Ik woon wel zowat naast de mast (verstopt achter een gebouw) aan het Zuid in Gent.

Woon zelf ook in Brugge. Na wat research te doen tot de conclusie gekomen dat enkel de mast aan expressweg (N31) ter hoogte van KHBO reeds geupgrade issatsurfer schreef:kan iemand mij zeggen waar 4G in Brugge te ontvangen is/actief staat? Ik woon op steenbrugge (geen 4G). Station Brugge, geen 4G. efkes 1 streepje gehad aan AD Delhaize Assebroek, maar was rapper weg, dan ik het gezien heb. Uit insider bronnen vernomen dat nog niet alles 'actief' staat. aan containerpark staat mast (slabbinck), geen 4G
Dit Artikel vond ik op de website van Focus WTV. Check de foto van Brugge.http://www.focus-wtv.be/nieuws/algemeen ... 373722.htmsatsurfer schreef:kan iemand mij zeggen waar 4G in Brugge te ontvangen is/actief staat? Ik woon op steenbrugge (geen 4G). Station Brugge, geen 4G. efkes 1 streepje gehad aan AD Delhaize Assebroek, maar was rapper weg, dan ik het gezien heb. Uit insider bronnen vernomen dat nog niet alles 'actief' staat. aan containerpark staat mast (slabbinck), geen 4G
Ik had LTE van Sint-Kruis heel de ring richting station, aan het station zelf ook en heel de Baron Ruzettelaan tot in Oostkamp (LTE op mijn app in Oostkamp)satsurfer schreef:kan iemand mij zeggen waar 4G in Brugge te ontvangen is/actief staat? Ik woon op steenbrugge (geen 4G). Station Brugge, geen 4G. efkes 1 streepje gehad aan AD Delhaize Assebroek, maar was rapper weg, dan ik het gezien heb. Uit insider bronnen vernomen dat nog niet alles 'actief' staat. aan containerpark staat mast (slabbinck), geen 4G
De meeste mensen praten over downloadspeed en niet upload, in deze context. En daarin heeft hij wel gelijk; sterker nog, gisteren haalde ik nog met 3G van MV 25.24Mbps.Lord Utopia schreef:Natúúrlijk, 15 Mbps up is nauwelijks beter dan 3G van BASE.
download is inderdaad niet veel soeps, zoals ik zei. 23 mbit down LTE vs 21 mbit down 3G+ is toch niet echt een incentive om het nog-meer-batterij-slurpende LTE aan te zetten? Om nog maar te zwijgen van de minimale dekking. Die kaart van Proximus klopt op geen 100 jaar, het was gisteren de eerste keer dat ik dekking had omdat ik bij de mast voorbij reed, halve minuut later was het alweer weg(ondanks ik naar het centrum reed waar er volledige LTE dekking zou zijn).krisken schreef:23mbit down en 15mbit up. Jij noemt dat niet veel soeps? I mean...for real?
Dan is het normaal dat je nu nog geen 4G ziet (of niet overalVanuit een zone met 4G-bereik: vandaag zijn Antwerpen, Bergen, Gent, Hasselt, Leuven, Luik, Namen,
Waver gedekt en vanaf juli volgen andere steden: Blankenberge, Brugge, Charleroi, De Panne,
Doornik, Knokke-Heist, Mechelen, Nieuwpoort en Oostende.
Holy shit dat gaat snel.philippe_d schreef:Status update:
4G is nu al beschikbaar in meer dan 100 Belgische steden en gemeenten. Dankzij deze uitbreiding bereikt het 4G-netwerk van Proximus in juni al 35% van de bevolking.
bijlage: de lijst met steden waar 4G wordt uitgerold.
bron: Belgacom persdienst
Maar dan moet je ook niet klagen dat Proximus duurder is (al is het beter ondertussen) dan een Mobistar, Base of Telenet.Trojan schreef:Verbazend toch wat je allemaal kan doen als je er maar geld tegen wil smijten.![]()
Neem daar eens een les aan mobistar, base en telenet!
Ik klaag niet, integendeel. Ik betaal nu ook al meer sinds de overstap van Mobile Vikings naar Generation Connect. En aangezien de prijs van GC (voorlopig) niet omhoog gaat en er toch 4G inbegrepen is heb ik geen last van de uitrol van 4G, buiten dat ik een nieuwe smartphone moet kopen.r2504 schreef:Maar dan moet je ook niet klagen dat Proximus duurder is (al is het beter ondertussen) dan een Mobistar, Base of Telenet.Trojan schreef:Verbazend toch wat je allemaal kan doen als je er maar geld tegen wil smijten.![]()
Neem daar eens een les aan mobistar, base en telenet!
Het wordt inderdaad eens tijd dat Telenet hun uploadsnelheid verhoogt. Voor FN mag dat 6mbit worden en voor XL minstens 10.selder schreef:Tienen, hiep hiep JEUJ!
Nu nog een unlimited abbo en dan kan ik Telenet buitenkieperenUpload op 4G is begot sneller dan m'n Fibernet XL...
Grotere dekking... ideaal voor minder bevolkte gebieden.Jordy1990 schreef:Voordeel van 800 MHz versus 1800 MHz?