FB status bug

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail, enzovoort
Plaats reactie
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Wanneer ik op facebook iets wil posten, verdwijnt tegenwoordig het textfield wanneer ik iets wil typen. Van zodra ik in de textarea click om iets te typen, verdwijnt gewoon de integrale textarea en kan dus niks meer typen.

Als ik eerst een image upload, doet hij dit vervelende gedrag niet.
Ben het zo beu dat ik voorlopig van facebook een week ga, heb zoveel dingen nog te doen, en FB helpt daarbij niet.

Ik gebruik de laatste firefox + noscript, met permissies voor facebook. Geen zin om er op te zoeken.

Nu merk ik wel dat firefox heel traag geworden is in 't algemeen, en chrome niet. Ik ga weldra eens alles door een squid proxy gooien, en poort 80 en 443 blocken vanaf mijn laptop, om te zien waar de vertragingen zitten. Ik vermoed DNS, de looking up in de status duurt soms te lang. Ook de klassieke waiting for bug.

In squid ga ik exact kunnen zien hoe lang die requesten duren. Ik heb nog squid opgezet voor 10.000 man bij een grote telco, waar dit mijn job was.

Wat ook kan is dat mijn touchpad op de laptop gelijk "sleept". Misschien ziet FB zijn javascript clicks die hij niet leuk vindt, en hide dan het veld. Soms als ik de mouse pointer beweeg, clickt hij op dingen terwijl ik niet click.

Erg vervelend. Eens kijken of het met een muis wel opgelost is, zodat per abuis clicks uitgesloten zijn.
Bijlagen
fb bug.png
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16729
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 574 keer
Bedankt: 770 keer

Heel facebook is een allegaartje van vreselijke javascripts. Je zegt no-script te gebruiken. Helpt het om dat eens af te zetten? Zoja: ligt het aan je no-script.
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2966
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 286 keer
Bedankt: 202 keer
Recent bedankt: 6 keer
Contacteer:

Toen ik de titel van de draad las, dacht ik aan een Fritz!Box...
Computer(k)nul
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”