crezzeke225 schreef:ook plezant als je onlangs een s3 gekocht hebt , en dan horen dat ze een 4G model uitbrengen , moet pijnlijk zijn

Ik zie niet in waarom. Bij topmodellen weet je dat je hopen geld verliest (doorverkoopwaarde) en dat uw model binnen enkele maanden slechts nog "gewoon een smartphone" zal zijn.
Het is ook niet dat hij uit het niets komt: terwijl het 4G net van Proximus sinds 5 november operationeel is, staan er al sinds augustus hands-on clips online over de LTE versie en was hij al langer aangekondigd. Het was ook voorspelbaar aangezien er vorig jaar

al gewag gemaakt werd van een S2 LTE.
Een bittere pil, ja, maar dan enkel omdat de koper zich blind heeft gestaard op 1 model of impulsief tot aankoop is overgegaan.
On another note, and slightly more ontopic: Sinds de uitrol van 4G hier in Leuven merk ik dat er veel meer oproepen gewoon straight to voicemail gaan terwijl mijn toestel met volle ontvangst naast mij ligt. Dat is iets dat ik ook ervaren heb toen mobiel internet net gelanceerd werd - als je surfte en er kwam een oproep ging deze naar voicemail zonder over te gaan.