TVV internet telefonie
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 388 keer
- Recent bedankt: 1 keer
In navolging van belgacom telenet en mobistar wil TV vlaanderen dit jaar nog beginnen met internet en telefonie aan tebieden aan zijn klanten.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 23 keer
lijkt me eerder dat Mobistar / tv vlaanderen aan kruisbestuiving doen...?
het zou net leuker zijn dat internet/telefonie ook via die sattelietschotel konden... dan kon ik met m'n "2de buitenverblijf op wielen" overal terecht in Europa...
Zoals Astra2Connect (2gbyte/maand weliswaar met een FAP van 200mbyte/dag?)
http://en.wikipedia.org/wiki/Broadband_ ... _broadband
er zijn onlangs nog extra sattelieten gelanceerd om dit aanbod uit te breiden...
voor de mensen die het over latency gaan hebben -> geostationaire zijn idd 500ms dus onbruikbaar voor gaming/vpn
maar er zijn ook "low orbit" sattelieten (denk aan iridium telefonie) die wel tussen de 50-100ms roundtrip geven
het zou net leuker zijn dat internet/telefonie ook via die sattelietschotel konden... dan kon ik met m'n "2de buitenverblijf op wielen" overal terecht in Europa...

er zijn onlangs nog extra sattelieten gelanceerd om dit aanbod uit te breiden...
voor de mensen die het over latency gaan hebben -> geostationaire zijn idd 500ms dus onbruikbaar voor gaming/vpn
maar er zijn ook "low orbit" sattelieten (denk aan iridium telefonie) die wel tussen de 50-100ms roundtrip geven
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ik denk het ook, skynetbbs. Mobistar en TVV die dichter bij elkaar komen. Alhoewel... nu Mobistar zeker van plan is tv over vdsl2 aan te bieden.
Satellietinternet is vrij zwak en onvoldoende voor de hedendaagse normen. Kan handig zijn als je in de woestijn woont of in West-Vlaanderen, maar België is vrij goed bekabeld. Een VDSL- of kabelverbinding is zoveel keer beter. Mobiele data biedt meer voor gemakkelijker en waarschijnlijk ook goedkoper. Weet niet hoe de snelheden juist zijn bij satelliet, maar kan me voorstellen dat het een habbekrats is als je maar 2 GB mag verbruiken.
Satellietinternet is vrij zwak en onvoldoende voor de hedendaagse normen. Kan handig zijn als je in de woestijn woont of in West-Vlaanderen, maar België is vrij goed bekabeld. Een VDSL- of kabelverbinding is zoveel keer beter. Mobiele data biedt meer voor gemakkelijker en waarschijnlijk ook goedkoper. Weet niet hoe de snelheden juist zijn bij satelliet, maar kan me voorstellen dat het een habbekrats is als je maar 2 GB mag verbruiken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 71 keer
skynetbbs schreef:lijkt me eerder dat Mobistar / tv vlaanderen aan kruisbestuiving doen...?
gokje dat het Kpn gaat worden zoals in Nl ?
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 388 keer
- Recent bedankt: 1 keer
sorry wist het van iemand uit allo telecom en hij wist er zelf nie veel over
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
- Kitt
- Elite Poster
- Twitter: kitt1977
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 45 keer
indeed .. ik denk dat hij de westhoek bedoeld .. poperinge/heuvelland/dranouterlithion schreef:Excuseer?West-Vlaanderen

Ook wel einde beschaving genaamd