Spam mail - vpn

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail, enzovoort
Plaats reactie
Bart_Herbots
Plus Member
Plus Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 02 jun 2015, 20:39

Helpt een vpn verbinding tegen spam

Indertijd een emailadres van mij eens opgegeven om kans te maken om 't een of' t ander te winnen, de vriendin had dat gevraagd enfin soit nu krijg ik dagelijks een hele diarree aan spam. Als ik nu een vpn opzet (Android smartphone) gaat dan de spam mij niet meer weten te vinden? En zo nee welke anderz oplossing is er dan?
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 769
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Locatie: Aalter
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 37 keer

Wat zou een VPN hieraan helpen?
Je verbind toch met een externe server (Google etc) die dan mails naar je telefoon stuurt?

Nieuwe email maken en als je nog eens zo iets doet een spam email aanmaken.
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
giolovin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 311
Lid geworden op: 25 jun 2013, 20:16
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 18 keer

Ja dat helpt maar enkel en alleen als je nog een hoedje en een bril opzet ben je nog meer incognito!



Jammer dat het niet helpt bij schoonmoeders.... Die weten je altijd wel te vinden

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

datakiller schreef:Wat zou een VPN hieraan helpen?
Totaal niets.
datakiller schreef:Nieuwe email maken en als je nog eens zo iets doet een spam email aanmaken.
Ook dat helpt niet... het is gewoon een kwestie van tijd tot je nieuw adres ook in spamlijsten zit (en dat heb je niet altijd zelf in de hand, als één van je bestemmelingen z'n zaakjes niet op orde heeft heb je nog pech).
Bart_Herbots schreef:En zo nee welke anderz oplossing is er dan?
Een goede spamfilter op je account (wat normaal gezien de meeste providers wel aanbieden).
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”