Stievie Free: VMMa-zenders gratis bekijken via Internet

Nieuws omtrent telecommunicatie
Gebruikersavatar
beele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 07 feb 2010, 12:27
Twitter: MrBeele
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Net even aan het bekijken geweest en met de volgende ublock rules speelt de reclame bij het starten al niet meer:
(Deze rules laten een paar files toe die standaard geblokkeerd zijn, en nodig zijn om de adblock detectie te foolen)

Code: Selecteer alles

SNIP - Iemand die een beetje me ublock kan werken zal het snel zelf genoeg weten te fixen  :wink: 
Echter bij de "stream" van 2BE crashed de browser... Nog even verder zoeken dus :lol:
Laatst gewijzigd door beele 10 dec 2015, 09:42, in totaal 2 gewijzigd.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5776
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 716 keer
Bedankt: 470 keer
Recent bedankt: 1 keer

Die reclame komt die om een bepaalde tijd of alleen in het begin als je een stream start?

Bij Stievie Free zou ik het nu niet erg vinden om in het begin reclame te zien, daar een gedeelte van hun inkomsten worden gehaald...
Maar site's zoals HLN, Nieuwsblad, Sporza vind ik het al veel erger om telkens die reclameblokken te zien. 15 a 60 sec reclame voor 1 a 2 minuten stream tegenover heel de avond streamen...

Alleen nog voorbij die login gedeelte raken :evil:
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 Crucial P5 1TB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Mobile: Samsung S21 Ultra 512GB & Samsung Tab S9 Ultra 5G

Provider: Telenet OneUP for 5.
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

Bij het begin, en daarna ook de normaal voorziene reclameblokken zoals op tv. De blokken zélf zijn wel korter dan op tv, waarschijnlijk dankzij targeting.

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
sky
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1366
Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 112 keer
Recent bedankt: 3 keer

beele schreef:Net even aan het bekijken geweest en met de volgende ublock rules speelt de reclame bij het starten al niet meer:
(Deze rules laten een paar files toe die standaard geblokkeerd zijn, en nodig zijn om de adblock detectie te foolen)

Code: Selecteer alles

! 12/9/2015, 6:49:36 PM stievie.be
@@||libs.medialaancdn.be/data/freewheel/8.4.3//admanager/checkup.js$domain=watch.stievie.be

! 12/9/2015, 6:53:31 PM stievie.be
@@||adm.fwmrm.net/crossdomain.xml$domain=watch.stievie.be

! 12/9/2015, 6:56:40 PM stievie.be
@@||adm.fwmrm.net/p/medialaan_live/AdManager.swf$domain=watch.stievie.be
Echter bij de "stream" van 2BE crashed de browser... Nog even verder zoeken dus :lol:

Betaal voor stevie zonder reclame of kijk naar stevie free met reclame.
Het moet toch niet altijd meer en meer en meer zijn.
Ze bieden je een gratis alternatief aan gebruik het dan ook waarvoor het gemaakt is.
tenzij je wilt dat het binnenkort weer afgeschaft wordt.
Gebruikersavatar
beele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 07 feb 2010, 12:27
Twitter: MrBeele
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

sky schreef:
beele schreef:Net even aan het bekijken geweest en met de volgende ublock rules speelt de reclame bij het starten al niet meer:
(Deze rules laten een paar files toe die standaard geblokkeerd zijn, en nodig zijn om de adblock detectie te foolen)

Code: Selecteer alles

SNIP - Iemand die een beetje me ublock kan werken zal het snel zelf genoeg weten te fixen  :wink: 
Echter bij de "stream" van 2BE crashed de browser... Nog even verder zoeken dus :lol:

Betaal voor stevie zonder reclame of kijk naar stevie free met reclame.
Het moet toch niet altijd meer en meer en meer zijn.
Ze bieden je een gratis alternatief aan gebruik het dan ook waarvoor het gemaakt is.
tenzij je wilt dat het binnenkort weer afgeschaft wordt.
1) Ik ben dev en kijk graag hoe ze zulke dingen implementeren.
2) Ik doe op mijn pc met de content die ik binnenkrijg wat ik wil.
3) Naar de reclame kijk ik niet, dus het effect op mij is nihil.

Hypothetisch voorbeeld:
- Ik haal in de bakker een gratis krant op zondag, deze krant is nu in mijn bezit. (content)
- Eens ik thuiskom, laat ik voor ik deze lees, iemand anders alle advertenties eruit knippen. (adblock)
- Daarna lees ik rustig de krant, zonder last te hebben van de advertenties. (aka lezen van de page/zien van video in de browser)

p.s.: Zodra de betalende versie er is, neem ik deze. Dus geen gezaag dat ik een uitzuiger ben, nergens voor wil betalen (ik betaal ook voor google music en netflix)
Laatst gewijzigd door beele 10 dec 2015, 09:43, in totaal 1 gewijzigd.
sky
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1366
Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 112 keer
Recent bedankt: 3 keer

Euh, de betalende versie van stevie is er al heel lang. Tenzij ik me serieus vergis, heb het vorig jaar of zelfs eerder nog zelf kunnen testen.
Ik zeg nergens dat je niet wilt betalen.
Het is maar dat ze weten waar ze moeten aankloppen als ze klachten hebben. ;-)
Tenzij in de gebruiksvoorwaarden staat dat dit mag, dan heb ik niets gezegd.
Gebruikersavatar
beele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 07 feb 2010, 12:27
Twitter: MrBeele
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Er was een betalende versie, deze is stopgezet en ze hebben het platform herwerkt.
Als je gewoon naar stievie.be gaat en naar beneden scrolled kan je daar lezen: Binnenkort (meer zenders/opnames/...) in een betalende versie.

Gebruiksvoorwaarden lees ik niet, zoals 99% van de gebruikers (my machine, ik doe wat ik wil)
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

beele schreef: Hypothetisch voorbeeld:
- Ik haal in de bakker een gratis krant op zondag, deze krant is nu in mijn bezit. (content)
- Eens ik thuiskom, laat ik voor ik deze lees, iemand anders alle advertenties eruit knippen. (adblock)
- Daarna lees ik rustig de krant, zonder last te hebben van de advertenties. (aka lezen van de page/zien van video in de browser)
Interessant vergelijk...
Je kan ook jouw krant lezen en de advertenties skippen zonder die eruit te knippen.
Het verschil: wordt de medium jouw "eigendom" of krijg je die in "bruikleen"?

Mijn gedacht: eigendom en streaming is een contradictio in terminis :beerchug:

3 op de 4 keer kan je de reclame toch laten spelen terwijl je iets anders doet maar voorlopig is het qua reclame nog niet zo erg dichtgetimmerd inderdaad.
Per programma heb je reclame bij aanvang (20sec - 50sec) en tijdens het afspelen heb je tijdens de reclame blokken +/- 2min reclame. In een programma zoals "hotter than my daughter" krijg je dus 2x reclame tijdens.

Het grootste probleem aan de hele ervaring vind ik tot nu toe dat je steeds meer achterloopt op de "echte tv". Meer dan een gratis VoD platform zou ik het nu dus nog niet noemen.

Heeft iemand de Stievie FREE van nu kunnen vergelijken met de vroegere betalende Stievie?
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

De betalende versie van Stievie bestaat nog steeds: http://klanten.stievie.be/klantworden. Alleen kan je daarmee niet op je pc kijken en dit was dus ook nooit een optie voor mij. Ik zou enkel op smartphone kunnen kijken dus dat was de moeite niet. Ook de originele prijs van 5 euro werd opgetrokken naar 9,99 euro omdat het product leek aan te slaan. Ook dat vond ik er principieel over.

Wat betreft de reclame heb ik hier al een aanzet gegeven. Na het starten van de stream uw adblocker terug inschakelen en dan heb je enkel de beginreclame, de andere blokken komen dan niet meer. Als ik dat doe zie ik µblock wel een heel pak blokkeren, tot 40% van de webpagina. Ik vraag me af wat we anders allemaal prijsgeven om "gratis" te mogen kijken.
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Op het eerste zicht collecteren ze jouw volledige kijkhistoriek (welke programma's, wanneer, hoe lang). Uiteraard.
Verder weet ik niet wat "gigya" verstaat onder "more"...
All kinds of user data can be seamlessly collected and managed: shares, comments, likes, clicks, tags, text analytics and more.
Laatst gewijzigd door road rebel 10 dec 2015, 11:00, in totaal 1 gewijzigd.
sky
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1366
Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 112 keer
Recent bedankt: 3 keer

Privacy is goed, maar teveel privacy is ook niet goed.
Mij maakt het geen bal uit of ze weten naar wat ik kijk of niet kijk.
Dat weten ze nu trouwens ook al, of denk je dat Belgacom geen statistieken bijhoudt naar wat er gekeken wordt, of netflix.
het is niet voor niets dat er soms series verdwijnen waar weinig naar gekeken wordt.

Iets uitzoeken om bij te leren, daar is niets mis mee, maar als developer zou je toch moeten weten dat je zo het systeem onderuit haalt.
Als ze morgen stevie free zouden uitbrengen met de belgische zenders en eventueel hier of daar een extra zender, dan gooi ik het huidige tv abonnement buiten, weer 2x8€ uitgespaard, de reclame neem ik dan wel bij voor die keer dat ik kijk, de rest zie ik wel op netflix.

Trouwens: op mijn machine doe ik wat ik wil, moet je nog eens herhalen als ze met een huiszoekingsbevel voor je deur staan, zeker niet voor dit, dat weet ik ook wel dat ze daarvoor niet uit hun zetel komen. Maar er staan met de regelmaat van de klok wel voorbeelden in de krant van mensen die dachten dat iets mocht en toch zwaar moesten betalen voor wat ze gedaan hebben.

offtopic. ik denk dat je een deel van je privacy gaat moeten opgeven om een stuk extra veiligheid te creëren.
Iedereen die het land binnen komt per auto, boot, vliegtuig, of whatever en iedereen die geboren wordt een vingerafdruk, irisscan, ....
Dat zal niet voor morgen zijn, maar ooit vrees ik nog voor van die toestanden, chip laten implanteren bij geboorte, en de bevoegde dienst kunnen opvragen welke chip waar was op welk tijdstip, ...
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

Slafes schreef:De betalende versie van Stievie bestaat nog steeds: http://klanten.stievie.be/klantworden. Alleen kan je daarmee niet op je pc kijken en dit was dus ook nooit een optie voor mij. Ik zou enkel op smartphone kunnen kijken dus dat was de moeite niet. Ook de originele prijs van 5 euro werd opgetrokken naar 9,99 euro omdat het product leek aan te slaan. Ook dat vond ik er principieel over.

Wat betreft de reclame heb ik hier al een aanzet gegeven. Na het starten van de stream uw adblocker terug inschakelen en dan heb je enkel de beginreclame, de andere blokken komen dan niet meer. Als ik dat doe zie ik µblock wel een heel pak blokkeren, tot 40% van de webpagina. Ik vraag me af wat we anders allemaal prijsgeven om "gratis" te mogen kijken.

Die oude, betalende versie bestaat niet meer hoor. Bestaande klanten kunnen het nog steeds gebruiken, maar nieuwe klant kan je voorlopig niet worden.
Als je op de bovenstaande link klikt krijg je ook de boodschap dat de app niet meer beschikbaar is.
Gebruikersavatar
beele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 07 feb 2010, 12:27
Twitter: MrBeele
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

sky schreef:
Trouwens: op mijn machine doe ik wat ik wil, moet je nog eens herhalen als ze met een huiszoekingsbevel voor je deur staan, zeker niet voor dit, dat weet ik ook wel dat ze daarvoor niet uit hun zetel komen. Maar er staan met de regelmaat van de klok wel voorbeelden in de krant van mensen die dachten dat iets mocht en toch zwaar moesten betalen voor wat ze gedaan hebben.
Dan bedoel ik met de content die legaal binnenkomt, niet allerlei illegale toestanden...
Als je zo nadenkt kan je de helft van de chrome extensies uit de store gooien, velen passen ook websites/services aan, wat in principe niet mag.
Naar mijn inziens gaan bedrijven veel te ver met hun terms of service/EULAs. (en het is niet omdat daar instaat dat het niet mag, dat het daarom rechtsgeldig is!)
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

jollito schreef:Die oude, betalende versie bestaat niet meer hoor. Bestaande klanten kunnen het nog steeds gebruiken, maar nieuwe klant kan je voorlopig niet worden.
Als je op de bovenstaande link klikt krijg je ook de boodschap dat de app niet meer beschikbaar is.
Er werd hier paar keer aangehaald dat ze klant zouden worden als er een betalende versie was, en die was/is er ook wel... :)

Ik vind het trouwens vreemd dat men een commercieel project gewoon on hold zet, met een nieuw project start en dat je dan niet meer op het bestaande kan intekenen en daarna gewoon overgezet kan worden op de betalende versie. Maar de betaalde Stievie versie bestaat nog steeds. Je kan alleen momenteel niet intekenen.
Yarisken
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 09 dec 2008, 16:28
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

De betalende versie was er niet voor de pc/browser. Nu gaat die er wel komen en is dat een optie voor mij.
Ik zie alles via een intel nuc + hdmi op mijn tv.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Ik vind het trouwens vreemd dat men een commercieel project gewoon on hold zet

niks vreemd aan vermits het oorspronkelijk product in samenwerking met VRT en Vier tot stand kwam. Nu moet Medialaan alleen verder...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
DidierS
Plus Member
Plus Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 24 jul 2012, 08:46
Twitter: ON8SD
Locatie: JO11ib
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 25 keer

DidierS schreef: Next step? Eens proberen op een RPi of heeft iemand al met zekerheid kunnen testen dat het niet werkt?
Ik had het eigenlijk moeten weten op voorhand maar toch nog even vermelden voor wie er ook naar op zoek was: Stievie op RPi zal niets worden aangezien ze met Flash werken. :x
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2081
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

Ondertussen geupgrade naar Firefox 43.0.1 en nog steeds lukt het aanmelden niet :|
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2081
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

Oorzaak gevonden: met firefox 64bit lukt het niet, met firefox 32 bit wel.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Na 15min was ik het al beu. Leuk dat ze gratis alternatieven geven echt waar en ik weet dat heel wat mensen dit zeer welkom gaan vinden maar ik ik word daar gek van van zoiets, tijdverliezen voor de zoveelste keer mee die reclame, niks voor mij.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Gratis bestaat niet. :) Ik zeg het, ben tevreden van mijn oplossing. µblock uitschakelen voor de start en dan de eerste reclame slikken. Aanschakelen na de start en reclamevrij kijken tot het einde.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4024
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Uitgedeelde bedankjes: 171 keer
Bedankt: 102 keer

Ik kijk zonder reclame met µblock.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

beeld is verschrikkelijk slecht als ik kijk via chromecast :(
zijn daar oplossingen voor?
de koe zegt boe
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

op hun site staat duidelijk vermeld dat zij pas volgend jaar (2016) met een oplossing komen voor smartphone en TV!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4024
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Uitgedeelde bedankjes: 171 keer
Bedankt: 102 keer

bambipower schreef:beeld is verschrikkelijk slecht als ik kijk via chromecast :(
zijn daar oplossingen voor?
Alleen de eerste 20 seconden ?
Yarisken
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 09 dec 2008, 16:28
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

bambipower schreef:beeld is verschrikkelijk slecht als ik kijk via chromecast :(
zijn daar oplossingen voor?
Op mijn linux machine is het beeld ook niet goed, blijft veel haperen.
Op mijn windows laptop loopt het perfect.
Tallica
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 05 sep 2008, 15:34
Bedankt: 1 keer

Galaxy tab 10.1 'Je apparaat is niet compatibel met deze versie'? Enkel voor de allernieuwste tablets?

Soit, als ik de reviews op de Play Store lees, heb ik de indruk dat ik niet veel mis..
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Het is op dit moment nog steeds heel beperkt wat kanalen betreft natuurlijk.. :)
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4024
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Uitgedeelde bedankjes: 171 keer
Bedankt: 102 keer

Ublock werkt niet meer met Stievie free :(
Hoe zouden we dit kunnen oplossen ?
sky schreef:
beele schreef:Net even aan het bekijken geweest en met de volgende ublock rules speelt de reclame bij het starten al niet meer:
(Deze rules laten een paar files toe die standaard geblokkeerd zijn, en nodig zijn om de adblock detectie te foolen)

Code: Selecteer alles

! 12/9/2015, 6:49:36 PM stievie.be
@@||libs.medialaancdn.be/data/freewheel/8.4.3//admanager/checkup.js$domain=watch.stievie.be

! 12/9/2015, 6:53:31 PM stievie.be
@@||adm.fwmrm.net/crossdomain.xml$domain=watch.stievie.be

! 12/9/2015, 6:56:40 PM stievie.be
@@||adm.fwmrm.net/p/medialaan_live/AdManager.swf$domain=watch.stievie.be
Echter bij de "stream" van 2BE crashed de browser... Nog even verder zoeken dus :lol:

Betaal voor stevie zonder reclame of kijk naar stevie free met reclame.
Het moet toch niet altijd meer en meer en meer zijn.
Ze bieden je een gratis alternatief aan gebruik het dan ook waarvoor het gemaakt is.
tenzij je wilt dat het binnenkort weer afgeschaft wordt.
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Ik stel voor dat je de code nog eens bekijkt want de versie van freewheel is veranderd ;-) maar nogmaals: zo erg zijn die reclamekes echt niet dus als je er gebruik van maakt, steun dan hun business model. Zeker omdat je ook kan inloggen met een (fictief) fb account dus qua privacy zit je wel +/- ok mocht je bang zijn dat iemand teweten komt dat je stiekem hele dagen naar familie zit te kijken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

road rebel schreef:zo erg zijn die reclamekes echt niet dus als je er gebruik van maakt, steun dan hun business model. Zeker omdat je ook kan inloggen met een (fictief) fb account dus qua privacy zit je wel +/- ok mocht je bang zijn dat iemand teweten komt dat je stiekem hele dagen naar familie zit te kijken.
Je kan ook een rechtstreeks account gebruiken, moet daarom niet met een andere dienst gekoppeld worden he. En inderdaad, reclame valt wel mee (in lengte, inhoud). Ik heb ook gemerkt dat, als je een reclameblok gehad hebt deze wegvalt in de stream (als je op-en-af terugspoelt). Het is dus niet dat je die telkens opnieuw tegenkomt. Wel slim van hen: de reclame valt stil als het beeld z'n focus verliest. Even geminimaliseerd laten afspelen zit er dus niet in :).
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Tenzij je de m3u er telkens uit haalt en die rechtstreeks bekijkt maar dat is wel omslachtig kijken natuurlijk :-)
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Kan Stevie Free ook via laptop bekeken worden of kan dat uitsluitend op tablet en smartphone?
Indien het wel via laptop kan bekeken worden zou dat een goede zaak zijn want dan men die laptop met een HDMI kabel verbinden met een TV toestel.
Het is niet voor mij dat ik dat vraag maar voor iemand anders, die persoon kan zich geen TV abonnement permitteren noch bij Proximus noch bij Telenet omdat hij het niet al te breed heeft en dat zou voor hem een goedkope alternatief zijn.
Laatst gewijzigd door apestaart 29 jan 2016, 11:53, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

Stievie free werkt gewoon (naast de apps voor tablet) ook in de browser: http://watch.stievie.be/
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

waar anders?
Bijlagen
Schermafdruk.png
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

wied schreef:waar anders?
Inloggen en dan werkt het.

Sent from my A0001 using Tapatalk
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4024
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Uitgedeelde bedankjes: 171 keer
Bedankt: 102 keer

road rebel schreef:Ik stel voor dat je de code nog eens bekijkt want de versie van freewheel is veranderd ;-) maar nogmaals: zo erg zijn die reclamekes echt niet dus als je er gebruik van maakt, steun dan hun business model. Zeker omdat je ook kan inloggen met een (fictief) fb account dus qua privacy zit je wel +/- ok mocht je bang zijn dat iemand teweten komt dat je stiekem hele dagen naar familie zit te kijken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik ken er niet genoeg van om het aan te passen :-( tips ?
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Hoe kwam je dan tot die exclusie regels?
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4024
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Uitgedeelde bedankjes: 171 keer
Bedankt: 102 keer

Gevonden op het behulpzame userbase :)
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4024
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Uitgedeelde bedankjes: 171 keer
Bedankt: 102 keer

Suggesties ?
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”