Netflix maakt nieuw standaardabonnement euro duurder

Nieuws omtrent telecommunicatie
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

ach, iemand met een beetje gezond verstand weet toch dat netflix vooral series aanbiedt voor weinig geld. Daarin ligt hun sterkte...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 24 keer

Schat info naar zijn waarde, dat VTM nieuws het zeer vluchtig en sensationeel brengt, spreekt boekdelen over de schrik die men heeft in Vilvoorde als Netflix aanslaat.

Als Belg word je met Netflix namelijk behoorlijk verwend: je betaalt een abbo zoals met elk commerciël TV aanbod, maar je hoeft niet ook nog eens reclame elke 10 minuten te slikken.

Opnemen op een dure digicorder, dat klinkt zo 2008. Dat ding is ineens nutteloos.
Wachten op de volgende aflevering volgende week, is dat nog van deze tijd ?
Kijken wanneer jij tijd hebt en wanneer jij het wil, dat kan nu !
Powered by edpnet newer & faster
@ 10MB/sec Unlimited
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Ook bij Netflix zijn er series die wekelijks toegevoegd worden...
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 24 keer

Natuurlijk zeer logisch maar dat is enkel voor de lopende series zo, als je morgen wilt "binge-watchen" van bijvoorbeeld House M.D. of Fringe, dan doe je dat en hoef je niet te wachten op de "uitzending" of bij te betalen voor de "volgende aflevering".

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Powered by edpnet newer & faster
@ 10MB/sec Unlimited
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

raf1 schreef:De Standaard bewijst opnieuw dat ze met moeite nog het niveau van HLN.be halen.
Volgende keer kunnen ze misschien iets objectiever zijn door met een grafiek te illustreren dat er niets aan de hand is.
Misschien moet je niet altijd de media bij het huisvuil zetten:
TheGuardian 14/10/2015 - Netflix CEO blames credit card changes for subscribers leaving service
Reed Hastings attributes slumping numbers to anti-fraud measures including advent of the chip in US credit cards as company reports disappointing figures
The business had predicted US subscriber growth of 1.15 million users; in fact it had added only 880,000 in the third quarter of 2015, down not only from its prediction but from its third-quarter 2014 increase of 980,000. The company’s stock price plummeted nearly 12% on the news and then bounced back somewhat.
Hastings said that while subscriber growth had missed third-quarter targets, the company was still ahead of the prior year through the first nine months of 2015.
Netflix afschrijven is wat snel, maar ze groeiden recent niet volgens de eigen verwachtingen.
Earnings missed analysts’ expectations by $0.01 – and the streaming service was already expected to post a decline in earnings per share of 43% – and revenue was off the mark by some $10m. Accordingly, the stock dipped nearly 12% in after-hours trading as soon as the market closed and the company released the figures.

The company’s revenues were higher than ever, but so were its expenses: net revenue for Netflix during the third quarter of last year was $59.3m. At the close of Q3 this year, it was less than half that – $29.4m.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3910
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Het gaat zeker niet zo gemakkelijk dan voorzien,dit wil natuurlijk nog niet zeggen dat men Netflix zou moeten afschrijven.Mss waren de vooruitzichten wel te optimistisch,trouwens ik denk ook,nu de winterperiode aanbreekt de kans groter word op meer abonees.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Netflix afschrijven is wat snel, maar ze groeiden recent niet volgens de eigen verwachtingen.

geloven beleggers nu echt dat die netflix mensen een "glazen bol" hebben...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5780
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1770 keer
Recent bedankt: 10 keer

heist_175 schreef:Misschien moet je niet altijd de media bij het huisvuil zetten:
Ah neen? Dat ze dan eerst eens de fouten in hun artikels verbeteren hé. Ik lees 24 uur later nog steeds dat er 4,3 miljoen Netflix-gebruikers zijn in de VS. Dat wil dus nog altijd zeggen dat die "journaliste" het Excel-bestand op http://ir.netflix.com/ niet gelezen heeft.
warpozio
Pro Member
Pro Member
Berichten: 369
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:23
Uitgedeelde bedankjes: 50 keer
Bedankt: 18 keer

raf1 schreef:Ah neen? Dat ze dan eerst eens de fouten in hun artikels verbeteren hé. Ik lees 24 uur later nog steeds dat er 4,3 miljoen Netflix-gebruikers zijn in de VS. Dat wil dus nog altijd zeggen dat die "journaliste" het Excel-bestand op http://ir.netflix.com/ niet gelezen heeft.
Net aangepast zie ik
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

raf1 schreef:Ah neen? Dat ze dan eerst eens de fouten in hun artikels verbeteren hé. Ik lees 24 uur later nog steeds dat er 4,3 miljoen Netflix-gebruikers zijn in de VS.
Dat gaat letterlijk over een komma :). Van kommaneuken gesproken :banana:
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 5309
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
Bedankt: 493 keer
Recent bedankt: 13 keer

heist_175 schreef:Dat gaat letterlijk over een komma :). Van kommaneuken gesproken :banana:
Probeer het eens op je belastingformulier :angel: 't Is toch maar een factor 10.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Yarisken
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 09 dec 2008, 16:28
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

Bij ons staat netflix eigenlijk elke avond op. In de vroege avond voor de kinderen en in de late avond voor mijn vrouw.
Ben er heel tevreden mee.
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Serie verslaafd geworden; netflix ideaal voor wat iets oudere te bekijken en ook hun eigen goeie series te bekijken.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Wij kijken zelf eigenlijk geen (klassieke) TV meer, alleen nog Netflix. En idd ook - tegen verwachting in - vooral de series...
Homeland, Dexter, The Office (jaja, die oude), zelfs Little Britain er helemaal doorgejaagd, The Killing

En nog veel "te doen" :-D
The Killing S2 staat er op, Homeland S4 staat er bij op, Fargo, Orange is the new black, Narcos, Walking Dead, ...


"Mijn Lijst" blijft eerder groeien, en we kijken echt wel elke dag.
Het klopt, je kan niet alles zien, en ook meestal niet het allerlaatste nieuwe (buiten eigen producties, die meestal goed zijn), maar voor ons de 9€ dubbel en dik waard!
Zeker als ik vergelijk met ander LEGAAL alternatief... 8)
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Sinds ik Netflix heb binnen gepakt, kijk ik naar dingen waar ik anders nooit aan toe geweest zou zijn. Mijn TV-abbo ligt al langer ter discussie in het gezinnetje. Wat mij betreft mag alle betaalde in-line televisie buiten geflikkerd worden. Online genoeg gading te vinden, en met Netflix net iets legaler.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

Mijn TV-abbo ligt al langer ter discussie in het gezinnetje
Tip: DVB-T FTA en SAT FTA :)
Tenzij je een verstokte VIER/VTM kijker bent?
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

en zelfs VTM kun je gratis (her)bekijken via de app/browser...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3910
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Wij kijken s'avonds vooral Netflix,na 20 00H,en dan nog alleen als er geen voetbal is.Nu is bij ons hier de serie GRIMM aan de beurt,ik had het nooit gedacht eerst,maar die valt veel beter mee,dan voorzien.
PS: de opsomming die ddd maakt mag er trouwens ook wel zijn.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

heist_175 schreef:Tip: DVB-T FTA en SAT FTA :)
Tenzij je een verstokte VIER/VTM kijker bent?
Wij zijn niet bepaald 4/VTM kijkers :) behalve mijn dochter voor een paar programma's op vijf.

Via mijn schotel heb ik al veel buitenlandse FTA.
Aan DVB-T ben ik niet direct toe. Ik zou het eens moeten bezien. Ik zit nogal dicht bij de zendmast van Schoten, dus kan misschien wel een binnenantenne en een stick in mijn Linuxontvanger. Misschien ook wel Nederlandse zenders...

Anderzijds, sinds de privatisering van de doorstraling via de ether, is er geen geld meer gestoken in de verbetering van aanbod en kwaliteit van DVB-T (Norkring). DVB-T2 is in Vlaanderen zelfs niet aan de orde, waardoor HD uitzending nog niet voor direct zijn.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Ik blijf toch wel verknocht aan canvas via DVB-T, al is het geen HD. NPO zenders vind ik geen gemis aangezien DWDD, Pauw ed te zien blijven via BVN Sat FTA. En, zoniet via BVN dan wel dankzij download-gemist...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Ben verslaafd aan netflix voor de series.
Al zijn er wel enkele ergernissen; ik was bv aan arrow begonnen en staat er maar 1 seizoen van op? wtf.

Nu under the dome aant kijken, topserie. :banana:
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1512
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Nu een goede twee maanden Netflix hier en sindsdien heb ik niets meer gekeken 'via andere kanalen'. Televisie keek ik sowieso niet meer de laatste jaren.
Ik kijk wel veelal naar het Amerikaanse aanbod, al is het maar om Engelse ondertiteling te krijgen.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Dat was toch al lange tijd geweten dat oude klanten een jaar lang nog de oude prijs zouden betalen en daarna ook die euro extra?

Waar ik wel niet akkoord mee ben:
Netflix wil klanten lokken met kwaliteit over kwantiteit, en probeert zo veel mogelijk exclusieve content aan te bieden. Titels die concurrenten ook hebben, laat het daarbij graag los.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

Ik vind er toch nog altijd mijn gading, ondertussen al een abo sinds ze in België actief zijn!
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Same here, ik heb er nog genoeg op te bekijken en een abo sinds de start. De moment dat ik dat niet meer heb zeg ik het gewoon op. Ik heb niet het standaard abonnement, dus momenteel voor mij ook geen impact qua prijs.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

proximusboyke schreef:nu voor iedereen duurder
http://www.zdnet.be/nieuws/179320/stand ... t-duurder/
Vraag me af waaruit jij concludeert dat het voor iedereen duurder wordt. Er staat om te beginnen al duidelijk dat de prijs voor Basic en Premium ongewijzigd blijft. Verder is het dus zoals Slafes zegt, dat dit gewoon is voor klanten die vroeger goedkoper Standard hadden.

Anyway, wel vreemd dat er sprake is van prijsaanpassing in mei, terwijl die screenshot heel duidelijk toont dat ze tot augustus recht hadden op hun oude prijs ?!
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5776
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 716 keer
Bedankt: 470 keer
Recent bedankt: 1 keer

Heb de duurste (die maakt ultra hd mogelijk), en ik ben er nog altijd bij van in het begin. 4K content is echt loep loep zuiver :D Das altijd 11.99 geweest dacht ik :)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 Crucial P5 1TB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Mobile: Samsung S21 Ultra 512GB & Samsung Tab S9 Ultra 5G

Provider: Telenet OneUP for 5.
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

ik weet eigenlijk niet wat jullie in netflix zien.
Het is zeker geen alternatief voor play en playmore zeker niet.
Als ik kijk wat ik kan opvragen en ik vul de titels in bij netflix vind hij nauwelijks iets terug.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Het feit dat je nauwelijks iets terug vind, betekent dat Netflix niet aan jou besteed is hé. Voor anderen dan weer wel.

Wat ik in Netflix zie? Veel dingen zou ik nooit gezien hebben, mocht ik geen Netflix in huis gehaald hebben. Misschien wat verouderde content, maar voor mij betekent "nieuw en recent", niet automatisch "beter". Er is altijd wel iets te vinden waar ik me aan kan verkneukelen.

Play en Play More zijn zeker geen alternatief voor mij gezien de prijs, zeker voor de laatste, en de exclusiviteit voor Telenet klanten.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

proximusboyke schreef:ik weet eigenlijk niet wat jullie in netflix zien.
Het is zeker geen alternatief voor play en playmore zeker niet.
Als ik kijk wat ik kan opvragen en ik vul de titels in bij netflix vind hij nauwelijks iets terug.
Ik moet geen klant zijn bij Telenet, dat scheelt al per maand. En ik zoek eigenlijk meestal niet specifiek iets op Netflix, ik bekijk eerder wat ik tegenkom en meestal is dat de Netflix Originals waar wel wat goede dingen bij zitten. Voor recenter materiaal zal Play en Play More misschien wel beter zijn, maar ik mis die content (voorlopig) niet op Netflix wegens nog genoeg te bekijken :).
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Netflix krijgt er recordaantal abonnees bij

Netflix heeft in het eerste kwartaal van dit jaar 6,7 miljoen abonnees aan zijn klantenbestand toegevoegd. Dat is een record, meldde de Amerikaanse aanbieder van internettelevisie maandag.

Bron: http://datanews.knack.be/ict/nieuws/net ... 93271.html
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

tis maar hoe je het bekijkt

http://www.nu.nl/beurs/4249615/netflix- ... rtaal.html

http://www.zdnet.be/nieuws/179627/netfl ... -abonnees/


misschien veel uit nieuwsgierigheid maar veel die afhaken.
walking dead nog steeds seizoen 5
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3910
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Ik kan mij nog steeds goed vinden in Netflix,Maar ik ga niet zeggen dat Play van Telenet niet beter is,(Meer moderne films en reeksen Messchien??)in ieder geval Scarlet samen met Netflix maakt het voor mij wel nog juist betaalbaar.Bij Telenet is Whoppaa en Play toch al een redelijk hoog bedrag,vind ik.
Voor de Zombie Fans,kijk naar Z-Nation,beetje vgl baar met The Walking Dead (maar niet zo goed).
pwr
Pro Member
Pro Member
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 aug 2004, 08:46
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 7 keer

is de prijs nu ondertussen wel of niet gewijzigd voor bestaande klanten ???
betaal sinds het begin 8,99 euro en bij mijn account staat dat de prijs van het abonnement zeker niet verandert voor 17 augustus 2016..
we zijn half november nu

voor mij niet gelaten ware het niet dat ik bij Proximus een bonus heb gekregen van 3 maanden gratis Netflix (door wijziging van tariefplan)
maar dan ga ik mijn huidig abonnement moeten stop zetten en dan 3 maand later 1€/maand meer betalen dan hetgeen ik nu betaal ??
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 875
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 66 keer

proximusboyke schreef:tis maar hoe je het bekijkt

http://www.nu.nl/beurs/4249615/netflix- ... rtaal.html

http://www.zdnet.be/nieuws/179627/netfl ... -abonnees/


misschien veel uit nieuwsgierigheid maar veel die afhaken.
walking dead nog steeds seizoen 5
Het duurt inderdaad te lang eer nieuwe seizoenen worden toegevoegd. Maar meestal vul ik dat op met een nieuwe serie :-)
Senne
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 19 jan 2011, 01:55
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 12 keer

pwr schreef: maar dan ga ik mijn huidig abonnement moeten stop zetten en dan 3 maand later 1€/maand meer betalen dan hetgeen ik nu betaal ??
Kan je die code niet gewoon gebruiken om je huidige Netflix abonnement 3 maanden gratis te krijgen / gratis 3 maanden te verlengen?

Edit: Moet gaan zonder opzeggen, tenzij je met iTunes app store of de Google play store betaald:

https://help.netflix.com/nl/node/22943
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

4k tv gekocht hier, ik had netflix al heel wat maanden stopgezet. Ondertussen zie ik dat er toch een heleboel is bijgekomen en vooral films en series in 4K bekijk ik nu, echt zalig, dan ook nog eens de P7 koptelefoon gekocht en opzetten en we zijn vertrokken. Cinema hier, topgeluid en topkwaliteit.
Netflix deel ik de prijs samen met ene die ik heel goed ken, 6 euro per maand is toch echt een schitterende prijs.
warpozio2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1055
Lid geworden op: 19 okt 2016, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 26 keer

proximusboyke schreef:tis maar hoe je het bekijkt

http://www.nu.nl/beurs/4249615/netflix- ... rtaal.html

http://www.zdnet.be/nieuws/179627/netfl ... -abonnees/


misschien veel uit nieuwsgierigheid maar veel die afhaken.
walking dead nog steeds seizoen 5
http://www.zdnet.be/nieuws/187209/netfl ... e-prijzen/
Blijkbaar zijn er toch veel blijven plakken
pwr
Pro Member
Pro Member
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 aug 2004, 08:46
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 7 keer

Senne schreef:
Kan je die code niet gewoon gebruiken om je huidige Netflix abonnement 3 maanden gratis te krijgen / gratis 3 maanden te verlengen?

Edit: Moet gaan zonder opzeggen, tenzij je met iTunes app store of de Google play store betaald:

https://help.netflix.com/nl/node/22943
Dan heb ik pech want ik heb mijn abonnement genomen via iTunes

maar heeft niemand met een bestaand abonnement nog geen prijsverhoging gekregen dan??
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”