag van de bestelling nog telefoon gekregen om te bevestigen. Aansluiting is binnengetrokken 4 januari, nadien niemand meer gehoord.
Via chat geïnformeerd, vonden ze NIKS van die bestelling terug

. Opnieuw bestelling geplaatst (de korting en voorwaarden waren toch hetzelfde dan in december). Een paar uur later telefonische bevestiging en men ging ook een mail sturen om het te bevestigen. Nooit mail gekregen... Een paar dagen later geïnformeerd via chat, daar beweren ze dat de mail wel verzonden is (ok, dan hebben ze misschien een fout gemaakt in het mailadres, kan ik mee leven

). Nadien opnieuw niks meer van gehoord. Opnieuw geïnformeerd naar de status (had via via al geïnformeerd en toen bleek de bestelling in het systeem te staan als geannuleerd, maar ik werd nooit verwittigd, dat heb ik in de chat niet vermeld), blijken er nu 2 dossiers te lopen. 2 dossiers voor 1 aansluiting, en ik zou verwittigd worden door de betrokken diensten als er nieuws was. Dat klinkt dus alweer als er is iets mis

.
Ik moet zeggen, na bijna 15 jaar klant te zijn, sinds ze vorig jaar door een vergissing aan hun kant mijn nummer hadden gedelete (en terug gehaald wel) is het niks dan miserie.
OT: symetrische snelheden zijn iets minder belangrijk voor mij eigenlijk, het meeste gaat op bij mij aan downloaden. Voor wat ik het gebruik kan een wat tragere upload geen kwaad. Niet te traag natuurlijk, uploaden is iets dat steeds meer groeit doordat de clouddiensten steeds belangrijker worden. Als ze de optie bieden voor wie er nood aan heeft, mooi, doen ze het niet dan ga ik er (momenteel) niet van wakker liggen.