HLN.be nieuwsbrieven: uitschrijven lukt niet

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail, enzovoort
Plaats reactie
Electribe
Pro Member
Pro Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 02 jan 2011, 01:02
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 37 keer

Enkele weken geleden heb ik mij op de website van HLN ingeschreven voor een gratis proefmaand HLN+. Sindsdien krijg ik bijna dagelijks emails en het lijkt mij maar niet te lukken om mij hiervoor uit te schrijven.

Al zeker 10 keer heb ik onderaan de mail op de uitschrijf-link geklikt, waarna ik naar een pagina van persgroep.be word gestuurd waarop ik moet ingeven waar ik me van wil uitschrijven. Ik vink dus telkens HLN aan en dat ik geen enkele mail meer wil ontvangen en alles lijkt goed te verlopen met de boodschap 'We hebben uw uitschrijving correct genoteerd en verwerkt.', maar de volgende dag is er alweer een mail. :bang:

Ondertussen heb ik [email protected] al geblokkeerd zodat die mails rechtstreeks naar spam vliegen, maar toch blijven ze mij irriteren omdat ik dagelijks mijn spambox check of er geen 'goede' mails in geraakt zijn (Gmail spam filter heeft regelmatig kuren blijkbaar, maar dat is een ander verhaal).

Nog mensen die hier last van hebben? Of ben ik als enige zo dom geweest om een gratis maand HLN+ uit te proberen? :lol:
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2401
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 102 keer

Geen last van. Gewoon op voorhand aangegeven dat ik geen mails wil. :bdaysmile:
Kan je die niet direct laten verwijderen?
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1461
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 370 keer
Bedankt: 155 keer

Nee, als het goed is heb je ook een account bij hln.be, je logt je dus in, daarna klik je vanboven op je naam en dan "instellingen" daarna klik je vanboven op "email" en daar krijg je een hele reeks nieuwsbrieven die je kan ontvangen. Die kan je allemaal uit zetten.

(dit werkt want krijg geen enkele email meer)
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

Simpele oplossing zodat je van de mails afkomt maar je toch geen last er van hebt in je spammap: laat Gmail de emails die van [email protected] komen NIET naar de spammap sturen maar gewoon rechtstreeks naar de prullenbak.

Maak een filter aan door op het Afbeelding-icoon te klikken rechtsbovenaan, dan Instellingen en dan de tab 'Filters en geblokkeerde adressen'. Maak nu een filter aan die van toepassing is op mails van [email protected] (heck, ga anders meteen voor het grof geschut en doe *@mail.hln.be of *@*hln.be voor alle zekerheid, al is die laatste wel gevaarlijker als er nog domeinen zouden zijn die eindigen in hln maar niets met HLN te maken hebben, je kan het veiliger spelen en ook *@*.hln.be ingeven zodat de filter wordt toegepast op alle subdomains van het hoofddomein hln.be).

Stel in dat de volgende acties gebeuren:
- Markeren als gelezen
- Verwijderen
- En eventueel 'Nooit markeren als belangrijk'

Alle mails van HLN gaan nu rechtstreeks naar de prullenbak en worden gemarkeerd als gelezen (zodat er ook geen getal komt te staan naast jouw prullenbak om jou er op te wijzen dat er ongelezen berichten in de Prullenbak zitten, want ook dat is irritant).

Indien je ook niet wilt dat de mails je prullenbak bevuilen kan je zelfs nog een stapje verder gaan en een speciaal label maken enkel en alleen voor HLN-mails en ze gewoon allemaal in die folder laten dumpen (vervang de actie 'Verwijderen' dan door de acties 'Inbox overslaan' en 'Het label toepassen: HLN-spam-folder'), en instellen dat het label niet zichtbaar moet zijn in jouw interface. Zo skippen de mails jouw inbox en gaan ze direct in die folder, die vervolgens lekker kan staan verrotten met de HLN mailtjes erin en geen kat die 'm ooit nog onder ogen krijgt of er nog last van heeft. :lol:
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
Electribe
Pro Member
Pro Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 02 jan 2011, 01:02
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 37 keer

Gray schreef:Nee, als het goed is heb je ook een account bij hln.be, je logt je dus in, daarna klik je vanboven op je naam en dan "instellingen" daarna klik je vanboven op "email" en daar krijg je een hele reeks nieuwsbrieven die je kan ontvangen. Die kan je allemaal uit zetten.

(dit werkt want krijg geen enkele email meer)
Die staan dus allemaal uit bij mij en toch blijf ik mails krijgen. Hopelijk stopt dit als mijn gratis maand HLN+ voorbij is.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”