Gewenste reclame

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail, enzovoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6112
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 582 keer
Recent bedankt: 8 keer

Zoals hier al verschillende keren heel duidelijk geweest is, zijn velen allergisch aan reclame. Daardoor zijn er meer en meer gebruikers die reclame blokkeren en zoeken adverteerders andere mogelijkheden. Er zijn er die dat geniepig doen (mining via jouw CPU) en er zijn er die dat openlijk doen.
Ik kwam net weer zo eentje tegen. Trimiday.
app store: https://itunes.apple.com/be/app/my-priv ... 24882?mt=8
Google Play: https://play.google.com/store/apps/deta ... takeabreak
Hier kan je punten sparen door naar reclame te kijken, deze punten kan je gebruiken voor Spotify Premium, Netflix, etc.

Ik heb het alvast eens geïnstalleerd en ga het een tijdje proberen.
Er is ook een ref systeem in, misschien leuk om hier een soort van REF-ketting te plaatsen?
Mijn code is 866SMY Deze kan je ingeven na installatie. Jij en ik krijgen hierdoor een startkapitaaltje.
Over enkele dagen zal ik mijn bevindingen posten, zo kunnen de mensen die niet graag zelf proberen en beetje volgen of het eventueel de moeite is.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Andere dienst waar ik gebruik van maak dat minder tijd kost (naar mijn mening): http://www.qwibl.be/
Krijg regelmatig een vraag binnen en per antwoord krijg je € 0,1.
Je start met € 1.

Wat je ook kan doen is producten/logo's scannen (d&l sausen, Duvel, nutella, Spa, Magnum) en per gescand product krijg je ook € 0,1.


Eerste vraag op 19 april gehad. Zit ondertussen aan € 13,7.

Producten dat je er mee kan kopen:
Mobile Vikings punten (€ 6 inruilen voor € 5 in Vikingpunten)
bol.com cadeaubon (€ 6 inruilen voor een bon van € 5)
Kinepolis ticket (€ 11 inruilen)
Zalando (€ 5 inruilen)
Een paar goede doelen.

Mijn persoonlijke url om een vriend uit te nodigen: https://app.catchflip.com/web/register/ ... AB7A8097E2
Ik weet zelf niet wat ik er voor terugkrijg of de aangebrachte krijgt. Dat staat er niet bij dus als de link gebruikt heeft mag ie me dat laten weten, dan kan ik het laten weten.

*Edit*
Ik heb zonet een melding ontvangen dat een vriend op mijn aanraden Qwibl geïnstalleerd heeft'. Dat heeft me € 0,1 opgeleverd.
Geen idee of het de aangebrachte ook iets opgeleverd heeft.
Laatst gewijzigd door jnsvr 14 nov 2017, 16:33, in totaal 2 gewijzigd.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6112
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 582 keer
Recent bedankt: 8 keer

Bedankt voor je link. Ik probeer het ook even. Ik heb me via jou geregistreerd.
De mijne is: https://app.catchflip.com/web/register/ ... 68D565D37D

In dezelfde lijn, maar wel met sneller resultaat
Google rewards:
https://play.google.com/store/apps/deta ... asks&hl=nl
Hier verdien je door korte enquêtes in te vullen. In heb begin testen ze dat je netjes hetzelfde antwoord.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Ik heb zonet een melding ontvangen dat iemand op mijn aanraden Qwibl geïnstalleerd heeft. Dank je wel!
Dat heeft me € 0,1 opgeleverd. Heb je €1 startkapitaal gekregen, of iets meer?

En cool, ik kende Google Opinion Rewards, maar toen ik dat bekeek was het nog niet beschikbaar in België.
Straks eens uitproberen, bedankt!
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6112
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 582 keer
Recent bedankt: 8 keer

Da's het leuke van een ref-link é. ;-)
Ik heb €1 startkapitaal gekregen.

Die google rewards heb ik nu enkele dagen en daar staat nu €1,25 op bij mij. Rijk wordt je er natuurlijk niet van, maar is wel leuk.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5230
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 520 keer
Recent bedankt: 9 keer

cadsite schreef: In dezelfde lijn, maar wel met sneller resultaat
Google rewards
hmm, dat ga ik wel eens uitproberen... kan ik me daarmee mss enpass aanschaffen op mijn gsm :)
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6112
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 582 keer
Recent bedankt: 8 keer

Zoals beloofd een update. Ik ben dus half november begonnen.
Trimiday
Deze app schotelt je reclame video's voor. Je kan instellen waarvoor je spaart en afhankelijk van het aantal profielpunten dat je hebt spaar je mediapunten per gekeken video. Je kan met je mediapunten sparen voor online diensten zoals spotify, netflix,...
De link. Als je de code 866SMY opgeeft tijdens het registreren krijg ik wat extra punten.
Afbeelding

Qwibl
Af en toe krijg je een paar vragen, hiervoor krijg je gemiddeld €0,10. Vanaf €3 kan je je tegoed schenken aan natuurpunt, maar je kan bijvoorbeeld ook doorsparen tot €6 voor een cadeaubon van mobile vikings of bol ter waarde van €5.
Mocht je interesse hebben, dit is mijn ref link
Afbeelding

Rewards
Dit programma is enkel voor Android gebruikers, maar vind ik wel het interessants van al. Af en toe krijg je enkele vragen. Bij mij gaat dat vaak over welke google producten ik gebruik. Op die paar maand tijd heb ik al een google play store tegoed van meer dan €9 opgebouwd.
Rewards in de play store
Afbeelding

Doe er je voordeel mee. :wink:
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ben hier ook Rewards beginnen gebruiken sinds ik er op Tweakers over las. Ik denk dat het aantal echte enquetes dat ik kreeg niet meer dan 3 was. Al de rest was over Google producten. Ik weet niet waarom ze blijven vragen wat ik van Calendar, Photos, YouTube, etc... vind :P, maar het is wel gemakkelijk verdiend. Zit ook al op ruim 9 euro. Benieuwd of dat bedrag zal gebruikt worden voor mijn Netflix abonnement van zodra ik genoeg heb om 1 maand te betalen. Nu gaat het af van mijn belwaarde.
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 887
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 46 keer

Neen, je moet dan betaalwijze aanpassen. Na alle miserie dat ik had met orange en Google music betalen, blijf ik er af.

16 cent verdienen met je koffie en 10 seconden klikken op steeds dezelfde vragen :-)

Sent from my Pixel 2 using Tapatalk
orionis
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 02 maa 2010, 19:52
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 108 keer
Bedankt: 34 keer

Ik gebruik ook al enige tijd deze 3 apps om wat korting te ontvangen:

Trimiday
- Als beginnende gebruiker kan je 90 punten per dag (level 1) sparen en dit kan oplopen tot 200 punten per dag (level 18).
- De reclame bestaat uit foto's van een paar seconden of een video (kleine of groot) van een aantal seconden welke elk een bepaalde hoeveelheid punten geeft.
- Het level stijgt door profiel punten. Deze verdien je vooral door filmpjes een beoordeling te geven of mee te doen met een enquête.
- Afhankelijk voor welke bon je spaart kan je bijna zeggen dat 1000 punten = 1€ (16000 punten = 15€ netflix, 25000 punten = 25€ netflix)

Qwibl
- Zoals cadsite al eerder al vermelde krijg je af en toe via een notification een vraag waarvoor je dan 10 cent ontvangt
- Je krijgt soms ook de mogelijkheid om bepaalde logo's van merken via de camera in te scannen waarvan je ook 10 cent per logo ontvangt
op 6 maanden tijd heb ik hiermee bijna 2 bonnen van 5€ verdient.

Rewards
- Is eigenlijk vergelijkbaar met Qwibl, doordat je ook via een notification een vraag krijgt, meestal enkel over google producten,
soms ook over je laatste bezoek aan bepaalde winkel.
- Deze doe ik nog maar sinds januari, maar heb hier toch al bijna 10€ google play krediet ontvangen. Om de 3 of 4 dagen krijg je wel een melding.
- Wat je ontvangt moet je wel opgebruiken binnen een jaar
- Internet, TV, mobile: scarlet Trio, Tempo Giga, Mobile Vikings
- Streaming: Netflix, Disney+ en Youtube premium
- Gaming: PC, Vive / Reverb G2 en Nintendo switch
- Domotica: Niko home control & philips hue & Nest
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1098
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

qwibl heeft er sinds deze week de brui aan gegeven:
20 maart 2018
Bedankt voor alles!
Met veel passie & energie hebben we de afgelopen jaren gewerkt om van de qwibl app een succes te maken. Het was een geweldige rollercoaster om van een pril idee te evolueren naar een mooi uitgewerkt product & merk.

Ondanks alle positieve reacties & succesvolle business cases, moeten we vandaag toch de stekker uit qwibl trekken...

We zijn jullie eeuwig dankbaar voor het geloof in ons idee, de steun & de constructieve feedback die we mochten ontvangen. We kijken samen met jullie terug op een mooie tijd.

Cheers
qwibl team
jorisx
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 31 okt 2010, 11:30
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 43 keer

Rewards geeft bij mij maar heel af en toe een vraag,waardoor het saldo maar traag oploopt.

Met Trimiday daarentegen vind ik dat het puntensaldo met een aanvaardbaar temp stijgt. Doorgaans kijk ik naar de fimpljes tijdens een sanitaire stop of zo. De vragen na de filmpjes zijn veelal algemene vragen (bv kies een kleur, 2x2x2, ... daarvoor hoef je niet naar de filmpjes te kijken) en mocht je eens verkeerd geantwoord hebben, dan komt er later op de dag nog een nieuw fimpje beschikbaar...
Denk dat ik nu ongeveer 1 jaar bezig ben met Trimiday en heb ondertussen 2x cinématicket en 2x 15€ tegoed in de play-store verzameld.
Je wordt er niet rijk van, maar vind het wel een leuke vergoeding.
Vraag me alleen af vanwaar ze hun inkomsten halen, want de meeste filmpjes komen verschillende malen terug en halen ze gewoon van youtube...

Indien er nog mensen Trimiday eens willen proberen, mag je altijd mijn referral opgeven: 865UCE Krijgen we beiden 100 extra mediapunten.
iktjilp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 23 jun 2013, 23:46
Twitter: IkTjilp
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

Trimiday gebruik ik hier ook dagelijks. Er zitten ook een aantal echte afverteerders in die ze hoofdzakelijk aan nieuwe leden tonen. De oudere leden vullen ze zelf nog wat op. Bedoeling is dat het groeit net als het aantal gebruikers.
Edpnet VDSL XL - Mobile Vikings - Zon - APP TV
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1543
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 94 keer

Die Trimiday is idd een mooi verzorgde app. (mijn ref code is 863DHF).

Ik heb ook een tijdje Google Rewards gebruikt, maar dat begon zo vervelend te worden om steeds dezelfde vragen te krijgen dat ik er mee gestopt ben.

Hopelijk doet Trimiday het wat beter. Vooral de lokale rewards zijn heel leuk (Mobile Vikings zit er tussen - top !), leuker dan gewoon wat geld voor apps bij Google.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2965
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

Spijtig dat je zoiets niet kan automatiseren en op een ongebruikt apparaat ergens in je kast te laten draaien :-)
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

en werkuur kost iets van een 60 à 70 per uur
reken nu eens uit hoeveel tijd ge aan die rommel verschijt :)
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

1207 schreef:en werkuur kost iets van een 60 à 70 per uur
reken nu eens uit hoeveel tijd ge aan die rommel verschijt :)
Doet ge dat met alles, zo een berekening ? Vraag me dan af hoeveel naar 't wc gaan kost, of hier op Userbase doorbrengen :P. Trouwens die rommel kun je even goed doen tijdens momenten waar je gewoon niets nuttiger kunt doen :P.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6112
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 582 keer
Recent bedankt: 8 keer

Die ‘rommel’ kan je perfect doen tijdens het lozen van rommel.
Gebruikersavatar
bke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

ygeffens schreef:Die Trimiday is idd een mooi verzorgde app. (mijn ref code is 863DHF).
Ik ga het ook eens proberen en heb jouw ref ingevoerd :)

Mijn ref is 863DZN voor wie mij wil steunen ;)
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

Tomby schreef:
1207 schreef:en werkuur kost iets van een 60 à 70 per uur
reken nu eens uit hoeveel tijd ge aan die rommel verschijt :)
Doet ge dat met alles, zo een berekening ? Vraag me dan af hoeveel naar 't wc gaan kost, of hier op Userbase doorbrengen :P. Trouwens die rommel kun je even goed doen tijdens momenten waar je gewoon niets nuttiger kunt doen :P.
Ik bereken dat ook zo. Op de wc zit je dan soms eens nutteloos op je smartphone spellekes te spelen of de krant te lezen, of je fb te checken, das allemaal verloren tijd die inderdaad nuttiger kan besteed worden.

Kom anders bij mij wat werken voor die prijs ;) Zal je een nog meer voldaan gevoel geven dan die reclame toestanden die je enkele centiemtjes per uur of klik doen verdienen...

@bke (Beekske) kom ook maar af éh :p
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 53 keer
Recent bedankt: 1 keer

Interessant om te weten wat het is. Maar meen je dat nu? Tenzij je dat zelf plezant vindt ('t zou kunnen he), maar je kan zowel een half uur bekertjes verzamelen op een festival en het brengt meer op dan 6000 keer klikken.

Just my 5 cents (no pun intented)
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Die kliks zijn toch gewoon op dode momenten? Die Google Rewards kosten me echt nog geen 20” en zijn hooguit 10 finger taps. Dat vergelijken met effectief werk, dat ongetwijfeld meer oplevert per uur, is toch te idioot voor woorden. Bekertjes stapelen op een festival?? Seriously?! Ik moet dan vooreerst al naar daar gaan, en ter plekke ook effectief werk doen...

Misschien moeten jullie dan ook eens uitrekenen hoeveel jullie Userbase activiteit zowat kost per maand :p.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”