Netflix maakt nieuw standaardabonnement euro duurder

nickz
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 216 keer
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer

Re: RE: Re: Netflix maakt nieuw standaardabonnement euro duurder

Berichtdoor nickz » 21 Okt 2017, 16:50

Ook als je kijkt bij 'factureringsgegevens'? Misschien is jouw volgende factureringsdatum vroeger dan 20 november 2017?

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Galaxy S7 met Tapatalk

Unicorn1
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 10 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Re: Netflix maakt nieuw standaardabonnement euro duurder

Berichtdoor Unicorn1 » 21 Okt 2017, 19:09

Netflix stopgezet. (voorlopig , mss ik het binnen x tal maand terug neem).

openaf
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Berichtdoor openaf » 22 Okt 2017, 18:34

Premium abonnement blijft voorloopig(?) op 11,99€ volgende maand met vervaldag 8 november. Moet wel zeggen dat het over een nieuw abonnement van een par maanden gaat.

petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 209 keer
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer

Berichtdoor petrol242 » 25 Okt 2017, 13:45

Nu krijg ik dit op de desktop te zien :
netflix.png

En als ik dan naar de Gebruiksvoorwaarden en de Privacyverklaring ga kijken, is de versie van 1 januari 2017...

Handig zou zijn als ze de nieuwe verschillen eens zouden meegeven tegenover de vorige versies.

Bart_Herbots
Plus Member
Plus Member

Berichtdoor Bart_Herbots » 17 Nov 2017, 22:08

Vraacje

Wanneer ik mij via de laptop of desktop lid wil maken en een formule kies en een betaalformule moet kiezen heb ik oa keuze uit creditcard
Maar wanneer ik me aanmeld via de Android app kan ik als betaalmethode er voor kiezen dat het afgaat van mijn orange rekening. Ik heb de inschrijving nog niet verder afgerond dus kan iemand zeggen of dit effectief zou werken, en zo ja betekent dit dat Netflix dan enkel zal werken op de smartphone? Op mijn smart tv zit er ook netflix en vraag me af dan langs die weg ook toegang heb tot de inhoud

Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 243 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 419 keer

Berichtdoor Tomby » 17 Nov 2017, 22:40

Bart_Herbots schreef:Maar wanneer ik me aanmeld via de Android app kan ik als betaalmethode er voor kiezen dat het afgaat van mijn orange rekening. Ik heb de inschrijving nog niet verder afgerond dus kan iemand zeggen of dit effectief zou werken, en zo ja betekent dit dat Netflix dan enkel zal werken op de smartphone? Op mijn smart tv zit er ook netflix en vraag me af dan langs die weg ook toegang heb tot de inhoud

Ja, als je je registreert via de Android app, kun je maandelijks betalen met je belwaarde via Google Play. Je Netflix account kun je eender waar gebruiken. Doe ik al maanden en heb zelfs nog nooit op mijn Android naar Netflix gekeken.
Afbeelding

Bart_Herbots
Plus Member
Plus Member

Berichtdoor Bart_Herbots » 17 Nov 2017, 23:05

Ha da's fijn te horen. Maar blijkbaar lukt dit niet met eender welke simkaart want een collega op het werk heeft base (geen abbo) maar krijgt de optie om te betalen via de base rekening niet te zien. Wil dit zeggen dat orange eveneens zou kunnen beslissen om er onaangekondigd mee te stoppen?

Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor Tomby » 18 Nov 2017, 08:28

Bart_Herbots schreef:Ha da's fijn te horen. Maar blijkbaar lukt dit niet met eender welke simkaart want een collega op het werk heeft base (geen abbo) maar krijgt de optie om te betalen via de base rekening niet te zien. Wil dit zeggen dat orange eveneens zou kunnen beslissen om er onaangekondigd mee te stoppen?

Ja, kan altijd natuurlijk. Ik betaal bvb PSN ook met Orange en daar moet ik dan kiezen tussen Orange of Base, dus bvb geen Proximus daar.
Afbeelding

Bart_Herbots
Plus Member
Plus Member

Berichtdoor Bart_Herbots » 26 Dec 2017, 13:36

Mijn gratis proefmaand bij netflix loopt binnenkort af maar nu stel ik vast dat in tegenstelling tot eerder ik mijn opgespaarde krediet bij orange (laad telkens iedere maand voor 15euro op en heb nu al een pot van net geen 100 euro), NIET kan gebruiken. Eerder kon ik dit als betaalmiddel selecteren, nu staat er 'niet geschikt'. Is dit idd altijd zo geweest?

jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 90 keer
Uitgedeelde bedankjes: 108 keer

Berichtdoor jnsvr » 26 Dec 2017, 13:54

Heb je je Netflix abo via de Play Store/Billing via de Play Store? Als het nog werkt moet het via die manier en dus niet zelf aanmelden via de browser. 'Denk' ik.

Bart_Herbots
Plus Member
Plus Member

Berichtdoor Bart_Herbots » 26 Dec 2017, 14:58

Dit is vanop de nexus genomen, play storeAfbeelding

kurtcockaert
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 11 keer
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer

Berichtdoor kurtcockaert » 26 Dec 2017, 16:06

Indien ik mr niet vergis kan je enkel aanpassen als je abonnement helemaal verlopen is.

Bart_Herbots
Plus Member
Plus Member

Berichtdoor Bart_Herbots » 26 Dec 2017, 16:16

kurtcockaert schreef:Indien ik mr niet vergis kan je enkel aanpassen als je abonnement helemaal verlopen is.
Het abbonement van orange of Netflix?

kurtcockaert
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 11 keer
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer

Berichtdoor kurtcockaert » 26 Dec 2017, 16:32

Netflix abonnement.

Bart_Herbots
Plus Member
Plus Member

Berichtdoor Bart_Herbots » 26 Dec 2017, 17:24

kurtcockaert schreef:Netflix abonnement.
De gratis maand loopt nu vrijdag af en dan wordt er 13,99 van de rekening genomen, alleen had ik gehoopt dat dit van de orange rekening waar al bijna 100 euro op staat zou afgaan. Misschien een tijdelijke storing

Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 125 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer

Berichtdoor Vaganzza » 29 Dec 2017, 19:45

Vandaag mijn bevestiging gekregen van nieuwe betaling van Netflix abonnement via Orange belwaarde. Bedrag is hier nog steeds 9,99. Die verhoging voel ik dus nog niet :wink: (maar ik zal het maar niet te luid zeggen zeker?? :) )
Telefonie, Internet & TV: Orange Internet & TV
GSM: Koala limited edition + Dommel Mobile Freedom (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone SE 64GB SG |  Mac Mini (late 2014) |  Retina MacBook Pro 13" (2017) |  Apple TV 4 |  Airport Time Capsule 3TB

Bart_Herbots
Plus Member
Plus Member

Berichtdoor Bart_Herbots » 30 Dec 2017, 11:49

Vaganzza schreef:Vandaag mijn bevestiging gekregen van nieuwe betaling van Netflix abonnement via Orange belwaarde. Bedrag is hier nog steeds 9,99. Die verhoging voel ik dus nog niet :wink: (maar ik zal het maar niet te luid zeggen zeker?? :) )
Goed voor u maar bij laat laat orange het niet toe, ondanks dat er bijna 100euro op staat.

Block
Erelid
Erelid
Bedankt: 35 keer
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer

Berichtdoor Block » 30 Dec 2017, 14:48

Bel even nr de Helpdesk van netflix. Zou wel straf zijn moest jij de enige zijn met dat probleem.
Scarlet one

depeje
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 27 keer
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer

Berichtdoor depeje » 30 Dec 2017, 15:07

Vaganzza schreef:Bedrag is hier nog steeds 9,99.

Bij mij is premium ook nog €11.99, betaald via proximus belwaarde via google play.

Bart_Herbots
Plus Member
Plus Member

Berichtdoor Bart_Herbots » 30 Dec 2017, 18:11

Block schreef:Bel even nr de Helpdesk van netflix. Zou wel straf zijn moest jij de enige zijn met dat probleem.
Ik heb de helpdesk van netflix gecontracteerd en zij hebben enkel een overeenkomst met proximus. Orange enkel deze in Frankrijk

Ik heb zowel netflx, orange en google gecontacteerf.

Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor Tomby » 30 Dec 2017, 19:02

Die helpdesk persoon snapt er wellicht niet veel van. Volgens mij loopt die betaling immers via Google Play en heeft Netflix geen zaken/zicht met hoe jij je Google Play betaling doet.
Toen ik destijds wilde switchen van Visa betaling naar betaling via Google Play, ben ik wel zeer goed geholpen geweest. In mijn geval moest ik eerst mijn abonnement annuleren, zodat de Visa betaling zou stoppen. Op het moment dat mijn abonnement ten einde was, dan pas kon ik via mijn telefoon terug abonneren (met zelfde account) en Google Play met Orange als betaalmethode kiezen. Of het dat probleem is bij jou, durf ik niet zeggen. Ik herinner me zelf niet meer hoe het eruit zag als ik al Google Play/Orange probeerde terwijl mijn abonnement nog actief was (nadat ik al geannuleerd had).
Afbeelding

Bart_Herbots
Plus Member
Plus Member

Berichtdoor Bart_Herbots » 30 Dec 2017, 19:54

Tomby schreef:Die helpdesk persoon snapt er wellicht niet veel van. Volgens mij loopt die betaling immers via Google Play en heeft Netflix geen zaken/zicht met hoe jij je Google Play betaling doet.
Toen ik destijds wilde switchen van Visa betaling naar betaling via Google Play, ben ik wel zeer goed geholpen geweest. In mijn geval moest ik eerst mijn abonnement annuleren, zodat de Visa betaling zou stoppen. Op het moment dat mijn abonnement ten einde was, dan pas kon ik via mijn telefoon terug abonneren (met zelfde account) en Google Play met Orange als betaalmethode kiezen. Of het dat probleem is bij jou, durf ik niet zeggen. Ik herinner me zelf niet meer hoe het eruit zag als ik al Google Play/Orange probeerde terwijl mijn abonnement nog actief was (nadat ik al geannuleerd had).
Zo ziet het er uitAfbeelding

Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor Tomby » 31 Dec 2017, 12:03

Is dat een recente screenshot ? Want er staat: eerste betaling op 29 dec, wat al gepasseerd is. Het feit dat er staat 'eerste betaling' wijst er volgens mij al op dat je abonnement op dat moment actief was (welliswaar gratis).
Als het ondertussen betaald is met Visa, ga je dus moeten doen zoals ik deed: abonnement via Google Play annuleren, en dan wachten tot je abonnement afloopt eind januari. Dan terug subscriben en dan hopen dat Orange wel toegelaten wordt.
Afbeelding

Terug naar “Breedband nieuws”