Gmail mails 'verdwijnen' uit inbox, alleen te vinden via 'Alle e-mail'

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail, enzovoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

Heeft iemand ooit al voorgehad of gehoord van een probleem waarbij nieuwe mails in Gmail heel even zichtbaar zijn in de inbox, en uit zichzelf verdwijnen? Die verdwenen mails zijn wel te vinden in "Alle e-mail" of via de zoekbalk.
Een kennis van mij ervaart dit probleem recentelijk, zonder ergens instellingen te wijzigen.

Ideas?
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 1 keer

Misschien heeft ie filters actief die bepaalde emails archiveren(in GMail betekent archiveren het label "inbox" verwijderen, zonder ze naar de prullenbak te verplaatsen).
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 956
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 91 keer

Ik zou ook eerst naar een mogelijk fout ingestelde filter zoeken. Kan ook altijd dat de hotkeys aanstaan en dat de E wordt ingetypt (de hotkey voor Archiveren). Als er dan geen ander label aanhangt komt is die idd enkel terug te vinden onder "Alle e-mail". Maar die hotkey werkt normaal enkel maar als je in de mail zelf al zit of als je de mail hebt aangevinkt.
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 12 keer

Ik heb het probleem ook dat de topic starter vermeld. Er staan totaal geen filters actief en een hotkey heb ik ook niet gebruikt. Zeer vervelend! En geen enkel idee hoe ik dit kan oplossen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

Er staan geen filters ingesteld, ook geen labels.
Het is een waar mysterie, en ik kan het bij mezelf niet re-produceren.

Een gelijkaardig probleem is op een Google forum in 2009 al aangehaald, maar daar is geen direct oplossing uit gekomen.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

Een andere client die de mails uitleest en de server de setting "archive" teruggeeft?
Als ik me niet vergis kan je dat doen vanuit een andere Gmail account (die dan fungeert als "client") of vanuit eender welke email client.
Probeer eens het wachtwoord te veranderen, dat zou het (eventueel) fetchen van mails vanop een andere locatie moeten stoppen.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

Dat kunnen we eens proberen, want mails komen via IMAP binnen op een iPhone, iPad en Outlook 2007 (laptop).
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”