Netflix maakt nieuw standaardabonnement euro duurder

Nieuws omtrent telecommunicatie
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Ik zie nochtans dat me volgende maand nog steeds €11,99 aangerekend gaat worden voor het duurste plan en niet €13,99.
Zouden ze opnieuw de rekbaarheid van hun prijzen aan het testen zijn? http://mashable.com/2017/05/16/netflix- ... a6Uo23dgqw
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

De verhoging is vanaf november voor bestaande klanten.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

jnsvr schreef:Zouden ze opnieuw de rekbaarheid van hun prijzen aan het testen zijn?
Bij Netflix weet men ook goed genoeg dat mensen een account delen... en dat er dus nog heel wat rek op zit.

Ik zie de prijs de komende jaren dan ook zeker verdubbelen.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Goztow schreef:De verhoging is vanaf november voor bestaande klanten.
Next month's plan
Premium for 11,99 €/month
4 screens +
Next billing date
1 November 2017

Nochtans is dat november en zie ik de huidige prijs daar staan.
Of bedoel je na november?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

met dat verschil als telenet het zou doen is het kot te klein netflix geen probleem. Account is ook te delen bij telenet.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Ik dacht dat een verhoging alleen was voor de Amerikaanse markt???

http://frontpage.fok.nl/nieuws/777795/1 ... LE+COOKIES

Hier ook:

https://www.demorgen.be/tvmedia/-abonne ... -b06a31f7/
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

fluppie schreef:Ik dacht dat een verhoging alleen was voor de Amerikaanse markt???

http://frontpage.fok.nl/nieuws/777795/1 ... LE+COOKIES
Is gewoon weer een artikel van een persagentschap of persgroep. Op HLN stond nagenoeg hetzelfde artikel. Ik heb dan, met mijn pseudoniem :banana: , een reactie geplaatst dat ze beter hun research moeten doen want dat je op www.netflix.be gewoon al de nieuwe prijzen vindt. Reactie werd niet geplaatst maar ze hebben wel hun artikel wat gewijzigd.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Je moet inderdaad uitloggen om de nieuwe prijzen te zien. Die zijn onmiddellijk van tel voor nieuwe abonnementen. Persoonlijk heb ik nog geen bericht gekregen van een nakende verhoging. Het zou wel netjes zijn als ze dat dus ruim op voorhand melden.

We moeten nu wel eerlijk zijn dat opzeggen niet moeilijk is, mocht je met de prijsverhoging niet kunnen leven. Ik vind het trouwens al raar dat het zo lang geduurd heeft. Netflix is toch wel een pak vooruit gegaan dan toen bij de invoering in België. Maar dat is uiteraard mijn persoonlijk gedacht. Ik kan gerust leven met de prijsverhoging als ze zo verder blijven doen.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

opzeggen is inderdaad maar een muisklik verwijderd, maar wie zou ik dan kiezen!? Veel keuze is er niet inzake VOD...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

proximusboyke schreef:met dat verschil als telenet het zou doen is het kot te klein netflix geen probleem. Account is ook te delen bij telenet.
Telenet heeft wel wat meer klanten in BE dan netflix :).
Netflix is een extraatje, internet is een basisdienst.

Ik overleef wel zonder netflix, maar zonder internet?
Alles is via internet, dus je kan echt niet zonder.
En in ons duopolielandje, is een prijsverhoging bij Telenet de inleiding op een prijsverhoging bij proximus.
Gewoon, omdat het kan.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

wied schreef:Veel keuze is er niet inzake VOD...
Zelf vind ik net Netflix een van de mindere diensten. OTT schiet als paddestoelen uit de grond de enigste belemmering is wellicht de kostprijs.

Als je intekent op al die gratis proefperiodes dan kom je het eerste jaar niet meer uit uwen zetel.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

ik heb het over play en play more en play sport
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

9livesuni schreef: Zelf vind ik net Netflix een van de mindere diensten. OTT schiet als paddestoelen uit de grond de enigste belemmering is wellicht de kostprijs.
Zoals? (niets illegaal en met NL ondertiteling)
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

En met apps op zowat alle platformen, want das ook een stertke in mijn ogen.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Voor mij blijft Netflix prijs/kwaliteit de beste keuze,maar ik sta wel open mochten er alternatieven komen.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik ben jaloers op de mensen die blijkbaar zoveel tijd hebben dat ze het aanbod van Netflix al onvoldoende vinden :P. Telkens ik wat Netflix wil kijken, weet ik eigenlijk niet wat gekozen doordat er zoveel aanbod is. Kan zo direct minstens 10 series vinden die ik nog wel eens zou willen zien. Nu ja, meestal doe ik over 1 serie sowieso snel 2 a 3 maand...
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Ik kijk dagelijks netflix. En "mijn lijst" krimpt niet, integendeel...
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik ben zo stilaan aan het twijfelen. Maar quasi besloten.

Ipv af en toe naar de bioscoop te gaan gewoon een netflix abbo te nemen en daar de exclusives te bekijken qua series en sommige films.

Ja ik heb niet alle ervaring zoals in een bioscoop maar die films komen hoe dan ook beschikbaar.
Moet dan enkel nog een mediabox regelen.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

ddd schreef: Zoals? (niets illegaal en met NL ondertiteling)
Mij gaat het vooral over de beschikbaarheid van content. Ik kijk vooral wat er beweegt in het buitenland en al die regiobeperkingen leg ik met plezier naast me neer. Iets wat vele netflix gebruikers trouwens ook doen.

Afhankelijk van persoonlijke smaak is netflix minder geschikt als filmdienst. Als je je keuze niet laat afhangen van het aanbod van een aanbieder zal je al vlug bij verschillende diensten terecht komen. Elk met een proefperiode en een we miss you offer.

Voor film is mubi wel een leuk concept dat al lang meegaat.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Tomby schreef:Ik ben jaloers op de mensen die blijkbaar zoveel tijd hebben dat ze het aanbod van Netflix al onvoldoende vinden :P. Telkens ik wat Netflix wil kijken, weet ik eigenlijk niet wat gekozen doordat er zoveel aanbod is. Kan zo direct minstens 10 series vinden die ik nog wel eens zou willen zien. Nu ja, meestal doe ik over 1 serie sowieso snel 2 a 3 maand...
Het zou handig zijn mocht er hier eens een topic komen over de serie's en films op netflix,en wat de UB. mensen ervan denken,op die manier zou de keuze mss. wat gemakkelijker worden.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

fluppie schreef:Het zou handig zijn mocht er hier eens een topic komen over de serie's en films op netflix,en wat de UB. mensen ervan denken,op die manier zou de keuze mss. wat gemakkelijker worden.
Wat houdt je tegen? :beerchug:
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

op mijn desktop PC zit ik te grasduinen in de netflix titels en voeg deze toe aan mijn ''lijst''! Alles heel snel en simpel, en in niets te vergelijken met de tijd dat ik programma's moest opnemen. Wat een geklungel was dat allemaal toen :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

9livesuni schreef:
Voor film is mubi wel een leuk concept dat al lang meegaat.
5.99/mnd voor 30 titels (films + docu) met elke dag maar 1 nieuwe. Waarvan ik er geen enkele ken (kan aan mij liggen :-) )
Dan zou ik snel uitgekeken zijn.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Mubi is interessant voor de liefhebber van het "zilveren scherm" en de duistere film. Er zitten regelmatig juweeltjes tussen. De prijszetting heeft daar natuurlijk alles mee te maken. Alleen vind ik dat de stream kwaliteit wel te verbeteren valt. Platforms genoeg, maar qua resolutie en continuïteit kan het dus beter.
Gebruikersavatar
bitbite
Premium Member
Premium Member
Berichten: 558
Lid geworden op: 18 dec 2012, 14:01
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 42 keer

petrol242 schreef:Mubi [...] de duistere film
Wat bedoel je? Ik ben wel fan van (neo) noir.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Je kan de volledige catalogus (30 films/docu) hier gewoon zien: https://mubi.com/nl/showing
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

bitbite schreef:
petrol242 schreef:Mubi [...] de duistere film
Wat bedoel je? Ik ben wel fan van (neo) noir.
Met "duister" wordt bedoelt, de vage film. Het "alternatieve circuit" en nog een resem termen voor de betere film die het dus niet moet hebben van cgi, visual effects etc en die ook geen massaopbrengst nastreeft.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

ddd schreef: Dan zou ik snel uitgekeken zijn.
Als je jezelf maar tot een dienst beperkt is dat ook zo. Maar geen enkele aanbieder geeft alles wat je wil zien , dus je komt al vlug bij enkele verschillende diensten terecht als je gericht kijkt.

En dat vind ik altijd de mindere kant van Netflix, mijn indruk is dat ze hun aanbod voor niet klanten groter doen lijken dan wat het is. Zo ben ik recent `er weer ingeluisd` om nog eens met hen in zee te gaan en na betaling te constateren dat ze het gezochte niet hadden ( op geen enkele locatie )
warpozio2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1055
Lid geworden op: 19 okt 2016, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 26 keer

9livesuni schreef: En dat vind ik altijd de mindere kant van Netflix, mijn indruk is dat ze hun aanbod voor niet klanten groter doen lijken dan wat het is. Zo ben ik recent `er weer ingeluisd` om nog eens met hen in zee te gaan en na betaling te constateren dat ze het gezochte niet hadden ( op geen enkele locatie )
Het aanbod in België
https://netflixinbelgie.be/netflix-aanbod-belgie/
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik snap toch ook niet goed hoe je 'erin geluisd' kunt zijn... Je weet dat Netflix, tov alle film/serie-materiaal dat er bestaat, heel beperkt is. Er zijn verschillende sites en apps waar je de hele catalogus kunt bekijken. Dus raar om dan al een abonnement aan te gaan in de hoop die ene film/serie te vinden.

Netflix zou overigens beter hun Search functie laten vallen :P. Het creëert bij velen gewoon de verkeerde verwachting. Als je van plan bent telkens op een film of serie te zoeken die je interesseert en die dan op Netflix wil bekijken, gaat Netflix enorm ontgoochelend zijn. Wil je iets bekijken, kijk dan beter gewoon rond in hun catalogus en je zal normaal toch zeker wel iets vinden. Indien niet, ben je gewoon enorm veeleisend :P.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Maar geen enkele aanbieder geeft alles wat je wil zien , dus je komt al vlug bij enkele verschillende diensten terecht als je gericht kijkt

probleem is echter dat die verschillende diensten nog niet beschikbaar zijn in ons land, tenzij je geen bezwaar maakt om te klungelen met VPN oplossingen...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik heb sowieso al een hekel aan verschillende diensten.
Mochten ze allemaal beschikbaar zijn dan fijn.

Wat ik zou doen persoonlijk is dan gewoon af en toe eens zo een abbonement afwisselen. Maar of ze ooit allemaal beschikbaar zullen zijn is vraag 2.

Ik vind het aanbod van netflix trouwens best interessant. Voor mij ik volg geen series of dergelijke behalve op discovery channel. Voor de rest wil ik gewoon ontspanning en dan maakt het niet uit welke naam op een serie staat als hij maar goed is.
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 724
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 169 keer
Recent bedankt: 1 keer
Contacteer:

gm123 schreef:
cyberbug schreef:dus betaal ik gewoon 8€ (omgerekend) per maand voor 4K via de braziliaanse Netflix.
Als ik nu naar de exchange rate kijk is het met de nieuwe verhoging €10, van waar haal jij die €8?

En als je dus een account in het buitenland maakt met VPN, krijg je nadien zonder VPN de catalog van België te zien?
Ik heb net even gekeken... 10.29€ per maand na MasterCard conversie ondertussen... die rates (+ verhoging) blijven inderdaad niet hetzelfde... :-(
Nu vind ik dit nog steeds niet te veel hoewel ik dit enkel voor netflix series gebruik. 8) (of dit voor Braziliaanse standaarden nog ok is, weet ik niet...)
Greetz cyberbug

Afbeelding
remus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 28 dec 2009, 15:05
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 15 keer

Net de bevestiging gehad van de prijsverhoging:
Op maandag 20 november 2017 wordt de prijs van je Netflix-lidmaatschap verhoogd naar 13,99 €. Waarom? We willen de series en films waarvan je houdt, kunnen blijven aanbieden. Entertainment aangepast aan jouw behoeften ... daar draait het allemaal om. Bovendien hebben we een aantal van onze functionaliteiten verbeterd. Je kunt nu bijvoorbeeld je favoriete titels downloaden en zonder wifi kijken.
Je blijft kijken wat je wilt, wanneer je wilt, en dit op nagenoeg elk apparaat.
Als je hulp nodig hebt, kun je meer informatie vinden in het Helpcentrum of contact met ons opnemen.
Als je geen lid meer wilt blijven, kun je zoals altijd opzeggen via netflix.com/cancel.
Het Netflix-team
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1956
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

Tomby schreef:Wil je iets bekijken, kijk dan beter gewoon rond in hun catalogus en je zal normaal toch zeker wel iets vinden. Indien niet, ben je gewoon enorm veeleisend :P.
Toch een beetje kort door de bocht. Ik hou bv. enorm van Britse comedy series. Netflix BE heeft er bijna geen. 2 weken geleden zou ik zelfs "bij mijn weten geen" geschreven hebben maar ondertussen hebben ze er de heel leuke "the it crowd" opgezet.
Netflix us heeft verschillende goede uk comedy bv: absolutely fabulous, doc martin, black books enz.
Ben ik dan veeleisend ?

Ik vind het ook jammer dat hun beoordelingssysteem (de sterren) vervangen werd door gewoon duimpje boven/beneden. Daarmee verbergen ze natuurlijk goed hoeveel bagger er tussen het goud zit.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Het systeem van de sterren (net zoals nu de duimpjes en %) is gewoon gebaseerd op jouw eigen kijkgedrag, en heeft niets te maken met de kwaliteit vd content.
Wat voor jou een 5 sterren was en nu 90%, kon bij mij 1 ster zijn en 20%.

Ik ben ook wel fan van Britse Comedy, en dat is idd zeer beperkt. The Office en Little Britain hebben er ooit wel opgestaan (ze helemaal nog eens gezien :-) ), maar nu niet meer zie ik.
En IT Crowd... :lol: :lol: :lol:
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

ddd schreef:Het systeem van de sterren (net zoals nu de duimpjes en %) is gewoon gebaseerd op jouw eigen kijkgedrag, en heeft niets te maken met de kwaliteit vd content.
Wat voor jou een 5 sterren was en nu 90%, kon bij mij 1 ster zijn en 20%.
Dit dus, en dat was de voornaamste reden waarom ze van die sterren afgestapt zijn: de meesten interpreteerden dit verkeerd als zijnde dat het een globale rating was, gelijk je die bvb ook op IMDB vindt. Het was echter ingewikkelder en was een rating voor jou persoonlijk, op basis van wat jij kijkt en dus waarbij de rating van anderen met een gelijkaardig kijkprofiel de doorslag geven.
Nu, zelfs het huidig systeem vind ik waardeloos. Kijk een paar sci-fi films en ineens hebben alle andere sci-fi films en reeksen een hoog percentage. Die percentages nu leunen dan ook heel fel aan bij de categorieën die je aangeboden krijgt (de "omdat je xyz gekeken hebt..." lijstjes).
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Ik open net Netflix op de desktop en zie dit verschijnen. Dat is netjes en daar kan ik mee leven.
Bijlagen
netflix.png
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

Normaal gezien heb je ook een e-mail ontvangen.

Onderwerp: Bevestiging van wijzigingen in je lidmaatschap

Nieuwe tarieven
Beste X,
Het tarief van je Premium-abonnement (4 schermen tegelijk + Ultra HD) is gewijzigd en bedraagt nu 13,99 € per maand. Deze nieuwe prijs is van toepassing vanaf maandag 20 november 2017. In Mijn account kun je de bijgewerkte gegevens van je abonnement nalezen.
Je kunt blijven kijken wat je wilt, wanneer je wilt. We blijven Netflix verbeteren voor iedereen, waar ook ter wereld. Bedankt dat je al zo lang lid bent.
Als je hulp nodig hebt, kun je meer informatie vinden in het Helpcentrum of contact met ons opnemen.
Het Netflix-team
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Hier nog geen mail en ook geen melding op mijn Netflix account. Wanneer ik ga naar Abonnement Wijzigen, zie ik ook nog de oude prijzen staan..
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”