11/11 deals AliExpress

Hierin kan je goede deals melden aan je mede-userbase leden
Plaats reactie
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 920
Lid geworden op: 09 apr 2006, 17:48
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

Vandaag is het shoppingfestijn op AliExpress begonnen:
https://sale.aliexpress.com
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1590
Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 132 keer
Recent bedankt: 1 keer

Laat u daar niet te hard door verblinden... Drie weken geleden een LED strip controller met afstandsbediening gekocht, kostte 10,20 eur. Vandaag big sale, afgeprijs van 16,18 eur naar 10,19 eur... Jaja, dat zal wel.
Een paar andere recent bestelde items bekeken, en het scheelt letterlijk een paar cent per order.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

404 Not Found

The requested URL was not found on this server. Sorry for the inconvenience.
Please report this message and include the following information to us.
Thank you very much!

URL: http://sale.aliexpress.com/
Server: pageserver2010176209250.us.ot7
Date: 2017/11/11 02:09:30
Powered by Tengine
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6006
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 207 keer
Bedankt: 376 keer
Recent bedankt: 2 keer

SpecialK schreef:Laat u daar niet te hard door verblinden... Drie weken geleden een LED strip controller met afstandsbediening gekocht, kostte 10,20 eur. Vandaag big sale, afgeprijs van 16,18 eur naar 10,19 eur... Jaja, dat zal wel.
Een paar andere recent bestelde items bekeken, en het scheelt letterlijk een paar cent per order.
Volledig met eens, eigenlijk is het de moeite niet.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5230
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 520 keer
Recent bedankt: 9 keer

mwoah, als je wat uit je doppen kijkt valt dat wel mee.
heb ongeveer 50 euro besparing in het geheel.
(combinatie van op voorhand in je winkelwagen gooien, prijzen in de gaten houden, en verkopers met elkaar vergelijken)

net zoals eender welke solden periode hier bij ons dus.
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1460
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 370 keer
Bedankt: 155 keer

Klopt, soms zijn er echte deals te doen, en is het daadwerkelijk 20%-30% tot zelf 50% goedkoper (dan de laagste prijs over 6 maanden).
Daarbovenop komen nog eens de winkelbonnen en de aliexpress bonnen.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7916
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 734 keer
Recent bedankt: 1 keer

Vorige week nieuwe vibrator voor de vriendin gekocht aan 15 euro. Met de 11.11 deals kost die nu slechts 9,43. :bang:
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6006
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 207 keer
Bedankt: 376 keer
Recent bedankt: 2 keer

Jack Daniels schreef:Vorige week nieuwe vibrator voor de vriendin gekocht aan 15 euro. Met de 11.11 deals kost die nu slechts 9,43. :bang:
Gen moet er iets voor over hebben hé voor wat plezier :banana:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1460
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 370 keer
Bedankt: 155 keer

Waanzinnige cijfers... nu al 25,3 miljard dollar omzet, en de dag is nog niet om :eek:
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7916
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 734 keer
Recent bedankt: 1 keer

Op de Nederlandse commerciële zenders zenden ze sinds een paar weken met de regelmaat van een klok reclame uit voor AliExpress. Vandaag ook commercial gezien op Veronica voor 11.11.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
petzl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 958
Lid geworden op: 07 aug 2010, 23:35
Locatie: Holsbeek - JO20IV
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 83 keer

Net ook vast gesteld dat alle basis prijzen omhoog zijn gegaan, om dan nadien 30% korting te geven.
Afbeelding
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

dat doet MM ook wel een beetje met hun btw actie.

Eerst afgeprijsde dingen daarna terug adviesprijs en dan btw eraf resultaatr is dat de korting veel minder is voor veel producten niet alle.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

Jack Daniels schreef:Nederlandse commerciële zenders ... reclame uit voor AliExpress
https://tweakers.net/nieuws/124325/alie ... rland.html
AliExpress gaat samenwerken met PostNL. Pakketjes van de Chinese marktplaats moeten daardoor binnen vijf tot zeven dagen bij Nederlandse klanten bezorgd worden. Het gaat om een exclusieve samenwerking voor 'een belangrijk deel van de bestellingen naar Nederland'.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5230
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 520 keer
Recent bedankt: 9 keer

heist_175 schreef:
AliExpress gaat samenwerken met PostNL. Pakketjes van de Chinese marktplaats moeten daardoor binnen vijf tot zeven dagen bij Nederlandse klanten bezorgd worden. Het gaat om een exclusieve samenwerking voor 'een belangrijk deel van de bestellingen naar Nederland'.
shit, dat was ik vergeten, anders had ik een hoop van mijn pakjes naar mijn grenspostadres laten gaan :cry:

achja, als ik nu kijk is elk item (dat meedeed aan 11.11) duurder als tijdens de actie, en als ik bekeek vooraf was dat ook zo.
heb op elk item gespaard en in totaal iets van een 50 euro "gewonnen" (maar in feite dus weer gewoon teveel uitgegeven :P )
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1590
Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 132 keer
Recent bedankt: 1 keer

Splitter schreef:achja, als ik nu kijk is elk item (dat meedeed aan 11.11) duurder als tijdens de actie, en als ik bekeek vooraf was dat ook zo.
Ja, maar ik vermoed dat ze artikelen de week voor 11.11 wat duurder gemaakt hebben.
Vandaag staat diezelfde LED controller die ik drie weken geleden 10,20 eur betaald heb 10,51 eur geprijsd, en dat is dan zogezegd 35% korting op de normale prijs. Gisteren was de "speciale" prijs 10,19 eur. Ik heb niet gekeken wat de prijs bv op vrijdag was. Maar ik denk dat ze erop rekenen dat de meeste klanten niet zo ver in het verleden kijken.
Wat we hieruit leren is: bestel niks de week voor een actie.

Overigens iets anders vreemds: ik heb gisteren wat elektronische componenten besteld (in verpakkingen van 10). Free shipping, maar als je er meer dan twee bestelt komt er plots een shipping cost bij. Dus heb ik er twee keer twee besteld, ipv één keer vier :)
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Toch duizelingwekkende cijfers voor 1 dag: https://m.hln.be/geld/consument/alibaba ... ~a0943115/
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5230
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 520 keer
Recent bedankt: 9 keer

SpecialK schreef:
Splitter schreef:achja, als ik nu kijk is elk item (dat meedeed aan 11.11) duurder als tijdens de actie, en als ik bekeek vooraf was dat ook zo.
Ja, maar ik vermoed dat ze artikelen de week voor 11.11 wat duurder gemaakt hebben.
....
Wat we hieruit leren is: bestel niks de week voor een actie.
zo werken acties idd, maar dat is dus net zoals overal.
trouwens: er zijn érg veel shops die continu een "normale prijs" adverteren om dan te zeggen dat ze een promo hebben, maar die is bij velen quasi continu (dus bijna nooit de "echte" prijs)
mijn lijstje stond bijna volledig vast nog voor we in november zaten, alleen zijn er een aantal "last minute wijzigingen" (en toevoegingen) gebeurd,
zoals een andere leverancier voor de mi robotstofzuiger (verzending van binnen europa en besparing van 20 euro op degene dat ik eerst had)

ik heb wel het idee dat er meer en meer vanuit europsese warenhuizen beschikbaar komt, wat natuurlijk heel positief is naar de taksen toe :)
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Splitter schreef: ik heb wel het idee dat er meer en meer vanuit europsese warenhuizen beschikbaar komt, wat natuurlijk heel positief is naar de taksen toe :)
Het is maar hoe je het bekijkt.... om het einde vd rit betaal je in Belgie door de hele import uit china juist meer taxen/kosten.
Daarmee dat ik er ook principieel tegen ben om ook maar iets via de befaamde chinese webshops te bestellen, die dan ook nog eens alles in het werk stellen om de door jou verschuldigde importtaxen te laten vermijden.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5230
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 520 keer
Recent bedankt: 9 keer

axs schreef: Het is maar hoe je het bekijkt.... om het einde vd rit betaal je in Belgie door de hele import uit china juist meer taxen/kosten.
Daarmee dat ik er ook principieel tegen ben om ook maar iets via de befaamde chinese webshops te bestellen, die dan ook nog eens alles in het werk stellen om de door jou verschuldigde importtaxen te laten vermijden.
'scuse me? waar denk je dat de helft van wat je koopt bij hubo (kleine gadgets), action, en dergelijke vandaan komt? :)
wat denk je dat oneplus gedaan heeft? etc etc...

het feit dat er shops zijn die nu europese magazijnen hebben en gebruiken, is net positief voor de consument (al is het mogelijks negatief voor bepaalde andere economische factoren - maar die zijn niet rechtstreeks gerelateerd aan mijn inkomen dus "i dont care")
om het anders te zeggen:
- europees magazijn = geen importkosten en bijkomende taksen voor europese klanten
- gezien de goederen reeds binnen europa zijn, hebben ze in principe al bijgedragen aan de importkosten (geen idee naar belastingen toe)

vaak is het dan iets duurder als vanuit china laten komen (mi robotstofzuiger uit china: 275, vanuit europa: 292), maar je moet je dus niets meer aantrekken van "eventuele bijkomende kosten door grijze import".

dus:
- je moet niet meer betalen (enerzijds items die onder de 22 euro zitten, anderzijds items die je uit europese warenhuizen laat verzenden)
- de webshops stellen niet alles in het werk om je importtaksen te laten vermijden (al zijn er wel natuurlijk, net zoals bij elke andere soort verkopers)
ik snap dus niet helemaal waar je je principes haalt, maar ik -én mijn bankrekening- zijn het er niet mee eens.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

axs schreef:principieel tegen
Ik snap uw punt, maar als ik kleine prullen nodig heb,
- kan ik die laten komen vanuit China, wanneer ik die nodig heb en voor een habbekrats
- kopen in een BE winkel, voor 10 keer die prijs, maar het is dezelfde Chinese brol
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

heist_175 schreef:
axs schreef:principieel tegen
- kopen in een BE winkel, voor 10 keer die prijs, maar het is dezelfde Chinese brol
Dat van 10 keer kan ik ongeveer bevestigen.

Een hoesje in China kostte bv 1,89 euro.(Hard plastic icm tpu)
Hier ligt hij bij een NL winkel voor 12,95 euro.
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1590
Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 132 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik weet dat het een beetje off-topic is, maar ik zoek de "Chinese brol" tegenhanger van dit:
http://www.conrad.be/ce/nl/product/616877?WT.mc_id
Aangezien dit op andere webshops onder andere merken verkocht wordt; komt dit negen kansen op tien ook gewoon uit China.

Het enige dat een beetje in de buurt zit (qua functionaliteit) is dit
https://www.aliexpress.com/item/15-98-i ... 65181.html
maar da's dan weer geen inbouwmodel... Iemand met betere Aliexpress search skills dan ik?
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1460
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 370 keer
Bedankt: 155 keer

SpecialK schreef:Ik weet dat het een beetje off-topic is, maar ik zoek de "Chinese brol" tegenhanger van dit:
http://www.conrad.be/ce/nl/product/616877?WT.mc_id
Aangezien dit op andere webshops onder andere merken verkocht wordt; komt dit negen kansen op tien ook gewoon uit China.

Het enige dat een beetje in de buurt zit (qua functionaliteit) is dit
https://www.aliexpress.com/item/15-98-i ... 65181.html
maar da's dan weer geen inbouwmodel... Iemand met betere Aliexpress search skills dan ik?
keuze genoeg :)
https://www.aliexpress.com/wholesale?ca ... witch+rail
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1590
Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 132 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ja, timers zijn er genoeg, maar ik zoek een INBOUW model dat een bestaande schakelaar in de muur kan vervangen. Zoals die Conrad link dus. En die zie ik daar niet tussen staan...
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1460
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 370 keer
Bedankt: 155 keer

SpecialK schreef:Ja, timers zijn er genoeg, maar ik zoek een INBOUW model dat een bestaande schakelaar in de muur kan vervangen. Zoals die Conrad link dus. En die zie ik daar niet tussen staan...
Ow, ik dacht dat je inbouw in een kast op een rail bedoelde :)
Timers aan de muur is blijkbaar wat moeilijker te vinden.
Liko
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 04 nov 2017, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

SpecialK schreef:Ik weet dat het een beetje off-topic is, maar ik zoek de "Chinese brol" tegenhanger van dit:
http://www.conrad.be/ce/nl/product/616877?WT.mc_id
Aangezien dit op andere webshops onder andere merken verkocht wordt; komt dit negen kansen op tien ook gewoon uit China.

Het enige dat een beetje in de buurt zit (qua functionaliteit) is dit
https://www.aliexpress.com/item/15-98-i ... 65181.html
maar da's dan weer geen inbouwmodel... Iemand met betere Aliexpress search skills dan ik?
Die ali express brol is gemarkeerd met een verwarrend/misleidend CE logo...

Op dat gebied zal die van conrad wel een correcte CE markering hebben
Plaats reactie

Terug naar “Goede deals”