Spotify Family 3 plaatsen vrij

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail, enzovoort
Plaats reactie
Boombastic
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 12 dec 2015, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Ik ben momenteel spotify Premium gebruiker. Echter zou ik willen overschakelen naar Spotify family. Er zijn hiervoor nog 3 plaatsen over, wie heeft interesse? Laat zeker iets weten. Dit zou 2,5 euro per maand zijn (als we effectief met 6 man zijn). Er zijn dus nog 3 plaatsen over, de andere 3 zijn al gereserveerd.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Dat strookt niet met de gebruikersvoorwaarden van Spotify. Ik laat de thread open voor een eventuele discussie.

En een persoonlijke noot (dus niet als moderator) maar zo'n gedrag maakt mooie aanbiedingen kapot. Als iedereen dat begint te doen om ocharme een paar € uit te sparen dan zal Spotify snel genoeg zijn om dit aanbod in te trekken, waarmee je (jij en vele anderen) het dus verpest hebt voor legitieme gebruikers.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Nu start je volgens mij een discussie zoals deze tussen sabam en illegale downloaders.
Misschien gingen mensen geen spotify nemen aan de volle pot en wel aan een kwart van de prijs?
Om dus echt zeker te weten of dit soort praktijken schadelijk is zou je moeten weten hoe het met de verhouding zit tussen mensen die de volle pot willen betalen maar slechts een deel betalen en de mensen die niets willen betalen maar toch overstag gaan voor de cheat cheap versie.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2401
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 102 keer

Wat denk je dat studenten/jonge mensen doen? Volle pot betalen, ik ken niemand die dat doet. Enkel ik ben zo stom om €10 te betalen voor google play.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1894
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 156 keer
Recent bedankt: 2 keer

Spotify (en anderen oa. Apple) hebben studentenaanbiedingen voor € 4,99 ipv €9,99.
En aangezien studenten meestal gedomicileerd zijn met hun ouders kunnen ze een familyabonnement aangaan met hun ouders/(stief)broers/zussen.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb al overwogen om hierop in te gaan maar eigenlijk zie ik niet in waarom zelfs 2,5 euro daarvoor te betalen.

Inhoudelijk is er geen verschil tussen free en premium. Enkel geen reclame , maar die is heel beperkt en steeds is er de 30 minuten zonder reclame aanbieding. En offline. Maar dat maakt mij niets uit.
vverbeke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 935
Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 94 keer

Spotify voor studenten aan 4,99 €: https://www.spotify.com/be-nl/student/

En sorry mannekes, maar dat argument van de "arme student" die zowat gedwongen wordt in de "illegaliteit" (Spotify family abonnementen delen), dat is zo'n non-argument, want:

1. Ge kunt ook een gratis Spotify nemen en de reclame erbij nemen. Kan je wat extra pinten drinken. Of één Gin-Tonic. Of na een 7tal jaar hebt ge genoeg Spotify bespaard om nen iPhone te kopen.
2. Ge hébt al korting als student.
3. Ge kunt Spotify delen met uw ouders/broers/zussen.
4. Als die 4,99 € zo problematisch is voor uw financiën is dat omdat ge a/ Echt geen geld hebt, en dan gaat ge wel andere prioriteiten hebben dan een Spotify abonnement, b/ Ge wel geld hebt maar geen geld wilt geven voor zoiets als Spotify omdat ge andere prioriteiten hebt, neem dan de gratis versie met de reclame erbij, c/ Ge gewoon uw budget niet deftig kunt beheren.

Zelfde kan doorgetrokken worden naar veel andere discussies waarbij "maar ik ben een arme student!" als argument gebruikt wordt. Ze slaan de studenten om hun oren met kortingen.
@home: VDSL 100/35 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

WalterB1 schreef:Inhoudelijk is er geen verschil tussen free en premium. Enkel geen reclame , maar die is heel beperkt en steeds is er de 30 minuten zonder reclame aanbieding. En offline. Maar dat maakt mij niets uit.
Vergeet ook Connect niet. Had ook al zitten overwegen om terug te keren naar Free, maar vergeet telkens dat ik merendeel van mijn tijd Spotify op mijn Squeezebox luister, wat alleen kan met Premium.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”