Google Account herstel

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail, enzovoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6784
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik heb hier iets raars voor.
Kennis van mij geraakt niet meer ingelogd op zijn google account via webbrowser.
Als ik zijn wachtwoord in tik krijg ik de melding dat zijn wachtwoord 14 dagen geleden is veranderd.
Als ik dit probeer te herstellen, moet ik eerst bevestigen op zijn smartphone : dit lukt
daarna moet ik bevestigen via een sms : dit lukt ook.
daarna moet ik bevestigen via een hestel email adres : dit adres is niet het email adres van mij wat ik bij het aanmaken heb ingegeven.
Daarna vraagt men mij wanneer dit account is aangemaakt : dit vul ik juist in (ik heb die mail nog steken dus ik weet 100% zeker de juiste datum...
En dan loopt het mis.
Hallo,

We weten dat het erg frustrerend is als u geen toegang heeft tot uw account. We willen u dan ook graag helpen.

Op basis van de informatie die u heeft opgegeven, kunnen we helaas niet vaststellen of u de eigenaar van [email protected] bent.
We herstellen alleen toegang tot accounts wanneer we er zeker van zijn dat we het account teruggeven aan de werkelijke eigenaar.
Iemand een idee wat ik nog kan proberen ? Op zijn smartphone is hij nog steeds ingelogd.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Als het op die manier niet lukt kan je het vergeten... ik ken ook iemand met een gelijkaardig probleem en het is onmogelijk met Google in contact te komen.

Bij de persoon is de account ooit aangemaakt met een forwarder naar een Telenet adres... dus mail komt nog binnen maar resetten lukt dus totaal niet (wie weet in hemelsnaam nog wanneer je 10 jaar geleden precies je Google account hebt aangemaakt :bang: ).
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6784
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik! Want het is met mijn herstel email adres aangemaakt, en ik heb die activatie mail nog steken. Maar als iemand dus je account hacked en het herstel email adres veranderd ben je er blijkbaar aan voor de moeite ( of dat is toch wat ik denk dat er gebeurd is)
Ik vraag me alleen af hoe dat is kunnen gebeuren met hun elfendertig security meldingen.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”